Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-09-20, 22:12
  #13
Medlem
Salvatore.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av myskankan
VAR förstör fotollen sakta men säkert.


Hur kan man tycka att det där förstör fotbollen? Det tog max två minuter och ändrade ett felaktigt domslut till ett rätt domslut. Matchen hade varit död om det blivit mål på straffen. Nu har Viola fortfarande en chans på poäng (dock väldigt liten) men matchen lever iallafall.
Citera
2017-09-20, 22:13
  #14
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av myskankan
VAR förstör fotollen sakta men säkert.

Det börjar nästan bli lyteskomik. Det är lite kul med il calcio folket som pratar om hur fotbollen är så äkta i Italien osv sen kommer en sån här grej in i il calcion från ingenstans.
Citera
2017-09-20, 22:28
  #15
Medlem
myskankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salvatore.
Hur kan man tycka att det där förstör fotbollen? Det tog max två minuter och ändrade ett felaktigt domslut till ett rätt domslut. Matchen hade varit död om det blivit mål på straffen. Nu har Viola fortfarande en chans på poäng (dock väldigt liten) men matchen lever iallafall.

Två minuter är för lång enligt mig, jag vill inte ha massa stopp i matcherna. Om Juve får en straff eller inte skiter jag i. Det jämnar alltid ut sig över tid. Jag vill bara inte se att fotbollen börjar drar sig åt USA.
Citera
2017-09-20, 22:31
  #16
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av myskankan
Två minuter är för lång enligt mig, jag vill inte ha massa stopp i matcherna. Om Juve får en straff eller inte skiter jag i. Det jämnar alltid ut sig över tid. Jag vill bara inte se att fotbollen börjar drar sig åt USA.
"This video assistant referee review is brought to you by VISA".
Citera
2017-09-20, 22:34
  #17
Medlem
myskankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
"This video assistant referee review is brought to you by VISA".

Jag hatar reklam, men jag har inte VISA.

Nu är jag faktiskt lite glad att min bank bytte, men bara lite.
Citera
2017-09-20, 23:08
  #18
Medlem
myskankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
"This video assistant referee review is brought to you by VISA".

P.G har koll på saker som vanligt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback