Citat:
Ursprungligen postat av
AlexandraIda
Jag läste att de fortfarande är tillsammans, lite oväntat då jag upplevde de som väldigt olika. Jörgen sa ju själv att han ville träffa en bitchig tjej men den han valde verkade inte alls vara så, hon kändes mer lugn och stabil. Kanske insåg han till slut att det är personligheten som är det viktiga. Det funkar inte att bara gå efter utseende. Dessutom är det löjligt det är just han som ställer krav på hur andra ska se ut. Han gick nog igång på att det blev drama kring honom, han såg väl deras svartsjuka som ett tecken på att de alla var intresserade av honom. Han kunde välja och vraka som han ville utan att bry sig så mycket om deras känslor.
Tråkigt för Leonora att hon har sådan otur, det måste ha varit jättejobbigt. Det är väl lätt att bara rusa på och se det som är positivt istället för att verkligen känna efter. Det är mycket möjligt att hon får en ny chans, kanske redan i år

Väldigt bra skrivet om Jörgen tycker jag, det du säger är ju mitt i prick, man såg ju att han gick igång på allt svartsjukebråk mellan tjejerna angående honom och han tyckte ju att han var den största alfahane som varit med i BSF. Sen att han larvade sig och låtsades vara nån slags vinexpert
Aha så det höll mellan honom och den tjejen han slutligen valde, ja då kanske hon fick ner honom lite mera på jorden så han började inse saker, som att man inte bara kan gå efter det yttre och bitchighet om man vill ha en livskamrat.
Ja hon hade ingen tur där, hon skulle ju tagit emot alla 10 kvinnorna som hade skrivit, då hade det nog gått bättre. Men i år så går ju inte TV4 ut med efternamn på bönderna just för att försöka förhindra att brevskrivare tar kontakt med bonden innan programmet och bönderna kommer ju inte ses heller för att förhindra att bönderna blir kära i varandra.