• 1
  • 2
2017-09-26, 00:26
Medlem
hihahihas avatar
Är det någon som fortfarande röker spice? Jag var helt torsk på skiten för några år sedan och är fortfarande rätt förstörd i hjärnan. Haft starka overklighetskänslor under flera års tid. Vad är effekten på mixarna nu för tiden? Finns det några svenska shoppar kvar alls? Dör folk fortfarande och får psykos eller blev det bättre? Jag är väldigt glad som lyckades sluta, men kan ändå inte låta bli att fundera över om någon stackare fortfarande är kvar i träsket. Lyckades verkligen vi alla som fastnade på denna drog lägga ned?
Citera
2017-09-26, 00:31
Medlem
MrWalldemars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hihahiha
Är det någon som fortfarande röker spice? Jag var helt torsk på skiten för några år sedan och är fortfarande rätt förstörd i hjärnan. Haft starka overklighetskänslor under flera års tid. Vad är effekten på mixarna nu för tiden? Finns det några svenska shoppar kvar alls? Dör folk fortfarande och får psykos eller blev det bättre? Jag är väldigt glad som lyckades sluta, men kan ändå inte låta bli att fundera över om någon stackare fortfarande är kvar i träsket. Lyckades verkligen vi alla som fastnade på denna drog lägga ned?

Undrar också det faktiskt, lever det ens kvar?
Har inte rökt sedan spice nordic fanns med deras jamaican gold och dom roliga påsarna
Fan vilka minnen man fick nu haha
Citera
2017-09-26, 01:12
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hihahiha

Jodå rökmixarna finns kvar. Prylshoppen säljer ännu och deras mix är mer eller mindre helgalen haha. Jag gillar att röka en joint till kvällen med polaren och bara slappna av eller röka en riktigt fet och sedan flyga ut i universum och sedan prata med både Gud och Satan hehe. "Spice" är väl den enda drog som jag känner hatkärlek till och faktiskt inte riktigt kan hantera. Har jag tjack, subutex m.m hemma så låter jag bli dem och tar bara under lediga dagar och speciella tillfällen, men har jag hemma lite rökmix så tro fan att jag röker det i tid å otid därför brukar jag låta min polare ha hand om det annars röker jag för mycket.

Citat:
Ursprungligen postat av MrWalldemar
Undrar också det faktiskt, lever det ens kvar?
Har inte rökt sedan spice nordic fanns med deras jamaican gold och dom roliga påsarna
Fan vilka minnen man fick nu haha

Jamaican gold var riktigt fin när den fanns, fick sköna hallisar av den och de anndra jag gillade från den tiden var Vegas och WWW vilka trippar man fick av dem.
Citera
2017-09-26, 01:18
Medlem
MrWalldemars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Jodå rökmixarna finns kvar. Prylshoppen säljer ännu och deras mix är mer eller mindre helgalen haha. Jag gillar att röka en joint till kvällen med polaren och bara slappna av eller röka en riktigt fet och sedan flyga ut i universum och sedan prata med både Gud och Satan hehe. "Spice" är väl den enda drog som jag känner hatkärlek till och faktiskt inte riktigt kan hantera. Har jag tjack, subutex m.m hemma så låter jag bli dem och tar bara under lediga dagar och speciella tillfällen, men har jag hemma lite rökmix så tro fan att jag röker det i tid å otid därför brukar jag låta min polare ha hand om det annars röker jag för mycket.

Jamaican gold var riktigt fin när den fanns, fick sköna hallisar av den och de anndra jag gillade från den tiden var Vegas och WWW vilka trippar man fick av dem.

Fan jag fick aldrig hallisar av spice, blev bara jävligt bäng haha.
A vegas och boom också haha jävlar hade helt glömt bort dom, det var tider det
Citera
2017-09-26, 01:22
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalldemar
Fan jag fick aldrig hallisar av spice, blev bara jävligt bäng haha.
A vegas och boom också haha jävlar hade helt glömt bort dom, det var tider det
Jodå jag trippade rejält på dem på den tiden hehe. Men de rökmixarna som finns är värre och de ger riktigt stora hallisar vilket är ganska kul faktiskt.
Kommer ihåg första gången jag rökte tror det var pulse ultra den hette, helvete vad jag sneade då. På den tiden var jag helt ny inom drogvärlden. Hade bara rökt cigg och druckit alkohol tidigare.
Citera
2017-09-26, 02:35
Medlem
Flusons avatar
Verkar ha dött ut ganska så hårt här i Sverige, minns för länge sen när nästan alla höll på med skiten. Har varit med och sett många människor som blivit helt skräckslagna på vissa cb-noider, nära trauma i vissa fall. En del kunde ju vara riktigt trippiga minns jag, inga positiva vibes där inte.. utan mest en overklig och mörk känsla.

Finns ju länder som har värre problem med spice rökandet än vi i Sverige, till exempel England och Ryssland, där spice är mer som en epidemi i många slum områden.

JWH perioden här i Sverige var hyfsat okej, sen så har det ganska så sakta spårat ut mer och mera bara. Minns att jag låg fysisk avtänd på vissa noider. Likt en opiat-AT liksom och då har det verkligen spårat ut big time.

Nä usch och fy fan för dessa cannabinoider. Nyttigare, skönare och godare att hålla sig till de gamla goa haschet
Senast redigerad av Fluson 2017-09-26 kl. 02:40.
Citera
2017-09-26, 08:10
Medlem
-spitzlix-s avatar
Dom äldre noiderna och mixarna är rätt död. Dagens noider är antingen bra eller verkningslösa tycker jag.
Citera
2017-09-26, 10:42
Medlem
Hade inte sagt nej till fler noider i Sverige xd
Citera
2017-09-26, 19:32
Medlem
TechoNisses avatar
Prylshooppen har inne ,vilken är riktigt nice,ska görs egen mix när ja får pengar nästa gång
Citera
2017-10-05, 15:12
Medlem
Idag är det mer ett psykedeliskt crack alternativ än ett cb-substitut. Nej förresten crack är inte lika beroendeframkallande samt har inte lika många biverkningar. Heroin är vitaminer i jämförelse tom!

Väldigt kort rus, runt 30min, mycket biverkningar, riktigt beroendeframkallande (både fysiskt och psykiskt), och ruset är väldigt kemiskt. Går även att dö av en överdos unlike cannabis.

Är du sugen på att bli hög så är det cannabis(eller något annat) som gäller. Inte ens om du pissar och måste vara ren, är dagens noider värda. Skadligt för kropp och själ, trots man redan vet väldigt mycket negativt så kan det bli ännu värre (t.ex. kan det orsaka någon sjukdom såsom cancer). Bryr dig minsta lilla om din fysiska och psykiska hälsa så undvik helt.

Detta är resultatet utav att cannabis är olagligt. Legalisera cb, kriminalisera binoider med en analog lag; rädda liv & gör världen till ett bättre ställe.
Citera
2017-10-05, 18:47
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyhey1
Idag är det mer ett psykedeliskt crack alternativ än ett cb-substitut. Nej förresten crack är inte lika beroendeframkallande samt har inte lika många biverkningar. Heroin är vitaminer i jämförelse tom!

Väldigt kort rus, runt 30min, mycket biverkningar, riktigt beroendeframkallande (både fysiskt och psykiskt), och ruset är väldigt kemiskt. Går även att dö av en överdos unlike cannabis.

Är du sugen på att bli hög så är det cannabis(eller något annat) som gäller. Inte ens om du pissar och måste vara ren, är dagens noider värda. Skadligt för kropp och själ, trots man redan vet väldigt mycket negativt så kan det bli ännu värre (t.ex. kan det orsaka någon sjukdom såsom cancer). Bryr dig minsta lilla om din fysiska och psykiska hälsa så undvik helt.

Detta är resultatet utav att cannabis är olagligt. Legalisera cb, kriminalisera binoider med en analog lag; rädda liv & gör världen till ett bättre ställe.

Har också märkt att den här är jävligt beroendeframkallande som typ crack. Har aldrig känt något beroende varken av opiater eller av centralstimulerande, men de här rökmixarna är lite av en hatkärlek till mig. Tror att jag ska försöka låta bli att köpa och bara hålla mig till hallucinogener istället och ta en tripp i veckan/månaden istället.
Citera
2017-10-05, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Har också märkt att den här är jävligt beroendeframkallande som typ crack. Har aldrig känt något beroende varken av opiater eller av centralstimulerande, men de här rökmixarna är lite av en hatkärlek till mig. Tror att jag ska försöka låta bli att köpa och bara hålla mig till hallucinogener istället och ta en tripp i veckan/månaden istället.

Ruset är rätt sjukt(blir ändå rätt kefft efter ett tag, sen måste man röka bara för att hålla sig ifrån den äckliga abstinensen), det känns inte bra för psyket eller kroppen alls. Det tog ett år att återhämta mig helt från spiceträsket. Önskar inte ett binoidberoende till min värsta fiende.

5c-ab-pinaca verkar dock vara en av de bättre på senare tid (ej prövat och ska ej det heller), dock så vet man ju inte alls vad det gör i längden tror inte någon hunnit att använda den ofta under långa perioder. T.ex. så när man bruka ab-fubinaca lågt doserat då och då så var det lugnt men när man börja röka det frekvent...fyfan.

Hallucinogener då och då är ett mycket bättre val. Om man är sugen på att röka något så är cb ett mycket bättre val än spice på alla sätt och vis. Pissar man så får man vänta tills man behöver inte det längre. Även vid urinprover så känns inte SC värt det...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in