Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-12-25, 12:41
  #13
Medlem
Lunkan99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Briklin
Eftersom åsiktsregistrering inte är tillåten så kan det väl knappast vara tillåtet att kolla vilket parti någon tillhör?

Det är det väl ingen som tror på. Gamla vänsterpartister blev definitivt utestängda och dagens NMR-medlemmar blir ju stort sett förföljda av facket och myndigheter.
Citera
2018-01-01, 12:52
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan99
Det är det väl ingen som tror på. Gamla vänsterpartister blev definitivt utestängda och dagens NMR-medlemmar blir ju stort sett förföljda av facket och myndigheter.

Att kommunister blir utslängda bryr jag mig inte om men ge fan i våra sverigevänner. Men visst är det sant det du säger.
Citera
2018-01-01, 13:18
  #15
Medlem
Var försiktig med vad du pratar om med dina kompisar på telefonen. En av dem kan ha blivit anlitad som informatör om du har en solkig bakgrund. Det hände mig vid bakgrundskontroll.
Citera
2018-01-14, 18:33
  #16
Medlem
Callebiltes avatar
Förmodligen var det din historia som narkoman som fällde dig och betalningsanmärkningar bara en bra ursäkt..

Finns inte en chans i helvete att en fd narkoman går igenom en säkerhetskontroll.
Citera
2019-03-13, 14:15
  #17
Medlem
En mycket beklaglig utveckling som jag tackar nej till att vara en del av.

Tyvärr tycks fenomenet breda ut sig till områden som verkligen kan ifrågasättas.
Citera
2019-04-14, 03:23
  #18
Avstängd
53280s avatar
Är du medlem i vpk eller kplm(r) så är du en säkerhetsrisk, så är det.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback