Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-26, 01:51
  #1
Medlem
U22s avatar
Har haft sömnproblem flera nätter i rad nu. Det började i helgen. Gick och la mig vid 12 för jag började känna mig lite seg. När jag väl lägger mig så kan jag helt enkelt inte somna. Jag tror jag sov knappt en timme vid typ 2-3 tiden, efter det vaknade jag och hade otroligt svårt att somna om. Det dröjde ända till 5- tiden förrän jag somnade. På morgonen sedan så vaknade jag helt problemfritt vid 9 utan att vara morgontrött (som jag ofta är).

Igår (söndag) gick jag och la mig vid 1 på natten, för jag behövde inte gå upp så tidigt. Att somna gick helt enkelt inte. Jag la mig bekvämt i sängen, men kunde inte somna. Jag låg vaken ända till ca halv 6 på morgonen, tills jag slutligen somnar. Hade satt ringklockan på 11:00, men jag vaknade helt själv ca en halvtimme innan den skulle ringa, trots att jag hade somnat så jävla sent. Kände mig inte ett dugg trött när jag vaknade heller.

Och här ligger jag åter igen nu, klockan är snart 2 och jag drog till sängs vid 12, ska även upp tidigt imorgon och har satt alarm. Men jag känner mig inte alls trött. Känns inte som om jag kommer somna på bra länge iaf.

Värt att notera är att jag har varit sjuk sedan helgen också. Inte jättesjuk, men hosta och småont i halsen.

Någon som kan tänka sig veta vad mitt sömnproblem beror på? Hur kan man behandla detta så att jag kan få sova gott igen? Mvh
Citera
2017-09-26, 02:02
  #2
Avstängd
56Kmodems avatar
Kanske du skulle skaffa dig ett arbete?
Citera
2017-09-26, 02:45
  #3
Medlem
U22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 56Kmodem
Kanske du skulle skaffa dig ett arbete?

Jag läser på universitetet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback