Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-09-25, 11:59
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattvalp
Grymt inlägg! Jag går själv igenom min "förvandling" nu och är snart inne på tredje månaden.
Det va skönt att läsa ditt inlägg för det kan fanimig vara jobbigt ibland TS, jag kan inte säga det bättre än just YAO11

Edit; Kanske bara är jag som tog åt mig av texten, men den passade bra in på just mig


Kul att någon fick ut något av just det jag skrev! Känns meningsfullt haha
Citera
2017-09-25, 20:10
  #14
Medlem
SpYRaLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YAO11
Kul att någon fick ut något av just det jag skrev! Känns meningsfullt haha

Jag fick också ut jättemycket av det du skrev.

Ska på öppenvård på onsdag & sen efter det komma igång med 12 stegsbehandlingen dom har att erbjuda!
Citera
2017-09-26, 01:14
  #15
Medlem
gersmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morfar-52
Men råd att knarka har du alltså eller?
Det går på skilda konton.
Citera
2017-09-26, 01:50
  #16
Medlem
gersmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpYRaL
Hejsan allihopa.

Jag har varit en blandmissbrukare sen 2009, alltså olika droger i olika perioder i mitt liv. Nu senast la jag dagligt alkohol & kokainintag på hyllan.

Har nästa söndag 60 dagars nykterhet.
Men jag undrar om personer med lite längre nykterhet vill ge mig lite tips vad jag kan göra för att ändra mitt tankesätt kring droger och drogliv.

Jag dricker alkoholfria öl, och igår satt jag på krogen & drack alkoholfritt men gick hem vid 22 för tyckte servar så jävla tråkigt.

Men, förutom möten jag går på 2 ggr i veckan så har jag ingenting.

Vad fyllde ni upp er tid med? Börja ni att arbeta mycket övertid? Träffa fler människor?

Tack på förhand
Summan av missbruk är konstant, hade hårda duster med drogterapeuten om det. Terapin fungerade dock - Kom underfund med mig själv och orsakerna till missbruket. Slutade förstöra mig själv.
Citera
2017-09-28, 21:00
  #17
Medlem
SpYRaLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gersman
Summan av missbruk är konstant, hade hårda duster med drogterapeuten om det. Terapin fungerade dock - Kom underfund med mig själv och orsakerna till missbruket. Slutade förstöra mig själv.

Ska börja gå i 12stegsbehandling nu och prata med teapueter. Måste komma under fund med mig själv.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback