Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-19, 15:49
  #1
Medlem
Hej

Det svider som fan när jag pissar och kliar kring urinrörets mynning. Har även ljusa flytningar som känns riktigt jävla äckligt. Någon som har koll på om det kan vara svamp?

Tjejen hade nämligen svampinfektion för ett par veckor sen och vi fortsatte ha sex precis som vanligt.

Tycker att mina symtom stämmer väl in på klamydia men det borde vara HELT omöjligt efter som jag ätit tetralysal hela sommaren, vilket jag har läst att man bl.a. behandlar klamydia med.


Någon som har någon erfarenhet?
Citera
2017-09-19, 15:59
  #2
Medlem
Zivanbres avatar
Din brud kanske har dragit på sig en klamydiasmitta från en annan kuk?
Citat:
Ursprungligen postat av Svartasvampar
Hej

Det svider som fan när jag pissar och kliar kring urinrörets mynning. Har även ljusa flytningar som känns riktigt jävla äckligt. Någon som har koll på om det kan vara svamp?

Tjejen hade nämligen svampinfektion för ett par veckor sen och vi fortsatte ha sex precis som vanligt.

Tycker att mina symtom stämmer väl in på klamydia men det borde vara HELT omöjligt efter som jag ätit tetralysal hela sommaren, vilket jag har läst att man bl.a. behandlar klamydia med.


Någon som har någon erfarenhet?
Citera
2017-09-19, 16:36
  #3
Medlem
Finskpinnes avatar
Om du ätit antibiotika samtidigt som tjejen haft svampinfektion så kanske din penis blivit extra mottaglig för en svampinfektion (pga rubbad bakterieflora).
Känner du att denna text (och bild) passar in på dina besvär så kan du ju alltid testa 1 st kapsel Diflucan (Fluconazol) som finns receptfritt på Apoteket, det brukar hjälpa de flesta kvinnor och män med svampinfektion i underlivet: http://svampiunderlivet.org/svamp-i-underlivet-hos-man/
Har inte besvären klingat av på några dagar efter tablettintaget så skulle jag gå förbi doktorn!
Citera
2017-09-19, 16:56
  #4
Medlem
Det där låter mer som klamydia! Har inte du sne knullat så har din tjej gjort det. Gå och testa dig så vet du snart.
Citera
2017-09-19, 19:06
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartasvampar
Hej

Det svider som fan när jag pissar och kliar kring urinrörets mynning. Har även ljusa flytningar som känns riktigt jävla äckligt. Någon som har koll på om det kan vara svamp?

Tjejen hade nämligen svampinfektion för ett par veckor sen och vi fortsatte ha sex precis som vanligt.

Tycker att mina symtom stämmer väl in på klamydia men det borde vara HELT omöjligt efter som jag ätit tetralysal hela sommaren, vilket jag har läst att man bl.a. behandlar klamydia med.


Någon som har någon erfarenhet?


gonnore låter mer troligt va

hoppas den inte är resistent
Citera
2017-10-15, 18:20
  #6
Medlem
Dina symtom stämmer in på såväl svampinfektion som klamydia och gonorré (och kanske även fler könssjukdomar). Oavsett vilken könssjukdom det rör sig om, bör du rimligtvis låta dig undersökas och förskrivas en behandling mot denna - särskilt i ditt fall där du är osäker på vilken sjukdom du har.

Klamydia och gonorré botas med anitibotika, och svampinfektion med svampdödande biotika (t.ex. Daktar eller Diflucan). Men för att du ska kunna få rätt behandling rekommenderar jag att du uppsöker en läkare och får en diagnos.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback