Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-01-17, 11:24
  #25
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StupidMonkey
Detta är ta mig fan en intressant kur och ska följas upp av mig personligen. Tänker själv börja kura igen och lägga en beställning nästa vecka. Är så förbannat full utav hat pga svek och annan skit samt att jag slutat helt med droger för en tid tillbaka vilket säkerligen bidrar till att jag är i obalans.

Därför tänker jag att det kan vara bra att få ut aggressionerna på gymmet och pumpa som en jävla galning, samtidigt byta ut mitt missbruk till ett som faktiskt kan ge mig något tillbaka.
Jag tänkte köra liknande din, testo E är iallafall spikat samt HCG på det, längre än så har jag inte hunnit tänka igenom det ännu.
Jag gjorde något liknande. Har aldrig missbrukat i den mån att jag fått någon riktig fysisk abstinens. Har mer varit att det spårat ur på helgerna med alldeles för mycket kokain, alkohol och någon opiat eller benso för att landa. Sedan var jag seg på jobbet och det behövdes något som gjorde att jag orkade programmera en hel dag. En dålig cirkel som lätt spårar ur. Var skönt att ta sig ur det mönstret.

Men var ren ett tag före kuren och även under kuren. Akta dig för att byta ut ett missbruk mot ett annat bara. Eller att det slutar upp med ett missbruk av båda AAS och droger. Märker hur tankarna ofta springer iväg om att doserna borde ökas och att nya preparat borde slängas in. Lycka till, men var försiktig!

Gillar denna kurrapport, enda jag saknar är bilder vilket TS kanske inte vill lägga upp?
__________________
Senast redigerad av caeco 2018-01-17 kl. 11:26.
Citera
2018-01-25, 18:05
  #26
Medlem
InspetorGadgets avatar
VECKA 18:

Mitt i min PCT och allt flyter på som det ska.
Träningen varierar från 1-2 dagar i veckan till 5-6 dagar i veckan, jag har kommit på att det bästa är att vara ärlig mot mig själv och träna när jag känner för det.
De dagar jag ej tränar så har jag en anledning och tar igen det nästa pass genom att köra lite hårdare eller köra en extra övning eller set.

Kör på med HCG och den ligger i kylen och väntar på nästa injektion, synd att inte Testot kan tas på samma sätt som HCG. Så jävla smidigt och smärtfritt när man tar tag i lite fett på magen och injicerar med insulinspruta. Snabbt och enkelt.

Kommer köra på Nolva med 40/20/20/20 under PCT och eventuellt så kör jag Adex då samtidigt.
Finnarna är inte lika jobbiga nu, de är rätt små och sitter fortfarande på ställen på kroppen som andra ej ser.

Lite tur att jag ej hade flickvän denna kur, då det skulle vara jobbigt med massa finnar runt kuken och på ryggen.
Förra kuren hade jag flickvän och då var jag även mycket kåtare känns det som, jag har ej kännt av lika mycket denna kur men gissar att det beror på att jag ej har flickvän och hade jag haft det så skulle jag nog varit väldigt sexuellt aktiv.

Funderar lite på min nästa kur, som borde vara strax innan sommaren.
Antagligen blir det samma som nu, med endast Testo E samt lite Dbol.
Kommer antagligen köra lite mer aktivt med HCG då jag känner mig lite säkrare nu.


Finns inte mycket mer att skriva just nu.
Trevlig vecka.
Citera
2018-02-02, 15:48
  #27
Medlem
InspetorGadgets avatar
VECKA 19:


Nu har jag endast ett stick med HCG och Adex kvar innan min PCT börjar.

Har bestämt att den ska bara bestå av Nolva.

Har ändrat lite i min träning och börjat köra 3 muskelgrupper per dag i 2 dagar och vila den tredje.

Alltså:

Mån: Rygg, axlar, ben
Tis: Bröst, biceps, triceps
Ons: Vila
Tors: Rygg, axlar, ben
Fre: Bröst, biceps, triceps
Lör: Vila
Sön: Rygg, axlar, ben

3-4 set/ 5-8 reps på de flesta muskelgrupper

Detta mest pga träningen inte ska bli tråkig och för att jag ska variera lite helt enkelt.
Jag känner att jag får bra pump när jag kör lite nya övningar och varierar på antalet reps.
Tänkte först köra på med ett bulk-schema som jag läste, genom hela PCT men det har jag inget intresse av att göra nu, kör hellre i min takt för att inte tappa lusten för träningen.
Det mesta är som det ska och jag mår fint, inga skador eller bekymmer för tillfället.
Finnarna är borta och kosten går bra.
Ibland är jag ledig fr jobbet 3-4 dagar och då händer det att jag köper lite gräs och sedan äter mat som jag inte borde äta men det är en del av att vara vuxen. Man gör som man vill
Jag mår hellre bra och njuter än att plåga mig själv för att få fram en till magruta.
Denna kuren har gått rätt bra och jag är väldigt nöjd, nu är tankarna mest kring vilken kur jag ska köra i sommar och när den ska påbörjas.

Trevlig helg.
Citera
2018-02-02, 17:18
  #28
Medlem
bergelins avatar
Angående onyttigt ätande och vila i träningen är ju det bästa upplägget det som håller i längden. Önskar själv att jag inte var en sån all-eller-inget-människa. Hade haft bättre resultat om det inte vore för alla uppehåll.
Trevlig helg : )
Citera
2018-02-05, 23:23
  #29
Medlem
InspetorGadgets avatar
VECKA 20:

PCT och inledning av Nolva.

Tog första 2 (2x 20) Nolva pillren igår och som ett paket på posten så dyker det upp 2 stora finnar på ryggen idag.
Förra kuren fick jag en hel del jobbig acne på ryggen som bestod av stora och ömma finnar som jag försökte behandla med Panthotenic Acid. Det hjälpte inte mycket men jag struntade ändå att gå till läkaren. Nu efter nästan ett helt år så är de nästan borta men det är fortfarande spår på ryggen efter alla finnar som jag hade.

Ser ej fram emot att få dessa igen och funderar på att sänka Nolvan till 20 per dag istället för 40.
Det kan ju vara annat än Nolvan också men jag har pga personliga skäl ej kunnat ta mig till läkare för att kolla mina värden så jag kan ju tyvärr bara spekulera. Kör nog på 40 i två-tre dagar till och om jag märker obehag eller markant ökning av finnar så minskar jag. Skulle jag få välja skulle jag ju självklart hellre ta finnar än andra biverkningar som Nolvan håller tillbaka...

Kroppen känns bra och jag mår fint.
Käkar mycket fisk sista tiden och tycker att jag lyfter inte så mycket som jag orkar pga skaderisk men ökningarna är där och det känns som att jag kan om jag skulle vilja.

Träningen har ändrats lite då jag försökte mig på ett schema som skulle innefatta att man tränar i princip hela kroppen varje pass men kör ej till failure utan stannar innan på typ 4-6 reps.
Detta gick ej så bra då det tog mig nästan 2 timmar att bara klara av 3 muskelgrupper.
Så istället kör jag nu stora muskelgrupper och jag växlar ofta mellan övningar och gör i princip vad jag kan för att inte tappa lusten att träna.


Märker att jag inte äter så bra som jag borde, pga jobbet och ekonomin. Då menar jag att jag äter för lite, så under veckan besöker jag en shop som jag hört bra om och köper en del proteinpulver och kollar upp lite nya recept för att försöka se till att jag tappar så lite som möjligt medans jag är av.


I övrigt finns det inte mycket mer att skriva.

Trevlig vecka era troll.
Citera
2018-02-17, 13:53
  #30
Medlem
InspetorGadgets avatar
VECKA 21:


Idag blir det ingen träning eftersom jag sjukskrev mig från jobbet och vill ej riskera att bli sedd på gymet när jag sa att jag hade migrän.. Fan va gott att luras ibland och bara se på film

Känns rätt ok med Nolvan och jag sänkte dosen från 40/20/20/20 till att bara ta 40 första två dagarna och resten av PCT blir det bara 20 per dag.
Ingen Adex eller Aromasin, det sparar jag till nästa kur.


Igår gjorde jag ris och ska här nu bjuda på recept till perfekt ris varje gång.
Du behöver ej söka efter recept eller tips på gott ris, jag har gjort jobbet åt dig och bjuder här på det jag kom på:

RIS RECEPT DELUXE I 3 ENKLA STEG:

En kopp ris
2 koppar vatten
några droppar olja
nypa salt


1:
Lägg riset i en kastrull och skölj med vatten. Detta gjörs genom att du rör runt riset med fingrarna i vattntet tills vattnet blir grumligt. När vattnet i kastrullen är grumligt så häller du ut vattnet och fyller på med nytt vatten. Skölj alltså riset minst 2-3 gånger och sedan häll av allt vatten.

2:
Sen häller du i dubbelt så mycket vatten som ris, 2 koppar vatten, och sätter kastullen på plattan på högsta värme med locket på. Var vaksam för att det kommer koka fort, och när det kokar så sänker du till lägsta värmen, eller 2 av 10 på plattan, och lägger locket på glänt i minst 20 minuter.

3:
Efter 20-25 minuter kommer det vara torrt på toppen av riset och när du tar bort den från plattan så fluffa till det lite med en gaffel och låt vara i några min.

4:
FROSSA!


Detta gjorde jag igår och efter första försöket så blev det gott, första blev lite klibbigt men det beror nog på att jag använde för mycket vatten eller tog bort den från plattan för tidigt.

Detta tillsammans med kycklingbröst stekt i kokosolja med lite curry, samt lite grönsaker kommer bli det jag äter mestadels de närmsta veckorna.
Vanligt att jag hittar ett recept som jag gillar och sedan äter jag det tills jag tröttnar på det.
Detta är anledningen till att jag ej kan äta tonfisk ur burken längre, har gjort det för många gånger när jag började träna.

I övrigt så känner jag mig bra och klarar av att lyfta relativt nära mina maxstats och det känns ju bra.
Kan med handen på hjärtat säga att jag sänkt träningen från 5 till cirka 3 dagar i veckan, mest pga jobbets konstiga tider och att jag tappat lusten lite, men när jag väl är på gymet känns det oftast bra och jag kan köra ett ordentligt pass.

Denna PCT har jag sluppit finnar på ryggen och fan va glad jag är över det.
Pungkulorna har jag ej märkt att de minskat, kan bero på HCG dock såklart. Men förra kuren som bestod av Testo E 250 e5d i 15 veckor, så använde jag ej HCG och då märkte jag ej heller något med pungkulorna.
Största skillnaden jag märker av personligt är ju så klart pga att jag är singel denna kuren medans jag hade flickvän sist och även då en hel del sex. Nu i slutet av kuren med PCT så är jag inte speciellt kåt generellt och det har ju minskat markant då jag var kåt hela tiden nästan när jag var i vecka 10 och framåt.

I övrigt har jag funderat på annan ester med Testo. Funderar på Testo Cyp eller Testo P nästa kur.. Får se..

Trevlig vecka era Trollkarlar och Trollkvinnor.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback