Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-10-01, 07:45
  #13
Medlem
Jag tycker Till är en väldigt farlig matchning för cerrone stilmässigt. Ser annars framimot kortet
Citera
2017-10-17, 19:07
  #14
Medlem
mmas avatar
Kommer detta gå rätt tid för polackerna, eller kommer det gå på natten som vanligt för att underlätta för amerikanska publiken?

Tycker det verkar vara ett bra card iaf.
Citera
2017-10-17, 21:34
  #15
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Kommer detta gå rätt tid för polackerna, eller kommer det gå på natten som vanligt för att underlätta för amerikanska publiken?

Tycker det verkar vara ett bra card iaf.

den börjar en bra tid för oss i Sverige ungefär som galan som gick i Stockholm. någon som har koll om vi får se hela galan med tanke på en svenska slåss i underkortet?
__________________
Senast redigerad av Hunden007 2017-10-17 kl. 21:38.
Citera
2017-10-17, 21:44
  #16
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
den börjar en bra tid för oss i Sverige ungefär som galan som gick i Stockholm. någon som har koll om vi får se hela galan med tanke på en svenska slåss i underkortet?

Bra, men även galor i sthlm har ju gått mitt i natten.
Citera
2017-10-17, 21:45
  #17
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Bra, men även galor i sthlm har ju gått mitt i natten.

a juste. men tänkte på den nu i våras den gick på kvällen och var slut innan 23 tiden.

såg nu iallafall hela galan sänds.
Citera
2017-10-24, 20:06
  #18
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Kommer detta gå rätt tid för polackerna, eller kommer det gå på natten som vanligt för att underlätta för amerikanska publiken?

Tycker det verkar vara ett bra card iaf.

Citat:
Ursprungligen postat av mma
Bra, men även galor i sthlm har ju gått mitt i natten.
Fight Night-galor har hittills alltid gått på vettig lokal tid, oavsett vart de varit. Det du tänker på var Fox-galan i Stockholm, den behövde anpassas till jänkarna.

Angående galan:
Snyggt av Till. Men Cerrone såg helt slut ut. En lång karriär som växlat ner väldigt fort.
Vad gäller ett eventuellt möte mellan Till och Perry så fick UFC bra marknadsföring för det. Sen om de vill riska en förlust för någon av dem i det här skedet är oklart. Perry är dessutom redan bokad att möta Ponzinibbio som det ser ut just nu.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback