Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-21, 20:25
  #157
Medlem
Zone69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doslechu
Fy fasen vad äckligt och svinigt.

Höll på att säga att det ligger i sakens natur att det rör sig om romska element/s.k. zigenartiggare (vilka gör allt möjligt annat också, gärna olagligheter, förutom att tigga).

Har själv sett ziggisar bete sig vidrigt inne i mataffärer - många, många gånger. En smutszigge stod en gång med en mugg (tiggarmuggen?) vid en salladsbar av nåt slag och tryckte ned muggen i dylikt spad och började dricka, höll på så ett par gånger. Riktigt snuskigt.

Har även vänner och bekanta som sett romer äckla sig inne i livsmedelsaffärer på olika sätt (på sätt man aldrig ser andra göra).

Pk-Sverige vill väl förstås fortsätta ha det så här...
Tagga ner lite N-g...
Citera
2018-06-04, 11:41
  #158
Medlem
PIGAFCEs avatar
Någon som har nått mer på HJ ang. detta?
Citera
2018-06-04, 12:25
  #159
Medlem
brianmolkos avatar
Jag såg en stå och ät kanelbullar direkt, men ni SDare hade nog diggat henne.....
Svensk tjej...
Citera
2018-06-04, 22:29
  #160
Medlem
När jag och min kusin var små och gick på Ica så frågade hon mig om gurkorna låg sådär för att man fick smaka. Ja sa jag för att sedan få mig ett skratt när jag berättar att man inte alls får det precis efter att hon tagit en tugga. Hon slängde tillbaka gurkan i panik och började nästan gråta och frågade om hon kunde hamna i fängelse. Ser ju rätt frestande ut för den som gillar saltgurka..
Citera
2019-11-04, 01:18
  #161
Medlem
mystikernsmystiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Ja ni har säkert läst om detta i tidningarna, men här kommer annars en länk:

http://www.expressen.se/gt/coop-slut...akningskamera/

Är detta någon ny form av "jag-smakar-på-vindruvorna-för-det-är-min-rätt-som-konsument"-attityd bland folk i allmänhet.

Eller är det bara några få rötägg som fakrisk tar upp en saltgurka och tar ett bett för att sedan kasta tillbaka resten i ren illvilja?


Väldigt äckligt om ni frågar mig, och synd att de slutar sälja pga detta.

Personalen har inte lyckats ta någon kund på bar gärning även om man kunnat se på övervakningskameror vad som skett.

Kanske borde läggas ut på veckans brott så att någon ur allmänheten kanske känner igen de som beter sig så här äckligt. Självklart kommer detta aldrig att ske, men det hade varit häftigt och lite roligt om så skedde.

Tankar?


Du hungrig utan pengar
Citera
2019-11-04, 22:21
  #162
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mystikernsmystik
Du hungrig utan pengar

Om man nu är hungrig utan pengar kan man slänga den halvan man inte öter av gurkan. Allt annat är ju äckligt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback