Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-04-15, 15:17
  #13
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nebulosatrosa
är riktigt pinsamt om du tror att du kan något om musik.

Jo du får tycka vad du vill. Jag har arbetat med musikproduktion i många år i allt från producent till eget artisteri. Har haft utgivning på flera bolag. Men det ska inte behöva vara relevant i en tråd i detta forum på Flashback. Alla ska kunna ge sin personliga feedback.

Det är så att dina största brister är att du inte kan hantera ljud på ett intressant sätt. Att jag (och förmodligen 99.9% av alla övriga) tycker att det låter musikaliskt skit är ju enligt smak. Men registrera din musik och lägg upp den på Spotify då så får du väl svart på vitt i hur mycket folk spelar skiten.

Som sagt är det talangmässigt i nivå med det Youtubeklipp jag länkade i början (som fortfarande går att se). Hade hon bara stått hemma i duschen och gnisslat så hade ingen haft feedback på det. Men hon gav sig iväg för att visa upp sig och då är det relevant att de är ärliga mot henne. Du la upp den här tråden i den här forumdelen och då är det relevant att vara ärlig mot dig.

Hon i Youtubeklippet låter skräp och din musik låter skräp. Både du och hon kan vara trevliga människor men ni ska pyssla med annat. I ditt fall så hoppas jag att du inte går på knarket igen för det är bara förlorarbeteende.

Nu är det dock inte samma användarnamn som har startat tråden men eftersom du skriver som du gör så antar jag att det är samma person. Du skriver "min musik" om trådens musik.

Men för all del, fortsätt lägga upp skräp som ingen vill höra. Det är helt okej. Den som inte gillar det kan ju bara låta bli att lyssna på skiten.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback