Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-22, 20:05
  #1
Medlem
Lao Tzus avatar
Riskerar homosexbrotten att stiga katastrofalt efter detta? Har inspektionerna haft en avhållande effekt?

Riskerar dom frivilliga undersökningarna som införs att i själva verket bestå av förtäckt tvång?

Borde Wallström agera diplomatiskt i frågan?

För mig låter det som att inspektionerna är osäkra-svårt att veta exakt vad elasticiteten där ryggen byter namn beror på.
Citat:
Tunisien förbjuder påtvingade undersökningar av analöppningen för att avgöra en persons sexuella läggning

tre års fängelse.

Beslutet innebär att "de här undersökningarna inte längre kan genomföras med våld, fysiskt eller moraliskt, eller utan samtycke av den berörda personen

https://www.sydsvenskan.se/2017-09-2...homosexualitet
__________________
Senast redigerad av Lao Tzu 2017-09-22 kl. 20:17.
Citera
2017-09-22, 21:20
  #2
Medlem
TheDingos avatar
Jag har haft analsex med en annan man vid en semesterresa i Sousse, Tunisien. Bodde för övrigt på hotellet bredvid det som drabbades av en terroristattack åt 2015.

Det är väl bra att de inte ämnar använda anala undersökningar i tullen för homosexuella i Tunisien, men hur skall de gå till botten med oss felvändna?
Citera
2017-09-23, 10:43
  #3
Medlem
SionsSegers avatar
Att spräcka en annan mans tarmar är väl knappast en mänsklig rättighet. Jag förstår inte varför Tunisien avslutar jakten på bögar? Det bästa vore väl ifall alla bögar fångades in och straffades?
Citera
2017-09-23, 15:55
  #4
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SionsSeger
Att spräcka en annan mans tarmar är väl knappast en mänsklig rättighet.

Så länge det är frivilligt så är det faktiskt det.
Dessa tester verkar ju rikta in sig på de som frivilligt får tarmen spräckt, så dubbelfel på den (trippel om man räknar med det bortglömda frågetecknet).
Citera
2017-09-24, 00:54
  #5
Medlem
stone_sleepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Riskerar homosexbrotten att stiga katastrofalt efter detta? Har inspektionerna haft en avhållande effekt?

Riskerar dom frivilliga undersökningarna som införs att i själva verket bestå av förtäckt tvång?

Borde Wallström agera diplomatiskt i frågan?

För mig låter det som att inspektionerna är osäkra-svårt att veta exakt vad elasticiteten där ryggen byter namn beror på.


Har de en 88-åring som president? Imponerande att han kan leda landet vid så hög ålder.

edit: Googlade presidentens namn av ren nyfikenhet och fick veta att han verkar vara en slavättling vars farfars far kidnappats från Sardinien på 1800-talet. Dessutom såg jag en bild av honom tillsammans med Obama och tänkte om man visade bilden till nån random person och frågade vem av de två var en slavättling skulle 99 av 100 svarat Obama. (det är han inte, varken hans mor eller far var slavar). Keep your mind open.
__________________
Senast redigerad av stone_sleeper 2017-09-24 kl. 00:56.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback