Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2018-01-15, 14:53
  #109
Medlem
Om någon tjej vill veta hur det är att ligga med en kille med liten..Så kan jag offra mig haha
Citera
2019-07-03, 01:59
  #110
Medlem
HighwayDelights avatar
Vet inte storlek, men det var kasst.
Citera
2019-07-03, 02:36
  #111
Medlem
karjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KomodoFall
De gamla grekerna påstås ju ha ansett att en rejäl åderpåle var deklassé och barbariskt, kolla bara alla gamla statyer för deras ideal, så han är ju inte direkt först med den uppfattningen. Men så brydde man sig ju inte så väldigt mycket om kvinnors preferenser under antiken heller.

Kolla på Orfeusgruppen som står på Hötorget i Stockholm. Inte hänger det en 35-centimeters hästballe mellan benen på mannen där? Oavsett vad de gamla grekerna tyckte om kukar så tror jag bara inte att konstnärerna ville avbilda mannen med en 35-centimeters ståfräs i färd med att spruta. Syftet med statyerna var knappast att kåta upp bögar och damer.
Citera
2019-07-07, 00:44
  #112
Medlem
alfakvinnans avatar
Jag tror att den var runt 10-11 cm.
Kände ingenting. Som ett lillfinger... tyvärr.
Citera
2019-07-08, 00:06
  #113
Medlem
ekzvs avatar
Har aldrig mätt en kuk. Men om jag får ner den i halsen lätt så är den för liten. Desamma om jag kan få runt hela min hand.
Känns ingenting, såvida han inte pumpar på som en duracell kanin. Men då är det mest obehagligt.
Citera
2019-07-08, 00:30
  #114
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ekzv
Har aldrig mätt en kuk. Men om jag får ner den i halsen lätt så är den för liten. Desamma om jag kan få runt hela min hand.
Känns ingenting, såvida han inte pumpar på som en duracell kanin. Men då är det mest obehagligt.

Når kuken ner i halsen så är den ju inte direkt liten, det är nog du som är duktig på deepthroat?
Citera
2019-07-08, 06:30
  #115
Medlem
ekzvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wienerbroed
Når kuken ner i halsen så är den ju inte direkt liten, det är nog du som är duktig på deepthroat?

Fast vissa går ju inte att få ner. Eller att det tar väldigt mkt motstånd. Så att man får pausa mellan gångerna. För att få ner den. Men du har kanske en poäng.
Citera
2019-07-10, 21:47
  #116
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ekzv
Fast vissa går ju inte att få ner. Eller att det tar väldigt mkt motstånd. Så att man får pausa mellan gångerna. För att få ner den. Men du har kanske en poäng.

Är det kräkreflexen som gör motstånd? Den sätter ju igång ganska tidigt i munnen så framkallar inte kuken kräkreflexen så är den liten (om du inte tränat bort den dvs).
Är du bra på att hantera reflexen så är det nog tjockleken du har problem med. Reflexen går ju att träna på men tjockleken på halsen är inte direkt flexibel om man jämför med övriga hål.
Citera
2019-07-10, 23:04
  #117
Medlem
ekzvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wienerbroed
Är det kräkreflexen som gör motstånd? Den sätter ju igång ganska tidigt i munnen så framkallar inte kuken kräkreflexen så är den liten (om du inte tränat bort den dvs).
Är du bra på att hantera reflexen så är det nog tjockleken du har problem med. Reflexen går ju att träna på men tjockleken på halsen är inte direkt flexibel om man jämför med övriga hål.

Du har rätt där. Tjockleken som tar emot. 😘
Citera
2019-07-12, 19:10
  #118
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ekzv
Du har rätt där. Tjockleken som tar emot. 😘

Är det vanligt för dig att det tar emot på det sättet och inte kräkreflexen pga längden, alltså ifall du kan få ner långa (ej tjocka) utan att det tar emot? Du kanske är liten till växten och har smalare hals? Eller så har du försökt med riktigt grova
Citera
2019-09-24, 17:14
  #119
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ekzv
Har aldrig mätt en kuk. Men om jag får ner den i halsen lätt så är den för liten. Desamma om jag kan få runt hela min hand.
Känns ingenting, såvida han inte pumpar på som en duracell kanin. Men då är det mest obehagligt.
"Om jag kan få runt hela min hand" Alltså, om inte du har dvärghänder så behöver du träffa en anakonda och de grabbarna lär tyvärr spela in porrfilm. Det är OERHÖRT stort om du har normala händer.
Citera
2023-11-09, 10:50
  #120
Medlem
Triremers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
"Om jag kan få runt hela min hand" Alltså, om inte du har dvärghänder så behöver du träffa en anakonda och de grabbarna lär tyvärr spela in porrfilm. Det är OERHÖRT stort om du har normala händer.

Tur man inte är bög med det kravet att inte kunna få runt handen. Jag kan nå runt upp till 24 cm i omkrets (testade på min underarm och mätte där jag precis når runt)
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback