Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-21, 21:56
  #301
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Satte han inte en straff mot ÖFK? Eller blandar jag ihop det med cupen mot den storväxta målisen?

Du tänker på Svenska Cupen mot Värmbol då gjorde han straffmål, men det är ju inte i Allsvenskan dock.
Citera
2017-09-21, 22:02
  #302
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Du tänker på Svenska Cupen mot Värmbol då gjorde han straffmål, men det är ju inte i Allsvenskan dock.

Precis, blandade ihop!
Citera
2017-09-22, 18:44
  #303
Medlem
elguanteletes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
https://www.youtube.com/watch?v=VtWJbk1ToCc

Lite förhastat av mig kanske, filmen är ju inte pinsam, tvärtom mycket proffsig. Men det blir ju litet dråpligt ifall spelaren inte alls lyckas.¨

Enligt uppgift kostade Stefanelli 14 miljoner. Så långt har han inte alls levt upp till en så hög prislapp. #nyaquirino?

Haha men ärligt talat, är någon förvånad? Har vi inte sett detta förut? Värva X med sydamerikansk bakgrund, "han är jättebra i Argentinas 2:a division", yadda yadda, landar i någon allsvensk klubb och resultat är minst sagt skrattretande. Ser inte allsvenska klubbar mönstret?
Citera
2017-09-22, 22:30
  #304
Medlem
eternussermos avatar
Nu är jag normalt ingen som brukar försvara lirare I solnalaget, men fyra mål på 10 matcher är väl ändå någorlunda godkänt, ingen succé men okej. Hade förstått gnället om hen varit Krpic-usel men så illa är det väl inte?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback