2006-01-12, 12:33
Medlem
Bullsquids avatar
alla här på FB säger att Halcion ska va den bästa benzon...
kan ni förklara varför?? vi har köpt in en hel del och det händer fan ingenting när vi käkar dem.
jag käka först 3 ..hände inget.. sen käka min kompis nåra till hände inget
så slängde han i sej 18st på en gån och blev bara lite småflummig.
detta var de sämsa jag testat, mindre effekt än 10mg diazepam typ

varför skulle dessa va så bra kan ni förklara det ?
Citera
2006-01-12, 12:47
Bannlyst
Halcion är en mycket trevlig tablett att flumma på.

Du får väl sluta stoppa i dig så jävla mycket benzo hela tiden så toleransen går ner.
Citera
2006-01-12, 12:54
Medlem
Bullsquids avatar
jag hade aldrig käkat halcion innan...
första gången tog jag 2 st och inget hände.
sen har jag testat fler ggr sen dess och ingen effekt nån av gånngerna
Citera
2006-01-12, 13:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
jag hade aldrig käkat halcion innan...
första gången tog jag 2 st och inget hände.
sen har jag testat fler ggr sen dess och ingen effekt nån av gånngerna

Vad jag menade var att du verkar trycka i dig en hel massa olika sorters benzo, troligtvis därför du inte får ngn. bra effekt på Halcionen.

Ta det lungt en vecka och knapra lite kodein eller nåt sånt så toleransen går ner en aning.
Citera
2006-01-12, 14:21
Bannlyst
Kanske ni har dom som bara är på 0.125mg ?
Citera
2006-01-14, 02:18
Bannlyst
0,25-0,50 mg på tom mage vet jag inte många som inte däckar av. Halcion ska skjutas i små mängder, eftersom det håller så kort så kan man sitta och fylla på. Men sant, benzo är det mest värdelösa att gå på fler än nångång varannan vecka om det är yrning man är ute efter och inte behöver dem för ångestproblemaktik.
Är du så jävla dum att du fortsätter att stoppa i dig dom fastän det inte ger någon verkan så bör du ta livet av dig och testamentera dem till kloka människor som har vett att uppskatta den tredje bästa benson på fältet.
Dessutom har jag inte sett att triazolam just skulle vara allas favvo, de flesta brukar föredra midazolam och nimetazepam på toppen.
Citera
2006-01-14, 10:35
Medlem
grimms avatar
Lägg till några mg klonazepam så blir du säkert riktigt flummig.
Citera
2006-01-14, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pister
0,25-0,50 mg på tom mage vet jag inte många som inte däckar av. Halcion ska skjutas i små mängder, eftersom det håller så kort så kan man sitta och fylla på. Men sant, benzo är det mest värdelösa att gå på fler än nångång varannan vecka om det är yrning man är ute efter och inte behöver dem för ångestproblemaktik.
Är du så jävla dum att du fortsätter att stoppa i dig dom fastän det inte ger någon verkan så bör du ta livet av dig och testamentera dem till kloka människor som har vett att uppskatta den tredje bästa benson på fältet.
Dessutom har jag inte sett att triazolam just skulle vara allas favvo, de flesta brukar föredra midazolam och nimetazepam på toppen.

Hmm trodde det Xanor(Alprazolam) som var det bästa benzot?...Det bästa jag knaprat iaf
Och enligt det jag läst och hört oxå
Citera
2006-01-14, 21:44
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Western_pearl
Hmm trodde det Xanor(Alprazolam) som var det bästa benzot?...Det bästa jag knaprat iaf
Och enligt det jag läst och hört oxå

Det beror ju helt på vad du vill uppnå med det. Visst är det ganska fint för ångesten och även om man vill bli flummig med alkohol. Själv tycker jag flunitrazepam, diazepam, klonazepam och alprazolam är bäst. Men jag använder det mest för vad det är tänkt, "flöddrar" inte så mycket på dem.
Citera
2006-01-15, 03:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaiN
Det beror ju helt på vad du vill uppnå med det. Visst är det ganska fint för ångesten och även om man vill bli flummig med alkohol. Själv tycker jag flunitrazepam, diazepam, klonazepam och alprazolam är bäst. Men jag använder det mest för vad det är tänkt, "flöddrar" inte så mycket på dem.

Okej jag använde dom mot ångest och bli flöddrad tillsammans med lite alkohol sen när dom var slut så gick det bra att fylla på med stesolid och valium

Temesta har jag hört ska vara bra mot ångesten någon som vet?
Citera
2006-01-16, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Western_pearl
Okej jag använde dom mot ångest och bli flöddrad tillsammans med lite alkohol sen när dom var slut så gick det bra att fylla på med stesolid och valium

Temesta har jag hört ska vara bra mot ångesten någon som vet?
ahh temesta är jävligt bra mot ångesten nästan dom bästa.. i ångestdämpande syfte sköna att fluddra på mä j'ävlit bra piller
Citera
2006-01-19, 19:40
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gimpen
Kanske ni har dom som bara är på 0.125mg ?

jofan kanske va där felet låg
vad är en lagom flum dos då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in