Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-26, 13:10
  #13
Medlem
Detta är ta mig fan en intressant kur och ska följas upp av mig personligen. Tänker själv börja kura igen och lägga en beställning nästa vecka. Är så förbannat full utav hat pga svek och annan skit samt att jag slutat helt med droger för en tid tillbaka vilket säkerligen bidrar till att jag är i obalans.

Därför tänker jag att det kan vara bra att få ut aggressionerna på gymmet och pumpa som en jävla galning, samtidigt byta ut mitt missbruk till ett som faktiskt kan ge mig något tillbaka.
Jag tänkte köra liknande din, testo E är iallafall spikat samt HCG på det, längre än så har jag inte hunnit tänka igenom det ännu.
Citera
2017-10-26, 13:47
  #14
Medlem
InspetorGadgets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StupidMonkey
Detta är ta mig fan en intressant kur och ska följas upp av mig personligen. Tänker själv börja kura igen och lägga en beställning nästa vecka. Är så förbannat full utav hat pga svek och annan skit samt att jag slutat helt med droger för en tid tillbaka vilket säkerligen bidrar till att jag är i obalans.

Därför tänker jag att det kan vara bra att få ut aggressionerna på gymmet och pumpa som en jävla galning, samtidigt byta ut mitt missbruk till ett som faktiskt kan ge mig något tillbaka.
Jag tänkte köra liknande din, testo E är iallafall spikat samt HCG på det, längre än så har jag inte hunnit tänka igenom det ännu.

Toppen min vän.
Hoppas min kur kan hjälpa dig lite på traven, även om det finns mycket mer utförligare kurrapporter så gör jag så gott jag kan för att uppdatera.
Mest för min egen skull då det är lättare att hålla allt i ordning när det finns svart på vitt.
Jag rekommenderar att du startar din egen rapport när du börjar kura, kopiera bara någon som skrivit en utförlig rapport och lägg till dina detaljer.
Samma sak som när man för rapport över sin träning, går att hålla det i huvudet men varför ska man inte skriva ner det liksom?

Ännu en rekommendation är att försöka bestämma vad du ska köra och sen beställa hem allt innan du börjar kura, svårt att ha tålamod när man vill börja direkt men om nåt går fel känns det jobbigt att vänta på leverans (som knöl i bröstet ex, då vill du kunna ha nolva tillhands).

Lycka till och ha en bra vecka
Citera
2017-11-05, 23:57
  #15
Medlem
InspetorGadgets avatar
VECKA 6:


Imorgon blir det injektion igen och då är det höger glute som gäller.
Inne i vecka 6 av kuren, känns lite sisådär med tanke på att någon idag fällde en kommentar som tydde på att jag var rund runt magen.
Hoppas den som sa det ramlar och slår sig imorgon.

Hade ännu en dålig helg, där jag åt dåligt.. Bl.a. vitt bröd... Fyfan, jag som skulle hålla mig borta från vetemjöl och socker hela kuren.. Det blir till att ta i extra hårt i gymet denna veckan.

Inga skador eller klagomål, det mesta rullar på fint tycker jag.

Jag har börjat notera de vikter jag klarar av, för att kunna se hur mycket jag ökar per gång/per vecka.
Bröst och armar är där jag har ökat mest men även ben tycker jag.
Nästa gång jag skriver rapport så kan jag tänka mig att skriva vad jag körde, antal set * vikt.

Börjar bli lite osäker på Adex, hur länge jag ska ta det.
Har fått lite finnar mellan naveln och pubishåret som är cirka 5-10 st och små men ovanligt för mig då jag sällan får det. Så det är ju antingen från Adex, Dbol eller testot.
Slutat äta Dbol nu, så jag gissar att det är Adexen.

Ingen fara känner jag, så länge dom är små och få..

Hursom, blir inte mer än såhär eftersom jag ej förtjänar annat än ett hårt jävla pass i gymet efter förra helgen.
Citera
2017-12-02, 20:24
  #16
Medlem
InspetorGadgets avatar
Vecka 7 (10):

Här började de gå lite söderut då jag åkte utomlands två veckor och var tvungen att ta ett uppehåll.

Inga injektioner från 11 nov till nästan första december.

Tog en injektion direkt när jag var tillbaka men då jag drabbades av akut smärta i svanskotan så blev det nästan fyra veckor utan ordentlig träning.

Riktigt jävla tråkigt, men eftersom det var tvunget så är jag inte för deprimerad angående detta.
Jag fortsätter bara och kör på, undrade ite hur jag skulle göra med adex, ifall jag ska köra 0.25 e3d eller liknande.
Men avvaktar tills jag haft mitt läkarbesök.

Detta är ju inte riktigt vecka sju flr mig, det är mer som vecka 11-12 men jag kommer köra på tills slutet på året så får vi se hur mycket jag kan behålla när det är över.



Tog en injektion i vänster glute sist, och nästa blir i höger glute idag.

Vi kör på med det vi har helt enkelt, eller med andra ord-gör det bästa av situationen.

Riktigt trist då jag hade höga förväntningar men vad är väl livet utan några fartgupp?

FOTNOT: Jag ska köra HCG första gången om några veckor, tar tacksamt emot dina erfarenheter gällande det. Du som läser detta kan gärna lämna en rad om hur det va för dig första gången när du körde HCG, jag håller på att läsa för fullt men tar emot all hjälp jag kan få.
Citera
2017-12-03, 00:08
  #17
Medlem
alltså.... är det bara jag som tycker du resonerar jääääääääääävligt underligt när det kommer till adex?

du har alltså varit utan testo i dryga månaden.. jag tar för givet att du också har varit utan adex...

dina testo nivåer har alltså varit som lägst under kuren och dina östro med största sannolikhet som högst... din ratio testo kontra östro har varit som sämst..

du har inte haft några som hällst biverkningar av för högt östro medans du var borta....

behöver jag bryta ner det här till mindre bitar eller klarar du av att lägga ihop ett plus ett??

börja med detta inlägg så får vi se om du har en hjärnkapacitet att förstå dig på vad jag säger annars får någon med mer tålamod gå igenom HCG med dig
Citera
2017-12-12, 10:24
  #18
Medlem
InspetorGadgets avatar
VECKA 11:

Nu är det inte många veckor kvar av kuren. Planen var 14 veckor och jag får ju hålla på det men det känns som att det är nu resultaten börjar komma.

Jag har börjat fått betydligt mindre midja, ordentliga axlar och fina armar samt bröst.
Mest av allt syns förändringar på mina ben, lårmusklerna är fina nu pga jag alltid varit försiktig med att inte skippa legdays. Vaderna är en annan femma, men att få fina och stora vader är som att få sexpack magmuskler. Krävs mer än några veckor...

Jag är rätt nöjd antar jag... Funderar på hur det kommer bli när min pct är över.
Jag skulle vilja köra nästa kur i mars-april så det är ju egentligen bara 3 månader jag ska vara utan och under den tiden så blir det till att bara bulka. Ska inte köra på deff utan tänker att det skulle gynna mig mer om jag satsade på rå styrka hellre än former. Då "tappar" man inte lika mycket känner jag. Eller det syns mindre att man tappat iaf.

När det gäller HCG så är pungkulorna ej mindre och sexlusten är fortsatt hög, men efter vad jag läst så är det ändå viktigt med HCG.
Jag bryr mig inte om storleken på mina pungkulor och eller att fertiliteten minskar, har inga planer på att skaffa barn inom närmsta åren. Men det ansvarfulla att göra är väl att köra på HCG ändå.
PCT är lika viktigt i kuren som testot.

Ha en fin vecka era trollkarlar.
Citera
2017-12-15, 18:36
  #19
Medlem
InspetorGadgets avatar
I tillägg så är det värt att nämna att senaste två dagarna efter injektionen har varit jobbiga då jag är väldigt öm där jag injicerade.
Det är ej rött runt skinkan men när jag känner efter så är det lite hårt under huden, som en knöl och ömt.

Igår natt hade jag svårt att sova då jag ej kunde ligga på rygg typ, och idag känner jag mig lite varm och kanske har en feber på gång.

Klarade mig genom en arbetsdag av 8 timmars sittande, men det var nära flera gånger att jag nästan kände att jag mådde för kasst för att jobba..
Men nu är det slut och har en helg framför mig så det blir bara vila.
Känner jag mig ej bättre så blir det inget gymande men håller tummarna då jag har missat en del på sistone.

Iaf, ska vara lite mer försiktig nästa gång och gnugga lite extra med alkohol för att desinficera området innan injicering.

Trevlig helg.
Citera
2018-01-13, 11:22
  #20
Medlem
InspetorGadgets avatar
VECKA 16:

Nu är det endast ett stick kvar och snart börjar min PCT.

Planen är att köra ett stick till och samtidigt som det sista sticket börjar jag med HCG 500 iu e3d, och Adex 0.25 e3d.
Detta i 21 dagar, och därefter blir det Nolva 40/20/20/20 och Clomid till det.


Har mått relativt bra kuren igenom och kommer skriva en sammamfattning av erfarenheterna efter att allt är klart, det har haft sina upp och ner gångar men generellt så kan jag säga att jag är nöjd med det jag fått av kuren.

Just nu är det stör mig mest acne mellan naveln och könsorganet. Inga finnar på själva kuken men runtomkring är det en del finnar som sticker ut. Och nån finne på axeln samt nån på knävecket av alla ställen.... Dessa är ju inte småfinnar utan såna som är stora och ömma.
Får se hur det blir efter att kuren avtar.

Jag vet ju från mina tidigare kurer att Nolva kommer ge mig finnar så jag sänker dosen samt lägger till Clomid.

Snart ska jag dra och köra ett ordentligt axelpass!
På återseende.
Citera
2018-01-13, 15:07
  #21
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InspetorGadget
VECKA 16:

Nu är det endast ett stick kvar och snart börjar min PCT.

Planen är att köra ett stick till och samtidigt som det sista sticket börjar jag med HCG 500 iu e3d, och Adex 0.25 e3d.
Detta i 21 dagar, och därefter blir det Nolva 40/20/20/20 och Clomid till det.


Har mått relativt bra kuren igenom och kommer skriva en sammamfattning av erfarenheterna efter att allt är klart, det har haft sina upp och ner gångar men generellt så kan jag säga att jag är nöjd med det jag fått av kuren.

Just nu är det stör mig mest acne mellan naveln och könsorganet. Inga finnar på själva kuken men runtomkring är det en del finnar som sticker ut. Och nån finne på axeln samt nån på knävecket av alla ställen.... Dessa är ju inte småfinnar utan såna som är stora och ömma.
Får se hur det blir efter att kuren avtar.

Jag vet ju från mina tidigare kurer att Nolva kommer ge mig finnar så jag sänker dosen samt lägger till Clomid.

Snart ska jag dra och köra ett ordentligt axelpass!
På återseende.
Blir PCT för oss samtidigt nästan. Blev 12 veckors kur för mig dock. Jag har fått finnar, men det är inga stora som ömmar. Men det är ganska många på ryggen. Mina armar samt axlar är det som växt absolut mest under kuren, vilket det även verkar vara för dig om jag förstod det rätt?

Uppdatera gärna lite under eller efter PCTn så jag har något att jämföra med. Lycka till med PCTn nu!
Citera
2018-01-13, 18:27
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InspetorGadget
Har mått relativt bra kuren igenom och kommer skriva en sammamfattning av erfarenheterna efter att allt är klart, det har haft sina upp och ner gångar men generellt så kan jag säga att jag är nöjd med det jag fått av kuren.

Just nu är det stör mig mest acne mellan naveln och könsorganet. Inga finnar på själva kuken men runtomkring är det en del finnar som sticker ut. Och nån finne på axeln samt nån på knävecket av alla ställen.... Dessa är ju inte småfinnar utan såna som är stora och ömma.
Får se hur det blir efter att kuren avtar.


Vi ser framemot sammanfattningen!

Gällande finnarna, har du testat roaccutane mot det?
Finns hos ett antal kranar i sverige, jag skulle definivt testa det, inte för vanlig acne, men det verkar som du har lite större problem och just på de ställen oxå

Hoppas det blir bättre!
Citera
2018-01-13, 19:30
  #23
Medlem
tänk på att det behöver inte nödvändigtvis vara pga nolva som du får finnar utan förmodligen kommer finnarna ifrån hormon rubbningen

du kan såklart testa men får du samma utfall denna PCT tycker jag inte du ska ha en lägre dos nolva din 3e kur då jag misstänker att detta inte är den riktiga boven
Citera
2018-01-17, 11:05
  #24
Medlem
InspetorGadgets avatar
VECKA 17:

Sista sticket med Testo E 500 blev i måndags. Kunde ej ta mitt HCG då eftersom jag ej hade möjlighet till det då.
Så första sticket av 7 med HCG blev idag. Och det kommer bli e3d tills det blivit 7 stick och 21 dagar.
Jag kör Adex 0.25 eod för att vara säker då jag läst en hel del om riskerna med HCG.

Själva Testot är slut nu och hade det funnits lite kvar i vialen så hade jag fan kört det också, för att nu börjar jag höra från folk runt mig att de börjar se skillnad och att jag växt och bla bla bla... Fan om de bara visste hur mycket jobb man lagt ner för att höra det


Just denna kuren så har jag medvetet hållit mig borta från att väga mig varje dag, äta frenetiskt nyttigt eller notera mina mått ett par gånger i veckan. Det fick jag nog av på förra kuren, då allt man gjorde var att vara nervös för att man gjorde fel då vågen ej visade skillnad vissa dagar eller för att mina mått ej ökade varje gång jag mätte.
Viktigt att lära sig att lita på sig själv och på produkterna man har erfarenhet av.

Det som jag ångrar att jag ej gjort hittills och som kommer vara nyckelpunkt i framtiden är att få mina värden från läkaren, detta är planerat att ske under kommande veckorna men har en del hinder i mitt liv just nu som jag måste ta tag i först.


HCG:
Fyfasen va jag var orolig för denna produkt och användningen av den, tycker att folk förklarar bra men förren man verkligen behöver den så kan man ej riktigt få grepp om det.

Beställde från Ovidac och fick en ampull på 2ml vatten, hade ej extra vatten så det blev 5000iu på 2 ml.
Och då blir det tio stick med 0.2ml totalt.
Och eftersom jag kör 500iu e3d så blir det 0.2 ml stick med insulinspruta i 21 dagar framåt.

Hade inga bekymmer att blanda då jag kollade en video och såg en snubbe som blandade och tänkte då att, "kan den här snubben som har nudelarmer, så kan väl jag också för helsike"


Sticket gick smärtfritt och resten av HCG ligger i en pump i kylen.



Träningen går fint och eftersom jag skrivit massa text denna gång så kan det passa lite med stats kanske. Kan va kul att läsa kommentarer efteråt med nissar som påpekar hur jag är helt fel ute och hur svag jag är. COME AT ME TROLLS

F= Före kustart
N= Nuvarande


Bröst med fria hantlar(pec fly-liggande)
F:22
N:40

Deadlift
F:60
N:115
(Denna är jag väldigt försiktig med pga skaderisk o tidigare skada)

Benpress (sittande)
F:110
N:150

Bicep med fria hantlar (sittande)
F:16-18
N:24


Före kurstart i sept så hade jag inte tränat sen januari, så med tanke på det känner jag mig relativt nöjd.
Mest pga att jag alltid tränar själv och saknar nån som kan hjälpa mig att köra de där sista repsen som gör så stor skillnad.


Hursom, ha en trevlig vecka.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback