Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-09-23, 06:43
  #13
Medlem
08.annas avatar
Jag har träffat en kund med aspberger och det gick rätt bra faktiskt. Den här kunden var väldigt öppen med sin diagnos och han åkte även runt i Sverige och föreläste om det. Så egentligen kan var han rätt "normal" (vad som nu är normalt). Jag har även träffat två killar med cp-skador. Inte helt lätt att få till det när de har svårt att röra armar och ben. Väldigt gulliga och trevliga killar men det krävs rätt mycket av dig som eskort att ta dig an sådana killar. Vi är ju inte några personliga assistenter eller skötare. Det ena killen hade en personlig assistent som var där första gången jag träffade honom men hon gick när jag kom. Han hade fått hjälp att lägga sig i sängen. Lite märklig känsla faktiskt. Men den killen var trevlig och rolig förutom att kroppen inte hängde med.Potensen var det däremot inget problem med. Den killen träffade jag två gånger.
Citera
2017-09-25, 10:40
  #14
Medlem
porsches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 08.anna
Jag har träffat en kund med aspberger och det gick rätt bra faktiskt. Den här kunden var väldigt öppen med sin diagnos och han åkte även runt i Sverige och föreläste om det. Så egentligen kan var han rätt "normal" (vad som nu är normalt). Jag har även träffat två killar med cp-skador. Inte helt lätt att få till det när de har svårt att röra armar och ben. Väldigt gulliga och trevliga killar men det krävs rätt mycket av dig som eskort att ta dig an sådana killar. Vi är ju inte några personliga assistenter eller skötare. Det ena killen hade en personlig assistent som var där första gången jag träffade honom men hon gick när jag kom. Han hade fått hjälp att lägga sig i sängen. Lite märklig känsla faktiskt. Men den killen var trevlig och rolig förutom att kroppen inte hängde med.Potensen var det däremot inget problem med. Den killen träffade jag två gånger.

Tack Anna.......fint att höra.
Hoppas verkligen fler eskorter
försöker hjälpa o förstår vilken otroligt
viktig insats ni ibland gör
Citera
2019-09-15, 21:16
  #15
Medlem
Märklintågets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner

Om jag gör en väldig grov uppskattning, skulle jag vilja säga att det är ingen med tydlig Aspergers bland de män jag vet lever i förhållanden. Däremot har många av de framgångsrika männen förmodligen någon form av ADHD.

ADHD och andra liknande störningar innebär att personen saknar spärrar och moralisk kompass.

Jag har träffat ADHD folk, de är gränslösa och flirtiga. Gör vad som faller dem in, helt utan konsekvenstänk.

Sen när de konfronteras med sina snedsteg tar de på sig offerkofta modell XXXL.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback