Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-09-25, 01:24
  #1
Medlem
InspetorGadgets avatar
Kör på min andra testosteron enanthe kur då förra årets var väldigt tillfredsställande.

Stats
Ålder: 35 år
Nuvarande vikt: 90 kg
Längd: 180 cm
Hälsostatus: Fullt frisk


Kost:
2500~3000 Kcal - 150-200g protein
Det blir oftast en frukt o ägg mix med mjölk på morgonen.
Kycklingbröst med fullkornpasta o grönsaker till lunch.
Tonfisk, Tofu, köttstek eller kyckling med grönsaker till middag.
Äter minimalt med socker, salt och fet mat, äter extremt sällan ute och undviker sprit o öl.

Kurhistorik
12 mån sen:
Testo E250 E5D (14 veckor)
Dbol 30mg / 30 dagar
PCT: Nolva 40/20/20


Kur:

Testosteron Enanthe(Taylormade Pharma) 500mg/ml e5d
Dbol (blåa hjärtan) 20mg/ ed i 30 dgr
Arimidex 0.25 ed

Totalt 15 veckor.


PCT:

HCG E3D som brygga i 21 dagar till Nolvadex
Nolvadex 21 dagar efter sista stick: 20mg/20mg/20mg (3 veckor)
Clomid 50/50/20/20

Jag mår ok på Nolva men får stora finnar på ryggen av det, har fortfarande flera kvar från förra årets kur.
Ej provat clomid tidigare så det kan ändras.

Träning:
Gym 5 dagar/ vecka
Joggar 30-60 min 1-3 ggr/ vecka före frukost.

Kollar mina värden om 1-2 veckor och uppdaterar då.
__________________
Senast redigerad av InspetorGadget 2017-09-25 kl. 01:27.
Citera
2017-09-25, 01:33
  #2
Medlem
InspetorGadgets avatar
VECKA 1:

Första sticket avklarat och är lättad nu när jag äntligen sätter igång.
Kändes lite pirrigt att sticka i sig 4ml olja i skinkan men nu nör det är gjort så känns det bra.

Frontar första två sticken, så kommer köra likadant nästa gång igen.

Har även börjat med dbol och adex nu, är dock lite osäker om jag ska köra adex varje dag eller varannan eller var tredje dag men får se hur der känns.

Två första passen kändes riktigt bra och jag inser varje gång hur viktig musiken är för min träningsnivå.
Har man rätt låt så kan man pressa fram ett par sets extra varje gång.

Skriver inga siffror på mina lyft ännu, eventuellt gör jag det sen.
Citera
2017-10-01, 13:04
  #3
Medlem
InspetorGadgets avatar
VECKA 2:

Andra sticket avklarat och känns bra att slippa ta 4ml fr.o.m nu.
Kör på fortsatt med 20 dbol men delar upp doseringen när jag har möjlighet, tar helst första direkt när jag vaknar och andra efter ett par timmar men pga jobbet så blir det oftast att jag tar dom samtidigt runt lunch eller i samband med frukost.
På gymet kännd allt bra och jag känner att denna kur kommer bli väldigt lyckad bara jag kan hålla mog skadefri.

På tal om det så skippade jag gårdagens pass pga känningar efter mina senaste deadlifts, svankade nog lite för mycket så det blir till vila som straff.
Citera
2017-10-01, 15:31
  #4
Medlem
Morsdags avatar
Trevlig kur.
Ska följas
Citera
2017-10-09, 19:21
  #5
Medlem
InspetorGadgets avatar
VECKA 3:


Den här veckan började bra och allt kändes tipp topp.
Tills i torsdags, då jag tyckte det skulle va kul med lite cannabis och köpte lite som jag rökte under två dagar.

Mådde bra, men åt som en jävla gris och sket i allt kring kosten. Som tur var så köper jag aldrig godis, chips och choklad så inget sådant fanns att finna hos mig och tur var det för jag hade ätit upp varenda liten tuggbit.
Hade ett par dagar som jag kastade bort med dålig mat och noll träning men imorgon gäller det att göra rätt för sig.
Körde ett bröst pass idag som heter duga och imorgon blir det rygg med härliga deadlifts!

Tog min första inject i vänster axel och trots att jag var hög så lyckades det gå smärtfritt. Enda missen jag gjorde var att inte dela upp det till två injects med 1 ml var, utan jag pressade in hela två ml i axeln men ärligt talat så var det inga problem. Axeln är lite öm idag men i övrigt inga bekymmer.

Sammanfattningsvis så hade jag två-tre dagar med vila där jag rökte på och åt upp hela kylskåpet men eftersom jag vet att jag kommer jobba hårt resten av månaden så mår jag inte dåligt över det.


Ha en grym vecka!
Citera
2017-10-14, 21:34
  #6
Medlem
InspetorGadgets avatar
VECKA 4:

Nu har jag tagit mina senaste två injektioner i axlarna, först vänster axel och nu sist blev det höger axel.
Lite knepigare än jag minns att använda sprutor eftersom pumpen känns väldigt trög och jag måste byta grepp en-två gånger innan jag får in all olja. Försöker att inte röra runt nålen när den är inne i huden men ibland är det knepigt.
Axeln känns lite öm i en-tre dagar men ingen fara alls och jag har sluppit rejäl smärta och/eller missöden ta i trä.

Träningen går som den ska, enda jag vill nämna är att jag brukar växla mellan att köra korta reps med tunga vikter till att köra långa reps med mindre tunga vikter.
Kör jag långa reps blir det ex: 4 x 10 på 60 kg.
Kör jag korta reps blir det ex: 4 x 3 eller 5 x 3 på 90 kg.

Just nu är jag inne på att köra korta reps med tunga vikter eftersom jag behöver bygga styrka och vill ha massa framför tonade former.

Skriver inga stats för det är jobbigt att skriva på mobilen och jag har inte fört logg direkt, men jag minns ju ungefär vad jag lyfte förra passet och försöker alltid höja åtminstone lite.

Maten blir denna vecka:
Frukost; 3 ägg, keso, avokado!
Lunch; kycklingbröst, fullkornspasta, grönsaker!
Mellanmål; "proteindrink" med banan, proteinpulver, musli, sojamjölk och äpple eller frysta vindruvor.
Kvällsmat; nudlar med tofu eller kyckling eller tonfisk, grönsaker!

Emellanåt orkar jag inte äta mat eller är stressad och då blir det en extra drink med banan, müsli, proteinpulver, sojamjölk, vindruvor.

Nu ska jag vila en timme innan jag kör mitt axelpass!

Ha de gott
Citera
2017-10-14, 21:49
  #7
Medlem
öka kosten.. ordentligt!
Citera
2017-10-15, 08:29
  #8
Medlem
InspetorGadgets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
öka kosten.. ordentligt!

Jag ligger runt 2500-3000 kalorier som jag ska.
Men tack för tipset Max.
Citera
2017-10-15, 10:37
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InspetorGadget
Jag ligger runt 2500-3000 kalorier som jag ska.
Men tack för tipset Max.


räknade nyss på ditt RDI, förutsatt att du tränar ca 6 dagar i veckan ligger du på 3200 kcal om dagen för att BEHÅLLA din nuvarande vikt, då är det beräknat på en naturlig testosteron nivå.. öka kcal till minst 3500 kcal om dagen

öka kosten om du vill ha ordentliga resultat
Citera
2017-10-15, 15:50
  #10
Medlem
InspetorGadgets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
räknade nyss på ditt RDI, förutsatt att du tränar ca 6 dagar i veckan ligger du på 3200 kcal om dagen för att BEHÅLLA din nuvarande vikt, då är det beräknat på en naturlig testosteron nivå.. öka kcal till minst 3500 kcal om dagen

öka kosten om du vill ha ordentliga resultat

Förstår din poäng och uppskattar att du tar dig tid.
Ska ta mig en funderare kring detta och räkna om efter helgen för att se hur jag ligger och vad jag kan göra, möjligt att jag pm:ar dig.

Tumme upp.
Citera
2017-10-15, 18:32
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InspetorGadget
Förstår din poäng och uppskattar att du tar dig tid.
Ska ta mig en funderare kring detta och räkna om efter helgen för att se hur jag ligger och vad jag kan göra, möjligt att jag pm:ar dig.

Tumme upp.


inga problem! hoppas det reder ut sig för dig och hoppas du inte tycker jag framstår som dryg, jag är väldigt rak på sak och i text så kan det framgå på ett dåligt sätt
Citera
2017-10-25, 23:29
  #12
Medlem
InspetorGadgets avatar
VECKA 5:

Nu är jag klar med dbol för ett tag, har käkat de i 30 dagar och det är möjligt att jag käkar 30 till efter 5 veckor. Allt beror på hur formen ser ut om 30 dagar, men häromdagen tyckte jag att mitt vänstra bröst var lite ömmt så det är låg chans att jag fortsätter men vi får se.

Börjar göra riktigt fina ökningar på gymet och bäst är det för ben och bröst, där har jag gjort bra framsteg även om det bara gått 5 veckor.

Lite tråkigt att jag tycker jag har sämre form nu efter 5 veckor, än vad jag hade efter 5 veckor förra året vid denna tiden när jag körde 250/testo e e5d..

Men vi kämpar på och mer utförlig uppdatering följer snart.

Försöker äta mer efter att @max-gainz gav mig komplex... Humöret är på topp iaf.

Fortsätter med adex 0.25 eod även efter att jag slutar med dbol.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback