Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-09-30, 19:13
  #25
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hypotesus
Du skrev i en tråd som startades av en 19 åring som diskuterade en 19 årings frågeställning.

Vad gäller min ålder så bör du tagga ned ett snäpp, jag besitter både livserfarenhet och google-kunskaper.

Nu förstår jag förvirringen. Jag glömde citera vem jag skrev till i mitt första inlägg här. Användare: wessla skrev i inlägget före mitt att han var i 40årsåldern och hade svårt bygga muskler. Det var ju det jag svarade på inte vad Svemmpa skrev.
Citera
2017-09-30, 20:54
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Jag är 40år och bygger överlägset bättre nuförtiden än när jag var 17år. Vet hur jag ska träna, vet hur jag ska äta. Är helt otroligt så bra det går nu. Trots att jag i sommras körde testo, deca, winstrol och avsluta helt utan pct. Gått snart 2månader sedan kurslutet. Så fuck ungdomsnacket, är så mkt bättre vara 40år och grov såinåthelvete. 17år vägde jag 75kg, 40år och jag väger 125kg.


Jag är så nojjig över eventuella rubbningar man kan få av AAS att jag aldrig skulle våga köra liknande utan både AI och serm 😆
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback