Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-22, 11:11
  #1
Medlem
Tjääna!
Vill bara ha lite synpunker om vad ni tror och tycker om denna plan

Har legat på:

testo e 500mg e5d i 16v
0,25 Adex

Gått från Detta till som jag kört 4v nu:

testo C 500mg e7d
0,25adex.

Tänkte lägga till NPP i cirka 6-8v sen fortsätta på enbart testo och adex

Så kur upplägget kommer se ut såhär:

Testo C 500mg e7d
NPP 100mg e3d
0,5 adex
500ui Hcg e3d (2v on,2v off)


Vad tror ni?
Behövs Hcg under eller efter npp
Citera
2017-09-22, 13:00
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aleper
Tjääna!
Vill bara ha lite synpunker om vad ni tror och tycker om denna plan

Har legat på:

testo e 500mg e5d i 16v
0,25 Adex

Gått från Detta till som jag kört 4v nu:

testo C 500mg e7d
0,25adex.

Tänkte lägga till NPP i cirka 6-8v sen fortsätta på enbart testo och adex

Så kur upplägget kommer se ut såhär:

Testo C 500mg e7d
NPP 100mg e3d
0,5 adex
500ui Hcg e3d (2v on,2v off)


Vad tror ni?
Behövs Hcg under eller efter npp


ska du blasta med NPP och sen fortsätta på testo skulle jag slänga in HCG 2 - 4 veckor emot slutet av nandrolonet.. det kommer nog ändå inte göra något nytta enligt mig..

sen skulle jag dra upp testo till 500 mg e6d så du slipper onödiga stick och ärr bildningar
Citera
2017-09-22, 14:34
  #3
Medlem
Snor tråden lite snabbt. Är en kille som inte vuxit klart ännu, är mellan 17-20år gammal. Ska få testosteron på spruta, kan det göra att jag växer på längden, får bredare axlar, tjockare finger, tjockare underarmar etc? (Snackar bara om skelettet)
Citera
2017-09-22, 15:22
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CykaBlyat123
Snor tråden lite snabbt. Är en kille som inte vuxit klart ännu, är mellan 17-20år gammal. Ska få testosteron på spruta, kan det göra att jag växer på längden, får bredare axlar, tjockare finger, tjockare underarmar etc? (Snackar bara om skelettet)

För pojkarna orsakar manligt könshormon, testosteron, tillväxt av genitalia och maskulin kroppsbehåring, en väsentlig ökning av muskelmassan och breddökning av axelpartiet. Testosteron omvandlas i viss mån hos pojken till östradiol och de båda könshormonerna ökar anabolismen genom ökande tillväxthormon-, IGF-I och insulinnivåer som tillsammans inducerar den pubertala tillväxtspurten.

det beror lite på också om du som sagt inte vuxit färdigt så kan (vid höga nivåer IGF-1 och tillväxthormon) ditt skelett växa men förmodligen så pratar vi marginellt..

har du vuxit klart finns det ingen risk what so ever förutsatt att du bara använder testosteron

nästa gång kan du googla svaret eller ställa frågan i nybörjar tråden
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback