Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-11-07, 03:46
  #25
Medlem
LeifKofoths avatar
Är det fortfarande värd att köpa om man är ute efter en ny iphone? Är absolut inte i behov av en X.

Är bekväm med att använda iphone och har gjort det sen 2011 och är verkligen ingen mobilnörd så bryr mig om det finns nå mer prisvärda alternativ. (Provat android men kändes kladdigt) Aldrig haft nån värsting, haft 4, 4s och sedan SE det jag har enda jag egentligen saknat är minne, så en 8 med 64. Eller har ni några andra förslag?

/Noll insatt i mobilvärlden
Citera
2018-11-07, 16:03
  #26
Medlem
saganshuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeifKofoth
Är det fortfarande värd att köpa om man är ute efter en ny iphone? Är absolut inte i behov av en X.

Är bekväm med att använda iphone och har gjort det sen 2011 och är verkligen ingen mobilnörd så bryr mig om det finns nå mer prisvärda alternativ. (Provat android men kändes kladdigt) Aldrig haft nån värsting, haft 4, 4s och sedan SE det jag har enda jag egentligen saknat är minne, så en 8 med 64. Eller har ni några andra förslag?

/Noll insatt i mobilvärlden
Iphone 8 med 64GB är nog det mest prisvärda du kan hitta med iOS idag. Den är ju fortfarande helt modern.
Citera
2018-11-07, 19:32
  #27
Moderator
Rassas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeifKofoth
Är det fortfarande värd att köpa om man är ute efter en ny iphone? Är absolut inte i behov av en X.

Är bekväm med att använda iphone och har gjort det sen 2011 och är verkligen ingen mobilnörd så bryr mig om det finns nå mer prisvärda alternativ. (Provat android men kändes kladdigt) Aldrig haft nån värsting, haft 4, 4s och sedan SE det jag har enda jag egentligen saknat är minne, så en 8 med 64. Eller har ni några andra förslag?

/Noll insatt i mobilvärlden

Skulle nog tagit en iPhone 7 med 128 Gb lagring om lagringsutrymme prioriteras. Om man inte är i behov av trådlös laddning, något bättre kamera och lite bättre prestanda så räcker en 7:a gott och väl. Blir ca en femhundring billigare än en 8 med 64 Gb lagring.
Citera
2018-11-07, 20:05
  #28
Medlem
saganshuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rassa
Skulle nog tagit en iPhone 7 med 128 Gb lagring om lagringsutrymme prioriteras. Om man inte är i behov av trådlös laddning, något bättre kamera och lite bättre prestanda så räcker en 7:a gott och väl. Blir ca en femhundring billigare än en 8 med 64 Gb lagring.
Iphone 7 har ju faktiskt fördel av att inte ha trådlös laddning. Den är tunnare och lättare tack vare det och man slipper att ha glas på baksidan.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback