Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-10-03, 01:02
  #13
Medlem
Om jag säger så här - vill någon komma med konkreta tips för att orka en lågkaloridiet. Dvs ca 600kcal.
Vill inte ha något moralsnack, jag vet att det är misshandel för kroppen. Att jag ska äta mer och träna mer osv. Men det är inte det jag undrar. Utan konkreta tips!
Citera
2017-11-28, 20:47
  #14
Medlem
Yxherrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timetogethealthy
Om jag säger så här - vill någon komma med konkreta tips för att orka en lågkaloridiet. Dvs ca 600kcal.
Vill inte ha något moralsnack, jag vet att det är misshandel för kroppen. Att jag ska äta mer och träna mer osv. Men det är inte det jag undrar. Utan konkreta tips!
Anledningen till varför du inte får några konkreta tips är för att ingen vill hjälpa en annan människa att skada sig.

Det du planerar att göra är enbart destruktivt. Ingenting gott kommer att komma ur det. Läs här istället https://startvikt.se/viktnedgang/ga-...viktminskning/ - det går utmärkt att gå ner i vikt relativt snabbt utan att paja psyket och kroppen.

600 kalorier om dagen är på tok för lite, dessutom eftersom du redan har en normalvikt för din längd. Ut och rör på dig och äta hälsosammare, så kommer du att må bättre både i sinnet och i kroppen. Håll dig undan från såna där "hetsbantarmetoder", det finns tillräckligt med dokumentation på hur det förstör människor.

Upp med hakan nu förfan! Som Sqeptisk sa på förstasidan: ändra din livsstil istället för att stressa.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback