Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-10, 14:20
  #157
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diktalben
Så du menar att AB sprider fake news?

Du får tolka innehållet som du vill. Själv tycker jag det är ren smörja.
Citera
2017-10-10, 14:23
  #158
Medlem
Hahaha vad taskigt av han att säga ingenting för Brolin
Citera
2017-10-11, 10:55
  #159
Medlem
one_sizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diktalben
12000 situps på en dag.. http://www.aftonbladet.se/sportblade...r-brolin/promo

Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Sluta, jag kan inte hålla mig från att garva åt Aftonbladet och deras påhittighet!!!

Tja, låt oss räkna:
om vi antar att han tränar 12 timmar per dag (har hittills inte fått svar på vad han gör för att försörja sig, är hans enda aktivitet att gå ner i vikt eller måste han även arbeta 8 timmar, ta hand om familj, etc.?) så måste han göra 12 000/(12*60) = 16 - 17 situps per minut... non-stop!
Om vi antar det mer rimliga sättet att göra "gigantisk antal per dag", dvs dela upp i intervaller under hela dagen så får vi:
Vid 12 timmar och intervaller varje halvtimme får vi 12 000 / 24 (antalet halvtimmar) = 500 situps varje halvtimme
VId 18 timmar och varje halvtimme: 12 000 / 36 = 333 - 334 situps/halvtimme

Vi kan ha fler intervaller per timme och fler timmar men det borde säga en hel del hur orimligt det låter och då har jag inte ens räkna med tiden det tar att utföra 300 - 500 situps. Och vad får man ut av denna tips av träning förutom teknikträning och egoboost, vilket vara anledningen varför man oftast kör denna typ av 30 dagars utmaningar.
Citera
2017-10-11, 13:21
  #160
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av one_size
Tja, låt oss räkna:
om vi antar att han tränar 12 timmar per dag (har hittills inte fått svar på vad han gör för att försörja sig, är hans enda aktivitet att gå ner i vikt eller måste han även arbeta 8 timmar, ta hand om familj, etc.?) så måste han göra 12 000/(12*60) = 16 - 17 situps per minut... non-stop!
Om vi antar det mer rimliga sättet att göra "gigantisk antal per dag", dvs dela upp i intervaller under hela dagen så får vi:
Vid 12 timmar och intervaller varje halvtimme får vi 12 000 / 24 (antalet halvtimmar) = 500 situps varje halvtimme
VId 18 timmar och varje halvtimme: 12 000 / 36 = 333 - 334 situps/halvtimme

Vi kan ha fler intervaller per timme och fler timmar men det borde säga en hel del hur orimligt det låter och då har jag inte ens räkna med tiden det tar att utföra 300 - 500 situps. Och vad får man ut av denna tips av träning förutom teknikträning och egoboost, vilket vara anledningen varför man oftast kör denna typ av 30 dagars utmaningar.
Nu står det iofs att han gjorde 12000 EN dag, förmodligen inte på en arbetsdag heller. Men visst låter det en smula överdrivet.
Citera
2017-10-11, 16:56
  #161
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av one_size
Tja, låt oss räkna:
om vi antar att han tränar 12 timmar per dag (har hittills inte fått svar på vad han gör för att försörja sig, är hans enda aktivitet att gå ner i vikt eller måste han även arbeta 8 timmar, ta hand om familj, etc.?) så måste han göra 12 000/(12*60) = 16 - 17 situps per minut... non-stop!
Om vi antar det mer rimliga sättet att göra "gigantisk antal per dag", dvs dela upp i intervaller under hela dagen så får vi:
Vid 12 timmar och intervaller varje halvtimme får vi 12 000 / 24 (antalet halvtimmar) = 500 situps varje halvtimme
VId 18 timmar och varje halvtimme: 12 000 / 36 = 333 - 334 situps/halvtimme

Vi kan ha fler intervaller per timme och fler timmar men det borde säga en hel del hur orimligt det låter och då har jag inte ens räkna med tiden det tar att utföra 300 - 500 situps. Och vad får man ut av denna tips av träning förutom teknikträning och egoboost, vilket vara anledningen varför man oftast kör denna typ av 30 dagars utmaningar.

Måste kännas för många här i tråden när sanningen serveras såhär fint av dig på ett silverfat. Bra jobbat! =)
Citera
2018-03-21, 07:22
  #162
Medlem
HerrAnderssons avatar
Han har genomgått detta tydligen: https://16weeksofhell.com
Citera
2018-03-21, 09:06
  #163
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrAndersson
Han har genomgått detta tydligen: https://16weeksofhell.com
Ja det stämmer och han är en av delägarna nu. Jag gör själv programmet i detta nu, och har kommit ungefär halvvägs. Bästa jag gjort i mitt liv.
Citera
2018-03-21, 09:11
  #164
Medlem
Jag kör också detta. Superbra. Köpte inte ens programet utan jag surfar på sidan 8 timmar i sträck utan att resa mig från stolen. Tappar mycket i vikt! Bästa jag gjort i mitt liv och jag kommer fortsätta efter dessa 16 veckor. Något jobb har jag givetvis inte kvar att gå till utan nu satsar jag 100% på superkroppen!
Citera
2018-03-21, 09:46
  #165
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Jag kör också detta. Superbra. Köpte inte ens programet utan jag surfar på sidan 8 timmar i sträck utan att resa mig från stolen. Tappar mycket i vikt! Bästa jag gjort i mitt liv och jag kommer fortsätta efter dessa 16 veckor. Något jobb har jag givetvis inte kvar att gå till utan nu satsar jag 100% på superkroppen!
Om du söker jobb, kontakta Mårten Andersson!
Citera
2018-03-21, 10:04
  #166
Medlem
trottwells avatar
10 625 KR

Helt sinnessjukt!!!

"16 Weeks Of Hell – Distansprogrammet
Programlängd: 16 veckor
Pris: 10 625 kr
I priset ingår:
3 fysiska träffar (Kick-Off, halvtidsträff & slutträff)
Kostschema
Träningsschema inklusive instruktionsvideos
Daglig onlinecoachning"


Du får träffa någon 3 gånger och chatta lite varje dag, resten finns gratis på nätet.
Sidan är otroligt ful och amatörmässig, det tyder på ett riktigt dåligt företag.
Hur kan en normalbegåvad människa gå på detta? Stefan Schwarz skämmer ut sig!

Citat:
Ursprungligen postat av Per Feckt
Ja det stämmer och han är en av delägarna nu. Jag gör själv programmet i detta nu, och har kommit ungefär halvvägs. Bästa jag gjort i mitt liv.
__________________
Senast redigerad av trottwell 2018-03-21 kl. 10:32.
Citera
2018-03-21, 13:35
  #167
Medlem
ElvisFans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
10 625 KR

Helt sinnessjukt!!!

"16 Weeks Of Hell – Distansprogrammet
Programlängd: 16 veckor
Pris: 10 625 kr
I priset ingår:
3 fysiska träffar (Kick-Off, halvtidsträff & slutträff)
Kostschema
Träningsschema inklusive instruktionsvideos
Daglig onlinecoachning"


Du får träffa någon 3 gånger och chatta lite varje dag, resten finns gratis på nätet.
Sidan är otroligt ful och amatörmässig, det tyder på ett riktigt dåligt företag.
Hur kan en normalbegåvad människa gå på detta? Stefan Schwarz skämmer ut sig!

Inte svårt att förstå. En fet, hjärnsvag, person som inte begriper hur kost och träning fungerar kan lätt köpa erbjudandet. Att betala 2500 per månad är inte mycket egentligen om en person lyckas ändra sitt liv men personligen skulle jag lägga några timmar att läsa träningsforum och titta på gratis videoklipp.
Citera
2018-03-21, 23:04
  #168
Avstängd
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Det är inte kilona som är poängen, det är muskulaturen. Kan garantera dig att det är i praktiken ouppnåeligt för ungefär 9/10 i hans ålder.

https://www.instagram.com/p/BZGFNJhH...an_schwarz1969

Han är alltså född 69, dvs 48 år gammal. Det är LÅNGT från de flesta 48-åringar som kan få till den kroppen.
Musklerna låg under fettet.
Fettet reducerades.
Inget övernaturligt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback