Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2017-10-05, 20:35
Medlem
TechoNisses avatar
.

5c-ab-pinaca verkar dock vara en av de bättre på senare tid (ej prövat och ska ej det heller), dock så vet man ju inte alls vad det gör i längden tror inte någon hunnit att använda den ofta under långa perioder. T.ex. så när man bruka ab-fubinaca lågt doserat då och då så var det lugnt men när man börja röka det frekvent...fyfan.

.[/quote]
Håller med om den är bättre än Andra nu
Citera
2017-10-05, 20:36
Medlem
TechoNisses avatar
.
[quote=heyhey1
5c-ab-pinaca verkar dock vara en av de bättre på senare tid (ej prövat och ska ej det heller), dock så vet man ju inte alls vad det gör i längden tror inte någon hunnit att använda den ofta under långa perioder. T.ex. så när man bruka ab-fubinaca lågt doserat då och då så var det lugnt men när man börja röka det frekvent...fyfan.

.[/QUOTE]
Citera
2017-10-07, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TechoNisse
.

Ingen som rökt den i längre perioder/större mängder? får man svettningar som efter ett fubinacarace?

Kanske ska pröva den ändå innan jag ger upp hoppet om SCs helt. :P

Hur mycket mix anser ni man ska göra på 1gram binoid? 25gram? eller ett packet långa cigaretter(blir väl 18-19gram eller något?) kanske bättre att göra det på någon annan ört istället då jag inte röker tobak.
Citera
2019-08-12, 02:57
Medlem
Känner själv liknande. Enda sen jag fick och grov psykos från ingenstans av skiten. Det var säker 6 år sen. Första året var hell asså. Visste inte om jag drömde eller var vaken varje gång jag vaknade. Brukade vakna utan att kunna se röra mig eller höra något. Kunde va så i flera minuter mådde almänt skit och orkade knappt leve. Extrem yrsel och tinitus.
90% är borta nu för tiden och mår rätt bra. Men har fortfarande tinitus från skiten. Vet inte riktigt hur jag ska förklara ljudet men tänk myrornas kanal på tvn. Det är det närmaste jag kan hitta på

Märks oftast bara mycket när jag ska sova nu för tiden dock och yrseln är så gott som borta.
Fyfan spice var inte att leka med!
Kan inte röka något lägre och när jag dricker känner jag av det mer. Så är nykter för det mesta
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in