Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-09-26, 17:48
  #1
Medlem
ftwGBGftws avatar
Ålder:*
29 år

Vikt:*
99 kg

Längd:*
189 cm*

Uppskattad BF%:*
20%

Medicinska problem:*
inga

Styrkestats,*
Bänk: maxar på 120kg

Nuvarande kostupplägg:*
underskott ca 2000kcal om dagen


Träningserfarenhet:*
On/off 10 år

Tidigare kurer:*
Susta, thai och oxar -2011
Testo E kur i ett par månader. 2016-2017

Eget förslag till kur:*
Vecka 1-6 clenbuterol
Vecka 7- ~ 47 testo E 250mg e3d
front första 2 sticken.
Vecka 11-20 masteron P 100mg e3d.
Vecka 34-42 masteron P 100mg e3d.
Arimidex 0.5 röd genom kuren.

Eget förslag till PCT:*
Nolva

Mål med kuren:*
Tappa vikt och fett% med clen.
Bygga styrka och muskulatur med testo och mast.
Målet är att ligga mellan 90-95kg och bra mycket hårdare efter kur.
Kommet höja kcal intaget till ca 3500kcal runt årsskiftet
Citera
2017-09-26, 17:51
  #2
Medlem
ftwGBGftws avatar
Träningen ligger på 4-5 dagar i veckan och delas upp med:
Bröst/triceps
Rygg/biceps
Ben/mage/triceps
Axlar/biceps
Citera
2017-10-07, 08:45
  #3
Medlem
ftwGBGftws avatar
Masten står och glänser i skåpet och jag öppnar luckan i bland bara för att få titta lite

Testot kommer nästa vecka och jag tror att jag börjar köra redan till helgen.. lika bra.

Ändrar stickfrekvensen lite tror jag, har vänner som kör/kört mast P e3d men hittar inget på nätet om att det är en godkänd frekvens.

Funderar att sätta måndag, onsdag och lördag varje vecka av båda preppen
0.7ml testo E och 1ml mast varje stick för att nå 500mg ew testo och 300ml ew mast.

Clenet är nu höjt till 100mcg ed och jag känner högre puls och mer värme i kroppen, dags formen ligger på 98kg så det känns knappt värt att köra clen när man går ner lika långsamt som utan det.
Möjligt att den hjälper att rikta in sig lite mer på fettet?
Citera
2017-10-07, 10:04
  #4
Medlem
Morsdags avatar
Låter som en spännande kur.
Ska följa!

Lycka till!
Citera
2017-10-07, 11:09
  #5
Medlem
ftwGBGftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morsdag
Låter som en spännande kur.
Ska följa!

Lycka till!
Tackar jag har läst din också, känner du att du har fått mer effekt av oljan nu? Snart 16/10 så får du se hur du ligger till.
Citera
2017-10-07, 14:01
  #6
Medlem
som vanligt har jag en åsikt och vad du gör med den är upp till dig ^^

jag personligen hatar clen.. tycker man kan få ut exakt samma resultat av kontrollerad kost utan biverkningar

sen kanske det är en kostnads fråga då mast är dyrt men varför kör du uppehåll mitt i kuren på mast?

det är ett snällt prepp och jag hade kört det igenom hela kuren.. masteron och deca är mina absoluta favorit prepp kombinerat med testo, fin som fan blir man med den kombinationen

förslag till stick frekvens

kör mast eod 100 mg, sen sticker du testo e4d med 250 mg

veckodosen på mast blir då 350 mg och testo på 437,5 så slipper du en jävla massa stick alternativt så kör du testo e4d med 375 (1,5ml) så landar veckodosen på 657,25 mg

bara tips och tricks som jag skulle använda mig av i din kur
Citera
2017-10-07, 18:36
  #7
Medlem
ftwGBGftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
som vanligt har jag en åsikt och vad du gör med den är upp till dig ^^

jag personligen hatar clen.. tycker man kan få ut exakt samma resultat av kontrollerad kost utan biverkningar

sen kanske det är en kostnads fråga då mast är dyrt men varför kör du uppehåll mitt i kuren på mast?

det är ett snällt prepp och jag hade kört det igenom hela kuren.. masteron och deca är mina absoluta favorit prepp kombinerat med testo, fin som fan blir man med den kombinationen

förslag till stick frekvens

kör mast eod 100 mg, sen sticker du testo e4d med 250 mg

veckodosen på mast blir då 350 mg och testo på 437,5 så slipper du en jävla massa stick alternativt så kör du testo e4d med 375 (1,5ml) så landar veckodosen på 657,25 mg

bara tips och tricks som jag skulle använda mig av i din kur

Tackar den hade jag inte ens tänkt på med eod och e4d, det är ju ett riktigt bra alternativ.

Clen är första gången och håller med.. Det ger inte mycket, mår allmänt stissigt och är lätt irriterad och känner inte att jag får riktigt mes ro i kroppen.
Överväger att inte köra nästa 2 veckors period.

Gällande masten, dels kostnad dels att jag läst så mycket om håravfall och jag har anlag för det.. börjar redan bli tunnhårig och känner att 10 veckor sen off sen on igen är skonsammare på den fronten?

Förresten är det någon mening att fronta masten? Tänker att det är en snabb ester och inte behövs men kanske tänker helt fel?
Citera
2017-10-07, 18:51
  #8
Medlem
Morsdags avatar
Ber om ursäkt nu ftwGBGftw att jag besudlar din tråd med mina frågor.
Men vågar man inget vinner man inget. 💪

Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
jag personligen hatar clen.. tycker man kan få ut exakt samma resultat av kontrollerad kost utan biverkningar

Jag har funderat på precis ett sånt här upplägg med Clen, Testo & Mast till våren.
Men jag tar gärna råd från bättre vetande ang Clen, speciellt från dig Max.
Varför hatar du det?
Läste en del om DNP men där behövde jag inte läsa länge innan jag visste att jag inte ville ta det om den så var krig utanför dörren.


Med respekt till er båda
Max-gainz & ftwGBGftw.
Citera
2017-10-07, 19:24
  #9
Medlem
ftwGBGftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morsdag
Ber om ursäkt nu ftwGBGftw att jag besudlar din tråd med mina frågor.
Men vågar man inget vinner man inget. 💪



Jag har funderat på precis ett sånt här upplägg med Clen, Testo & Mast till våren.
Men jag tar gärna råd från bättre vetande ang Clen, speciellt från dig Max.
Varför hatar du det?
Läste en del om DNP men där behövde jag inte läsa länge innan jag visste att jag inte ville ta det om den så var krig utanför dörren.


Med respekt till er båda
Max-gainz & ftwGBGftw.

Inget att be om ursäkt för, vi är alla här för att lära oss

Jag hade nog inte gett dig rådet att använda clen efter mina egna erfarenheter hittills.. du har också små barn och då har man redan stress nu får jag ingen ro alls i kroppen o h sömnen blir sämre.
Och effekter på det är knappt värda att nämna
Citera
2017-10-08, 12:12
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ftwGBGftw
Tackar den hade jag inte ens tänkt på med eod och e4d, det är ju ett riktigt bra alternativ.

Clen är första gången och håller med.. Det ger inte mycket, mår allmänt stissigt och är lätt irriterad och känner inte att jag får riktigt mes ro i kroppen.
Överväger att inte köra nästa 2 veckors period.

Gällande masten, dels kostnad dels att jag läst så mycket om håravfall och jag har anlag för det.. börjar redan bli tunnhårig och känner att 10 veckor sen off sen on igen är skonsammare på den fronten?

Förresten är det någon mening att fronta masten? Tänker att det är en snabb ester och inte behövs men kanske tänker helt fel?

det är definitivt skonsammare emot håret

däremot så kan jag ju tycka att om du har anlag för att tappa hår så kommer det ryka med endast testo iallafall.. om det ryker 2 år tidigare än planerat vad fan spelar det för roll? men ahh det är ju jag det

nej du behöver inte fronta masten
Citera
2017-10-08, 12:19
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morsdag
Ber om ursäkt nu ftwGBGftw att jag besudlar din tråd med mina frågor.
Men vågar man inget vinner man inget. 💪



Jag har funderat på precis ett sånt här upplägg med Clen, Testo & Mast till våren.
Men jag tar gärna råd från bättre vetande ang Clen, speciellt från dig Max.
Varför hatar du det?
Läste en del om DNP men där behövde jag inte läsa länge innan jag visste att jag inte ville ta det om den så var krig utanför dörren.


Med respekt till er båda
Max-gainz & ftwGBGftw.


haha helt rätt där

först och främst så förespråkar jag rätt kost i alla lägen, och kan man detta behöver man varken clen, DNP, effedrin eller liknande..

du behöver alltså inte skiten och dom har stygga biverkningar på kroppen bland annat insorängt fett i musklerna, ökat blodtryck m.m

AAS har stygga biverkningar också ja men där kan du åtminstonde utvinna något som du i normala fall aldrig hade kunnat

sen så mår man som göteborgaren säger som att man är påväg ner ifrån tjack när man tar clen... skakig i händer, inte hungrig men en ständig konstig känsla i magen.. stimmig som fan och ahh bara allmänt förvirrad typ så jag hatar verkligen att ta skiten

det här är min uopplvelse och erfaranhet av clen.. finns dom som tycker det är skit bra också
Citera
2017-10-09, 09:09
  #12
Medlem
ftwGBGftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
det är definitivt skonsammare emot håret

däremot så kan jag ju tycka att om du har anlag för att tappa hår så kommer det ryka med endast testo iallafall.. om det ryker 2 år tidigare än planerat vad fan spelar det för roll? men ahh det är ju jag det

nej du behöver inte fronta masten

Haha men jag vill ju inte bli skallig innan 30
Nä men jag fattar tanken, dock första gången jag kör på mast och det blev mest bara för att det såldes av en MASSA i Gbg för en strunt summa så jag köpte ett par pga priset.. så jag får se denna kuren kanske älskar jag det och lör på det varje kur eller så är det inte så bra med mi höga bf% och testar deca nästa gång
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback