Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-21, 10:23
  #1
Medlem
NiccoJs avatar
Jag var för 10 år sedan ihop med en tjej som var väldigt kåt av sig. Ligg morgon middag o kväll var inget ovanligt. Hon var lite småfet då och när jag träffade henne nu var hon stor som en hoppborg.
Jag tyckte det var nice med någon som alltid var redo och grunnar på om 15 kilos övervikt hade varit värt mot en våt o kåt tjej. Min nuvarande är inte lika sugen men fin i kroppen.
Är det troligt att kåtfia ännu håller igång lika dant eller blivit gammal o torr??? Hon är 35 nu.
Citera
2017-09-21, 10:26
  #2
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Jag var för 10 år sedan ihop med en tjej som var väldigt kåt av sig. Ligg morgon middag o kväll var inget ovanligt. Hon var lite småfet då och när jag träffade henne nu var hon stor som en hoppborg.
Jag tyckte det var nice med någon som alltid var redo och grunnar på om 15 kilos övervikt hade varit värt mot en våt o kåt tjej. Min nuvarande är inte lika sugen men fin i kroppen.
Är det troligt att kåtfia ännu håller igång lika dant eller blivit gammal o torr??? Hon är 35 nu.
Det sitter i!
Men svårt val. Du får väga fläsksvålen mot ögongodis.
Citera
2017-09-21, 10:52
  #3
Medlem
Kåthet sjunker inte, den tilltar med åren för de flesta är min erfarenhet...
Citera
2017-09-21, 11:31
  #4
Moderator
tobess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pikeking
Kåthet sjunker inte, den tilltar med åren för de flesta är min erfarenhet...

Säg det till en man som har gift sig och har ett par småbarn där hemma. Jag tror de möjligen kan ha en något avvikande åsikt angående om fruns kåthet har ökat eller minskat med åren
Citera
2017-09-21, 11:33
  #5
Medlem
Soluss avatar
Nu är jag inte helt opartisk i detta då jag inte gillar trådsmala tjejer, men nog hade jag tagit en lite tjockare, kåt jävel framför en "lagom stor" uttorkad dammfitta.

Jag undrar litet över en sak bara. Du säger att hon är "stor som en hoppborg" och uppskattningsvis väger hon "15 kg för mycket". Hur går det ihop sig? 15 kg brukar väl i regel inte vara mer än lite kärlekshandtag. Hoppborg, då tänker jag mig en kloss på 150 pannor.
Citera
2017-09-21, 12:02
  #6
Avstängd
Jätteknepig frågeställning.
För det första, kul för henne att hon lyckats hålla libidot uppe trots övervikt, det tyder väl på någon typ av hälsa i hennes kropp? :P
För det andra, det beror på hur vl man tar hand om kroppen, många tappar "kåthet" totalt efter 30, för att allt dom gjorde mellan 18-29 var att kröka festa och käka skräpmat, då blir det svårt för kroppen att vilja reproducera/knulla antar jag? hahaha
Citera
2017-09-21, 13:09
  #7
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solus
Nu är jag inte helt opartisk i detta då jag inte gillar trådsmala tjejer, men nog hade jag tagit en lite tjockare, kåt jävel framför en "lagom stor" uttorkad dammfitta.

Jag undrar litet över en sak bara. Du säger att hon är "stor som en hoppborg" och uppskattningsvis väger hon "15 kg för mycket". Hur går det ihop sig? 15 kg brukar väl i regel inte vara mer än lite kärlekshandtag. Hoppborg, då tänker jag mig en kloss på 150 pannor.
Om man börjar på 10 kilos övervikt med kärlekshandtag och äter upp sig 15 kilo till så tycker inte jag man är så attraktiv längre... men hon har ju det hon sitter på...
Citera
2017-09-21, 13:11
  #8
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyckligagatan
Jätteknepig frågeställning.
För det första, kul för henne att hon lyckats hålla libidot uppe trots övervikt, det tyder väl på någon typ av hälsa i hennes kropp? :P
För det andra, det beror på hur vl man tar hand om kroppen, många tappar "kåthet" totalt efter 30, för att allt dom gjorde mellan 18-29 var att kröka festa och käka skräpmat, då blir det svårt för kroppen att vilja reproducera/knulla antar jag? hahaha
Men frågan är ju om hon sliter fittan lika hårt nu som för 10 år sedan...
Citera
2017-09-21, 23:01
  #9
Medlem
Roidberts avatar
Vad för nytta har du av din snygga brud om hon inte håller dig nöjd? Säg åt slynan att hon åker ut med huvudet före om hon inte skärper sig och tar hand om din kuk dagligen. Blir så jävla förbannad när jag läser om män som måste stå ut med sådant där odrägligt beteende. Det är verkligen inte acceptabelt av henne.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback