Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-09-26, 17:17
  #1
Medlem
TarzansFarsas avatar
UFC 219 kommer inträffa den 30 december och det ryktas redan av många källor att Nate Diaz VS Conor Mcgregor kommer att ske. Ifall det är weltervikt eller för lightweight bältet är ännu inte bekräftat.

Jag maila Dana White och Sean Shalby om att ifall dom vill slå 2 miljoner PPV och högre för detta event så ska dom ha med dessa cards som jag kom på.



Jävligt bra drömkort och ifall dom har alla fighter exakt såhär på UFC 219 så kommer det eventet göra 2-2.5 miljoner PPV
__________________
Senast redigerad av TarzansFarsa 2017-09-26 kl. 17:22.
Citera
2017-09-26, 17:19
  #2
Medlem
lyktstolpes avatar
Vem vill se B fighters? Bättre med Mayweather
Citera
2017-10-06, 06:47
  #3
Medlem
mmas avatar
http://www.sherdog.com/news/news/Aft...UFC-219-127377

Citat:
After more than a year away, Carlos Condit will make his return to the Octagon at UFC 219 against Neil Magny.

Gillar Condit, så detta gillar jag!
Citera
2017-10-06, 15:07
  #4
Medlem
Mx_1337s avatar
Förutom Condit vs Magny ser kortet ut såhär än så länge:

http://mmajunkie.com/2017/09/dominic...9-in-las-vegas
Citat:
Ursprungligen postat av mmajunkie.com
Former UFC bantamweight titleholder Dominick Cruz (22-2 MMA, 5-1 UFC) will see action for the first time since losing the title to Cody Garbrandt, when he takes on the 20-fight winning streak of Jimmie Rivera (21-1 MMA, 5-0 UFC). Also, former strawweight champ Carla Esparza (12-4 MMA, 3-2 UFC) is set to clash with rising star Cynthia Calvillo (6-0 MMA, 3-0 UFC).
Citat:
Also set for UFC 219, per the Las Vegas Review Journal, is a flyweight contest between Louis Smolka (11-4 MMA, 5-4 UFC) and Matheus Nicolau (12-1-1 MMA, 2-0 UFC).
Citera
2017-10-06, 19:58
  #5
Medlem
Vad får man för odds på att Nate Diaz fortfarande inte kommer ha lärt sig att hantera sparkar mot benen?
Citera
2017-10-06, 20:14
  #6
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revamp
Vad får man för odds på att Nate Diaz fortfarande inte kommer ha lärt sig att hantera sparkar mot benen?
Nate Diaz slåss inte på det här eventet. Han är ännu inte bokad här iallafall, kanske blir det på sikt dock. Den listan som finns i trådstarten är bara ett önsketänkande.
Citera
2017-10-06, 21:01
  #7
Medlem
Energiknippes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revamp
Vad får man för odds på att Nate Diaz fortfarande inte kommer ha lärt sig att hantera sparkar mot benen?

Vad har han med det här kortet att göra?
Citera
2017-10-09, 17:27
  #8
Medlem
mmas avatar
http://mmajunkie.com/2017/10/gokhan-...-vegas-ufc-219



Citat:
UFC matchmakers wasted no time booking Gokhan Saki for his second bout.

Saki (1-1 MMA, 1-0 UFC) is slated to fight fellow light heavyweight Khalil Rountree (6-2 MMA, 2-2 UFC) at UFC 219, officials today announced.

Verkar vara en bra motståndare för att bygga vidare på Saki.
Citera
2017-10-09, 22:50
  #9
Medlem
TarzansFarsas avatar
Enligt Dana så är Nathan Diaz ute ur bilden. Det bästa vore ifall dom Bokade Tony VS Conor till detta eventet då både parterna har sagt att dom vill slåss 1 gång till innan året är slut och att Dana vill det också.
Citera
2017-10-10, 16:44
  #10
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TarzansFarsa
Enligt Dana så är Nathan Diaz ute ur bilden. Det bästa vore ifall dom Bokade Tony VS Conor till detta eventet då både parterna har sagt att dom vill slåss 1 gång till innan året är slut och att Dana vill det också.
Det var han nog, ur UFC's synvinkel, redan när de bokade Ferguson vs Lee för interim-titeln. Denna titel kanske kan locka än mer PPV-köpare till McGregor vs Ferguson (utöver det som inkasseras bara genom namnet McGregor) och därför kanske väga upp den del som försvinner när Diaz uteblir.
Så tror jag man har tänkt iallafall. Nurmagomedov är borta (oavsett om det är tillfälligt eller inte), RDA och Cerrone har bytt division, Diaz har visat sig allmänt ointresserad.

Diaz kan möjligen vänta ut McGregor, men jag tror man kommer försöka matcha honom under tiden. Vinnaren av Alvarez vs Gaethje kanske är troligt.

Hoppas McGregor vs Ferguson blir bokad här.
Citera
2017-10-13, 15:48
  #11
Medlem
TarzansFarsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Det var han nog, ur UFC's synvinkel, redan när de bokade Ferguson vs Lee för interim-titeln. Denna titel kanske kan locka än mer PPV-köpare till McGregor vs Ferguson (utöver det som inkasseras bara genom namnet McGregor) och därför kanske väga upp den del som försvinner när Diaz uteblir.
Så tror jag man har tänkt iallafall. Nurmagomedov är borta (oavsett om det är tillfälligt eller inte), RDA och Cerrone har bytt division, Diaz har visat sig allmänt ointresserad.

Diaz kan möjligen vänta ut McGregor, men jag tror man kommer försöka matcha honom under tiden. Vinnaren av Alvarez vs Gaethje kanske är troligt.

Hoppas McGregor vs Ferguson blir bokad här.

Precis. Ferguson och Mcgregor måste bli av annars betyder rankings inte ett skit sen det nya företaget tog över UFC. Men Nate förlora sin förra bout med Mcgregor och även fast han har starpower potential så måste han bevisa att han är en top 10 lightweight fortfarande. Ge Nate Diaz Edson Barboza och möjligtvis vinnaren av Nate/Barboza kanske kan möta vinnaren av Ferguson/Mcgregor.

Vinnaren av Gaethje/Alvarez kan få Khabib tycker jag då han är för opålitligt för att dyka upp frisk och fixat vikten, även fast det hade varit sjukt att få se Khabib VS Conor i Ryssland som Dana White egentligen ville från början.
Citera
2017-10-13, 19:29
  #12
Medlem
Ska Conor slåss mot Tony nu? Vet inte om han bara är ute efter att provocera, men han postar en bild på sig själv med en pistol och namnet Tony.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback