Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-09-25, 09:05
  #13
Medlem
Kaffenarkomanens avatar
Kan vara svårt i Sverige. Personligen bor jag i ett annat land och varken min mor eller syster vet om att jag har barn. Tror inte det hade gått om jag bott kvar i Sverige.
Citera
2017-09-25, 09:13
  #14
Medlem
Kaustis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drinkycrow
Detta. Svårt bara om det spricker med tjejen och hon inte frivilligt ger dig delad vårdnad.

Nja, knappast några problem:

1. Spara bevis på att ungen är hans. Foton, SMS-historik, bilder med tjejen eller vad som helst.
2. Kräv ett faderskapstest, med minsta lilla bevis så kommer det göras ett test och TS kommer noteras som pappan. Självklart blir uppgifterna publika då, men han får träffa sin unge igen.
Citera
2017-09-29, 09:13
  #15
Medlem
Ruger89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffenarkomanen
Kan vara svårt i Sverige. Personligen bor jag i ett annat land och varken min mor eller syster vet om att jag har barn. Tror inte det hade gått om jag bott kvar i Sverige.
Varför är det viktigt att de inte vet om att du har barn?

Det här är ju mycket intressant.
Citera
2017-09-29, 11:50
  #16
Medlem
Kaffenarkomanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruger89
Varför är det viktigt att de inte vet om att du har barn?

Det här är ju mycket intressant.
För att min mor väldigt gärna vill ha barnbarn men hon är också hyklarvänster som har hjälpt till att se till så jag och min fru fick föda i Japan så hon kunde få en trygg födsel. Så jag vill helt enkelt inte ha min mor i närheten av mina barn. Så det snällaste var att helt enkelt inte berätta för henne om dom.
Citera
2017-09-30, 23:23
  #17
Medlem
Tjuvhederns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffenarkomanen
För att min mor väldigt gärna vill ha barnbarn men hon är också hyklarvänster som har hjälpt till att se till så jag och min fru fick föda i Japan så hon kunde få en trygg födsel. Så jag vill helt enkelt inte ha min mor i närheten av mina barn. Så det snällaste var att helt enkelt inte berätta för henne om dom.

Din mor är hycklarvänster men har sett till att din fru fick föda i Japan? Och sen förstod din mor inte att det var en bebis som kom ut och inte en Hello Kitty, eller?
Citera
2017-10-01, 11:48
  #18
Medlem
Kaffenarkomanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjuvhedern
Din mor är hycklarvänster men har sett till att din fru fick föda i Japan? Och sen förstod din mor inte att det var en bebis som kom ut och inte en Hello Kitty, eller?
Japp. Svensk förlossningsvård fungerar inte. Allt för många kvinnor spricker pga att dom skyndar på födseln. Det är resultatet av en politik som min mor hjälpt till att driva igenom. Vi bor nu i Kyoto och min mor har aldrig vetat om att min fru har varit gravid.
__________________
Senast redigerad av Kaffenarkomanen 2017-10-01 kl. 11:54.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback