Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-04-10, 07:53
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karamel-kellogs
Är kvinna och jag tror att jag onerar onormalt mycket. Har väldigt hög sexlust och idag har jag kommit fem gånger...
Skitjobbigt.

Det är inget fel i det. Felet kommer om du lider av det. Alla har olika hög sexlust. Finns nog många tjejer som önskar att de hade din sexdrift. Om ett par år kommer din sexlust att avta lite, och då kommer du förmodligen sakna den. Se fördelarna med det, utnyttja det och njut.
Citera
2018-04-10, 08:06
  #26
Medlem
Om man känner att man dåligt av vad det man håller på med, ja då har det nog blivit för mycket. Eller om man väljer bort andra saker för att onanera istället.
Citera
2018-04-10, 08:14
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sn-hummer
För mig är onani en hobby som jag praktiserat ohämmat sen 10-11årsåldern. Tycker det är skönare ju längre jag håller på. Kan onanera en hel dag ibland, ledig idag och idag har jag gjort det fem timmar hittills. Kommer in i ett riktigt skönt rustillstånd som kan vara väldigt länge. Under tiden brukar jag titta på bilder och filmklipp med snygga tjejer, dom får gärna ha kläder bara dom ser sexiga och söta ut.
Långa onanisessioner blir det fyra-fem dar i månaden, kortare varje dag, ofta flera gånger om dan.
Känner att det här kanske är lite mer än vanligt. Har inga problem med det, tänker inte sluta eller minska på det men man undrar ju var gränsen går för när det börjar bli abnormt.
Det här är inget folk snackar om så det kanske är vanligt att göra det mycket? I så fall är jag ju inte så onormal egentligen.
Vad tror ni? Hur mycket onanerar ni utan att känna er konstiga?
Finns ni tjejer också som onanerar så mycket?

Är det du Jonas den stora TV4 profilen som undrar. Ja TV4 har chockerande nyheter om rostiga bilar for närvarande. Wow...
Tors inte bifoga bild eller video på Onanin men det är lätt att hitta.
Just där tycker jag att onanin är avvikande.
Citera
2018-04-10, 08:23
  #28
Avstängd
När killar som dig börjar klassas som "avvikare".

Kriminologen Leif GW. Persson skulle nog börja skratta lite gott åt din person.
__________________
Senast redigerad av Goldriver 2018-04-10 kl. 08:27.
Citera
2018-04-17, 22:13
  #29
Medlem
Så länge man aldrig bryter mot Sveriges rikes lag kan det inte bli onormalt.
Citera
2019-01-06, 15:29
  #30
Medlem
Gosifs avatar
Nu för tiden brukar det bli en gång i veckan och jävlar vad skönt det blir
Citera
2019-08-16, 14:23
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sn-hummer
För mig är onani en hobby som jag praktiserat ohämmat sen 10-11årsåldern. Tycker det är skönare ju längre jag håller på. Kan onanera en hel dag ibland, ledig idag och idag har jag gjort det fem timmar hittills. Kommer in i ett riktigt skönt rustillstånd som kan vara väldigt länge. Under tiden brukar jag titta på bilder och filmklipp med snygga tjejer, dom får gärna ha kläder bara dom ser sexiga och söta ut.
Långa onanisessioner blir det fyra-fem dar i månaden, kortare varje dag, ofta flera gånger om dan.
Känner att det här kanske är lite mer än vanligt. Har inga problem med det, tänker inte sluta eller minska på det men man undrar ju var gränsen går för när det börjar bli abnormt.
Det här är inget folk snackar om så det kanske är vanligt att göra det mycket? I så fall är jag ju inte så onormal egentligen.
Vad tror ni? Hur mycket onanerar ni utan att känna er konstiga?
Finns ni tjejer också som onanerar så mycket?

Onanerar nästan varje morgon, bra start på dagen! Ibland innan min man vaknar om jag vaknar först, ibland när han duschar innan jag går upp.
Om vi inte har morgonsex då alltså.

Händer att jag onanerar på jobbet, och ganska ofta hemma på kvällen om det är möjligt.

Hur kan det vara ett problem att onanera ofta/mycket? Det slitr ju inte på kroppen direkt.
Inte heller är jag mindre sexsugen, skulle tro att mitt onanerande faktiskt är orsaken till min sexhunger, till min mans glädje.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback