Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-19, 01:12
  #1
Medlem
hejonlineAPs avatar
Halloj, har en septum som sattes i på en studio. Nu vill jag byte smycke men det går inte.
Jag får alltså inte ut mycket (en ball closure ring) Öppningen är alldeles för liten. Jag har försökt att bända upp den, har försökt nypa ihop näsan, har försökt klippa sönder ringen med avbitartång men inget funkar.
Fattar inte ens hur piercaren fick in den eftersom att öppningen är max 4mm, inte ens det. Det måste ju gå att byta smycke på nått sätt?
Det är en liten ring, 6mm.
Please help haha
Citera
2017-09-19, 09:22
  #2
Medlem
Trivselgruppens avatar
Gå tillbaka till studion och be dem byta. Problemet löst.
Citera
2017-09-26, 23:27
  #3
Medlem
spjuits avatar
Det finns tänger att köpa för det ändamålet. Crazyfactory har både tänger som öppnar och försluter.
Citera
2017-09-30, 16:46
  #4
Medlem
Nu vet jag inte hur länge sedan det var du piercade dej, men om du är svullen kan ju det vara skälet till att ringen sitter så tajt! Men håller med om överstående svar - gå tillbaka till studion och låt dem hjälpa dej!
Citera
2017-10-26, 10:17
  #5
Medlem
Loeptiks avatar
Hur har det gått? Gjorde misstagett köpa likadana smycken, givetvis har jag inte tänger för ändamålet heller, höll på att få ett psykbryt!
Jag som trodde att det skulle vara vanliga "skruva-på-kulor"..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback