Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-26, 08:38
  #1
Medlem
Jo såhär, jag och min sambo ska i helgen ha galej hemma och vår gemensamme manliga vän ska sova kvar då han kmr långväga. Vi har bestämt oss för att ha trekant med honom, bör tilläggas att vi varit involverad med honom i sexuella sammanhang tidigare. Men nu till min fundering, något man ska tänka på innan en DP? Tips och trix? Min sambo och kompisen är av ungefär samma kroppstyp långa vältränade, och kukarna är också i samma strl ungefär. Känns som att det är en förutsättning.
Citera
2017-09-26, 09:13
  #2
Medlem
scottbikess avatar
Kan ibland vara lite meckigt beroende på kvinnans vinklar. Det är bra om din anal redan är "uppvärmd" av knull av någon av männen i någon annan ställning så du är lätt att penitrera där bak. För blir det knöligt att hitta rätt kan mycket väl en av männen lätt slakna... Kan också vara bra att först få in den där bak, innan andra mannen tar fittan.

Rid ena mannen och luta dig framåt, så blir det lättare att hitta in. Glöm sedan inte "reverse" där du först tar den i baken och sedan lutar dig bakåt och ligger med ryggen på mannens mage/kropp. Härligt att sedan knulla dig i fittan och titta i dina vackra ögon och se dig njuta av kuk i två hål...

Lycka till!
Citera
2017-09-26, 09:16
  #3
Medlem
Har tänkt att jag sätter i en lagom stor buttplug på förfesten innan vi går ut, som jag sen har i tills vi kmr hem igen. 👍🏻
Citera
2017-09-26, 09:24
  #4
Medlem
note-its avatar
Se till att tömma tarmen innan och spola gärna ordentligt.
Citera
2017-09-26, 09:24
  #5
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NarcissaMalfoy
Har tänkt att jag sätter i en lagom stor buttplug på förfesten innan vi går ut, som jag sen har i tills vi kmr hem igen. 👍🏻
Blir den inte söligt av tarmklet om man har i den flera timmar under förfest, fest och hemgång? Eller sanerar man analen strax före sex sedan? Eller kör man bara?

Många frågor från en kille från landet.
Citera
2017-09-26, 09:27
  #6
Medlem
scottbikess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NarcissaMalfoy
Har tänkt att jag sätter i en lagom stor buttplug på förfesten innan vi går ut, som jag sen har i tills vi kmr hem igen. 👍🏻
Det är bra, men knulla gärna upp dig ytterligare ändå.
Citera
2017-09-26, 09:53
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Blir den inte söligt av tarmklet om man har i den flera timmar under förfest, fest och hemgång? Eller sanerar man analen strax före sex sedan? Eller kör man bara?

Många frågor från en kille från landet.

Jag tar ur den några ggr under kvällen och gör ren den, sen duschar jag hela mig innan sexet.
Citera
2017-09-26, 19:13
  #8
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NarcissaMalfoy
Har tänkt att jag sätter i en lagom stor buttplug på förfesten innan vi går ut, som jag sen har i tills vi kmr hem igen. 👍🏻

Varför gå ut och festa och riskera slöa kukar?
Va hemma och kör hårt hela helgen, kolla in lite på nätet där får du se olika tekniker 👌
Citera
2017-09-27, 09:00
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Varför gå ut och festa och riskera slöa kukar?
Va hemma och kör hårt hela helgen, kolla in lite på nätet där får du se olika tekniker 👌
Håller med till fullo. Vi har genomfört några DP med blandat resultat.
De sämre ggr har den andre mannen råkat ut för vinballe och då är det omöjligt att genomföra en dp.
Citera
2017-09-30, 01:50
  #10
Medlem
mjukmjukares avatar
Blir sjukt oförstående inför allt häftigt man, för alla parter, kan göra. Oj, vad skönt och sexigt häftigt...
Att man inte psykiskt/fysiskt går igenom allt och alla tänkbara möjligheter, och vill, tyder på amatörer.
Men, viktigast av allt är att hon mår bra på alla sätt efteråt.
Inte att det kunde ha blivit bättre.

Att ni sen pga trist sexfantasi inte kunde gjort allt så mycket häftigare, även för/med henne, det får bli en tankeställare...


Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback