Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-09-26, 08:21
  #1
Medlem
Tjena tänkte bara höra lite vad som är bäst om man får problem av 10mg dbol bara 7dagar in.. Det är en lätt men ihållande lite molande känsla i båda bollarna.. Trodde inte det skulle hända av 10mg så blev lite osäker.

Fortsätta och vänta ut det eller addera nolva eller hoppa av? Förvrigt har jag fått sladdrig mage och styrkan är ojämn så jag skulle tippa på att jag producerar mer östrogen än jag borde?

Jag tar inget annat och det är första gången jag provar steroider. Bespara mig klagande om att 10mg är kast i sjön. Jag vill prova för att se hur jag svarar..

Tacksam för svar.
Citera
2017-09-26, 08:36
  #2
Medlem
Nolva ska du addera om du får gyno problem.
Inte för du får ont i pungen.

Varför du får denna känsla, tror jag är bara för att dbollen stänger ner din produktion och dina bollar börjar krympa. vilket är normalt av anabola steroider.
Citera
2017-09-26, 09:14
  #3
Medlem
Jo jag har ju nolvan för att lägga til om jag får gyno samt att använda när jag går av för att starta produktionen igen.. Men jag tänker mest att eftersom att jag tar så liten dos och detta händer redan... Blir det inte så att jag i princip bara stänger av mig och riskerar bieffekter i onödan? Jag tar på morgonen och hade hoppats på en "piggyback".

Men ska jag fortsätta och ignorera det? Hade förstått om det handlade om 40mg... Inte 10 😂
Citera
2017-09-26, 09:44
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wessla
Jo jag har ju nolvan för att lägga til om jag får gyno samt att använda när jag går av för att starta produktionen igen.. Men jag tänker mest att eftersom att jag tar så liten dos och detta händer redan... Blir det inte så att jag i princip bara stänger av mig och riskerar bieffekter i onödan? Jag tar på morgonen och hade hoppats på en "piggyback"

Men ska jag fortsätta och ignorera det? Hade förstått om det handlade om 40mg... Inte 10 😂

Den känslan du beskriver, den händer om du pular i dig 5mg också. Hur liten dosen nu må vara så stänger den ner din egna produktion och då krymper pungen helt enkelt.

Jag tycker att ska du ändå stänga ner dig och din produktion, tycker jag du kan bumpa dosen till 30-40 eller respektive 50mg för att även se då hur du "reagerar". Förmodligen så känner du i stortsett knappt av ynka 10mg.

Och ska du paja produktionen, så föredrar jag hellre att du bumpar dosen. Som du säger, så du får nån vinst genom risken att du kör produktionen i botten, än bara ynka 10mg.

Du gör som du själv vill, men jag skulle aldrig göra det för ynka 10mg. Då hade jag hellre inte kurat alls, eller höjt dosen, ev kombinera med lågdos test.
Citera
2017-09-26, 10:40
  #5
Medlem
Tack för svar det uppskattas.

Om jag får för mig att fortsätta på 10 ändå.. Inte fan lär det väl komma till ett läge där jag behöver hcg för att komma tillbaka igen? Om risken ligger där så är jag inte intresserad av att fortsätta.

Samtidigt vet jag att 10/60 funkat riktigt bra för vissa dock aldrig hört om att produktionen stänger av så tidigt på så lite. Jag hade bra tryck i gymmet här om dan, men nu känner jag mig bara svälld över magen trött och ganska klen.

Hur lång nedstägning kan jag förvänta mig om jag kliver av nu? Är det helt slumpmässigt?

Mvh
Citera
2017-09-26, 11:36
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wessla
Tjena tänkte bara höra lite vad som är bäst om man får problem av 10mg dbol bara 7dagar in.. Det är en lätt men ihållande lite molande känsla i båda bollarna.. Trodde inte det skulle hända av 10mg så blev lite osäker.

Fortsätta och vänta ut det eller addera nolva eller hoppa av? Förvrigt har jag fått sladdrig mage och styrkan är ojämn så jag skulle tippa på att jag producerar mer östrogen än jag borde?

Jag tar inget annat och det är första gången jag provar steroider. Bespara mig klagande om att 10mg är kast i sjön. Jag vill prova för att se hur jag svarar..

Tacksam för svar.


Dbollen stänger ner dig, i brist på egenproduktion så får du ett överskott av östrogen ,.l

den värkande känslan är den känslan man alltid får när bollarna stänger av sig,

och ja 10mg är bortkastat och kommer ge motsatt resultat,
Citera
2017-09-26, 17:35
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wessla
Tack för svar det uppskattas.

Om jag får för mig att fortsätta på 10 ändå.. Inte fan lär det väl komma till ett läge där jag behöver hcg för att komma tillbaka igen? Om risken ligger där så är jag inte intresserad av att fortsätta.

Samtidigt vet jag att 10/60 funkat riktigt bra för vissa dock aldrig hört om att produktionen stänger av så tidigt på så lite. Jag hade bra tryck i gymmet här om dan, men nu känner jag mig bara svälld över magen trött och ganska klen.

Hur lång nedstägning kan jag förvänta mig om jag kliver av nu? Är det helt slumpmässigt?

Mvh


det finns alltid risker med bola så ingen här kan garantera dig att du får tillbaka egenproduktionen... däremot är dina odds jävligt bra att du får tillbaka produktionen men är du en på miljonen som drar nit lotten så kan det vara klippt
Citera
2017-09-30, 11:21
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
det finns alltid risker med bola så ingen här kan garantera dig att du får tillbaka egenproduktionen... däremot är dina odds jävligt bra att du får tillbaka produktionen men är du en på miljonen som drar nit lotten så kan det vara klippt

Exakt.
Men HCG tror jag definitivt inte du TS behöver men ja, som Max säger. Drar du nit lotten så vet man aldrig.

Men i regel så räcker en grund pct av nolva, clomid långt. Lågdos proviron om man vill få till de "ännu bättre".

Sen har du ju även andra medel som får igång dig , som gonal, HCG etc. Men dessa används oftast efter ett par år konstant av aas bruk. Eller att HCG oftast används när man tex kliver av deca eller lite tyngre AAS.
Citera
2017-09-30, 21:31
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theterm95
Exakt.
Men HCG tror jag definitivt inte du TS behöver men ja, som Max säger. Drar du nit lotten så vet man aldrig.

Men i regel så räcker en grund pct av nolva, clomid långt. Lågdos proviron om man vill få till de "ännu bättre".

Sen har du ju även andra medel som får igång dig , som gonal, HCG etc. Men dessa används oftast efter ett par år konstant av aas bruk. Eller att HCG oftast används när man tex kliver av deca eller lite tyngre AAS.


Jag tänker så att om jag reagerar så starkt redan från start så är det inte riktigt värt det. Jag kommer vänta ett tag och köra 25mg ED dbol, följt av 250mg Testo E5D. Lär väl se till att jag både har AI och SERM (arimidex,nolva,clomid) tillgängligt. Jag har den känslan att min kropp hatar både AAS och att bygga muskler.
Citera
2017-10-04, 23:17
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wessla
Jag tänker så att om jag reagerar så starkt redan från start så är det inte riktigt värt det. Jag kommer vänta ett tag och köra 25mg ED dbol, följt av 250mg Testo E5D. Lär väl se till att jag både har AI och SERM (arimidex,nolva,clomid) tillgängligt. Jag har den känslan att min kropp hatar både AAS och att bygga muskler.

Du kanske reagerar dåligt på såna grejer som att östro osv sticker iväg, men du kanske har genetiken och reagerar grymt på lågdos på prepp? vem vet. Återstår att se.

Låter som en bra plan. Skulle dock köra 40mg dbol åtminstone än 25mg. Ska du ha en sån lågdos av ett oralt prepp är väl oxar mer att föredra än dboll, effekt mässigt.

Alltid bra att ha clomid nolva i fall att de inte går som planerat. Och AI ska du ju ta under hela kuren för att kontrollera östrot.
Citera
2017-10-05, 10:25
  #11
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wessla
Jag tänker så att om jag reagerar så starkt redan från start så är det inte riktigt värt det. Jag kommer vänta ett tag och köra 25mg ED dbol, följt av 250mg Testo E5D. Lär väl se till att jag både har AI och SERM (arimidex,nolva,clomid) tillgängligt. Jag har den känslan att min kropp hatar både AAS och att bygga muskler.

Reagerar starkt? Alla får väl ont i kulorna när dom tar AAS och dom stänger ner? 25mg dboll ihop med testo lär vara en bättre dosering, ja. Akta bloaten.
Citera
2017-10-05, 14:32
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Reagerar starkt? Alla får väl ont i kulorna när dom tar AAS och dom stänger ner? 25mg dboll ihop med testo lär vara en bättre dosering, ja. Akta bloaten.
Väldigt individuellt, jag å en god vän har preppat +25år och aldrig haft problem med smärta, att dom minskat i storlek är en sak men ingen smärta.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback