Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-23, 14:26
  #169
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lyckolandet
Finansiera terror?En morakniv kostar 37 kr på byggmax.Du är en äcklig jävel som anser att terror är ngt som inte går att förhindra.Utan muslimer =inga terrordåd.Du har rätt i att islam inte är det största hotet långsiktigt då troligtvis inga troende muslimer finns kvar i Europa om 50 år.Äckelmänniska!!

Jag som e lite äldre kommer ju såklart ihåg att de värsta terroristerna i modern tid, i EU, varit katoliker och baskier. Komiskt att du bara räknar de sista åren.. Terrordåd har in fact blivit mindre vanliga sedan 80talet i Sverige..

In fact.. Nationalister har i modern tid gjort fler terrordåd i Sverige än muslimer.

Muslimer är inte det största hotet nu heller..
Citera
2017-09-23, 14:38
  #170
Medlem
Zilvios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CHALLETVAERVIGG
Låter som en bra rubrik/titel till Uppdrag granskning eller Kalla fakta - ”Landets oundvikliga väg mot islamisering”

Dessvärre skulle det nog vara helt otänkbart för något serisöt program/kanal att ta upp det ämnet då det är allt för politiskt inkorrekt. Kjesarens nya kläder i kubik. Det behövs ingen Einstein för att titta på invandringen av muslimer och nativiteten i den gruppen jämfört med resten av befolkningen och extrapolera födelsekurvorna. Vem kan motsäga att vi defacto är på en oundviklig väg mot att bli ett islamskt land? Vad skulle kunna förhindra det?
Citera
2017-09-23, 18:30
  #171
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ordpistolen
den var bra. Eller är du seriös nu? Eftersom du är en feminist, så är det svårt att avgöra om du verkligen menar allvar med dessa påståenden. Om du är seriös så lever du i total förnekelse, och kommer att få ett abrupt uppvaknande när du väl börjar läsa nyheter och statistiska undersökningar. Det är därför ni feminister har förstört det här landet. Ni följer inte med i utvecklingen, eller är medvetet inte riktigt kloka.

Att Sverige är ett av världens bästa länder, det är det vanliga resultatet i diverse internationella undersökningar där olika länder jämförs.

Sverige har en massa problem, men i jämförelse med resten av världen är det ett av de minst dåliga att leva i.

Allt det där du anklagar feminister för (förstör landet, bör inte tas på allvar, inte kloka) skulle jag ju också kunna säga, men bara byta ut ”feminister” mot ”SD-anhängare”, ”Sverigevänner” eller något annat. Rätt meningslöst, med andra ord.
Citera
2017-09-24, 15:00
  #172
Medlem
Ordpistolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 72minsago
Att Sverige är ett av världens bästa länder, det är det vanliga resultatet i diverse internationella undersökningar där olika länder jämförs.

Källor på detta ?
Och är det därför SD är det näst största partiet, för att det går så bra för Sverige?
Citera
2017-09-24, 15:21
  #173
Medlem
Ratozs avatar
För mig är det inte självklart att ett muslimskt samhälle skulle vara märkbart sämre än ett feministiskt att leva i.
Citera
2017-10-10, 18:32
  #174
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitklockan
Det var ni kvinnor som röstade hit muslimerna...text...Varför har ni kvinnor förstört Sverige?

Men snälla du, vår avsikt var enbart att få in lite större kukar i landet. Vi hade inte en aning om att kukarna skulle börja kräva en massa rättigheter och dessutom vägra anpassa sig till svenska levnadsvanor.

Som feminist är jag beredd att sätta mig vid förhandlingsbordet med er karlar, och vi borde kunna hitta en lösning där vi kan behålla dom största kukarna och samtidigt kasta ut dom minst anpassbara elementen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback