Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-23, 14:03
  #1
Medlem
Föreställ dig den tjej som är snygg/attraherande sedan kommer du på att hon är en dålig människa, alltså som ljuger, manipulerar, förtalar andra, gör elaka saker osv...

Ok så tänk nu på en sådan person... Jag själv kan inte tänka mig ha sex med en sådan tjej, det blir verkligen stopp för mig, sexlusten bara dör.

Är det samma för er?
Citera
2017-09-23, 14:13
  #2
Medlem
Ja. Jag har svårt att ligga med en tjej vars personlighet jag finner oattraktiv.
Citera
2017-09-23, 14:25
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnetbord
Föreställ dig den tjej som är snygg/attraherande sedan kommer du på att hon är en dålig människa, alltså som ljuger, manipulerar, förtalar andra, gör elaka saker osv...

Ok så tänk nu på en sådan person... Jag själv kan inte tänka mig ha sex med en sådan tjej, det blir verkligen stopp för mig, sexlusten bara dör.

Är det samma för er?

Är du hennes egenskaper du skall besudla eller hennes hål?
Citera
2017-09-23, 14:25
  #4
Medlem
vemjeligs avatar
Jag kan ligga, ja.
Citera
2017-09-23, 14:31
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrashigPsycho
Är du hennes egenskaper du skall besudla eller hennes hål?
När hon gör sådana saker så funkar det inte.

Hade varit intressant att se hur tjejer/kvinnor ser på detta.
__________________
Senast redigerad av Magnetbord 2017-09-23 kl. 14:33.
Citera
2017-09-23, 14:41
  #6
Medlem
En livskamrat!
Citera
2017-09-23, 14:47
  #7
Medlem
Phoenixboxs avatar
En borderlinehora dvs?

Absolut. Happens every time.
Citera
2017-09-23, 15:26
  #8
Medlem
Frawjons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnetbord
Föreställ dig den tjej som är snygg/attraherande sedan kommer du på att hon är en dålig människa, alltså som ljuger, manipulerar, förtalar andra, gör elaka saker osv...

Ok så tänk nu på en sådan person... Jag själv kan inte tänka mig ha sex med en sådan tjej, det blir verkligen stopp för mig, sexlusten bara dör.

Är det samma för er?

Man brukar inte upptäcka de egenskaperna förrän efter ett tag.
Citera
2017-09-23, 16:34
  #9
Medlem
Förhållande med en sån brud lär ju inte funka då hon garanterat kommer att köra över dig helt.

Brudar ska behandlas för vad dom är, någon slampa som spelar fin i kanten är inget att satsa på. Sexuellt däremot så är det bara att köra på tömma o glömma slampor är till för att knullas😏
Citera
2017-09-23, 16:50
  #10
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frawjon
Man brukar inte upptäcka de egenskaperna förrän efter ett tag.

+1 på den.

Men om man vet att det är en otrevlig bitch som är elak och manipulativ redan innan så blir jag inte sexuellt attraherad av henne fast hon är snygg. Om inte Mr Booze är med i bilden och jag är rejält dyng. Då kan man inte utesluta misstag.
Citera
2017-09-23, 21:39
  #11
Medlem
Kebabfysikers avatar
Förhållande skulle jag inte vilja ha, men lite sex går an.
Citera
2017-09-23, 21:41
  #12
Medlem
ArsenalRamboRamseys avatar
Om hon suger utan kodis och sväljer min juice så är det ok.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback