Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-09-22, 09:25
  #25
Medlem
PotentOpponents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kobold
Du missade den mest omtalade terrorattacken, Oslo 22 juli 2011 (fredag).
Tog bara ett axplock med de händelser som jag kom ihåg.

Citat:
Ursprungligen postat av bimman
tack det motbevisar ju min teori, tror du det händer något terrordåd i morgon? Enligt din statistik är ju allt utspritt och jag litar på dig
Vi får väl se hur dagen utvecklar sig. Någonstans i världen händer det säkert något.

Citat:
Ursprungligen postat av Pfaltz
Du har missat Cambrils fredagen 18 augusti. Iofs efterspel till Barcelonaattacken torsdagen 17 augusti, men ändå.
Som sagt var.
Citera
2017-09-22, 11:19
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phoenixbox
Så går man in på aftonhoran av ren slentrian: http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/...-mot-stockholm

Antar någon polis har/kommer titta in i den här tråden om det skulle hända något imorn.
Var hälsad främling.

Gör som jag: undvik folkmassor, håll utkik och lita inte på folk som inte delar dina värdegrunder.

Ingressen:
Citat:
Säkerhetspolisen arbetar med ett hot om terrorattentat i Stockholm. Hotet har spridits på sociala medier. Det bekräftar Säpo för Aftonbladet.
– Vi arbetar med att samla in underrättelser om detta, säger Sofia Hellqvist på myndighetens pressjour.
I ett sms uppmanas polisanställda i staden att vara ”extra vaksamma”. Enligt polisen finns det dock ingen anledning för allmänheten att känna oro.

Är det bara jag som tycker att detta är ett roligt namn i sammanhanget?
Citera
2017-09-22, 12:03
  #27
Medlem
IbrahimZlatanovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kobold
Du missade den mest omtalade terrorattacken, Oslo 22 juli 2011 (fredag).
Den mest omtalade attacken måste väl ändå vara 9/11, och den inträffade på en tisdag.
Citera
2017-12-02, 16:41
  #28
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IbrahimZlatanovic
Den mest omtalade attacken måste väl ändå vara 9/11, och den inträffade på en tisdag.

Vi närmar oss jul och då ökar väl risken avsevärt med mycket folk överallt. Fredagar är folktätt så då kan det hända på typ IKEA men där är 50% eller fler invandrare så det kanske innebär ett visst skydd?

Även innomhuscentra skulle kunna vara mål för skjut eller bomb terror. Feta gator har försetts med grisar och tät annan trafik är effektiva hinder för dem att följa sin plan. Fredag och lördag fram till jul är riskdagar.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback