Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-18, 16:56
  #1
Medlem
DoungAs avatar
Skulle behöva lite hjälp. Är tråden fel så låt mig veta det. Kanske missat något i riktlinjerna?

Jag har tänkt köra igång med en kur Anavar. Men var ett tag sen.

Jag tränade ganska intensivt för ett par år sen med slutade pga jobbet som var så oregelbundet att träningen blev tråkig för det inte gav några resultat. Jag började då jogga bara för att hålla igång.

Jag har sedan ett år tillbaka kört på ganska hårt på gymmet och har frigjort mycket tid från jobbet som kör det möjligt att hålla ett träningsschema.

Nu känner jag dock att jag kört fast litegrann och behöver en liten skjuts. Händer inte så mycket, ökar inte alls mycket i något.

Mitt schema kommer se ut som följande och kommer följas slaviskt med ett mycket bra kostschema också:
Måndag: Axlar
Tisdag: Rygg
Onsdag: Biceps, triceps
Torsdag: Bröst
Fredag: Ben, Mage
Kommer även att köra konditionsträning i samband med att jag tränar bröst.

Schemat är redan igångkört sen två månader tillbaka och det har gett bra resultat tidigare med rätt kost. Men det vill inte riktigt sig. Saknar den där pumpen.
Har tidigare erfarenhet av Anavar men shopen jag handlade i innan har stängt och kan inte hitta fabrikatet jag använde(bytt namn kanske? Men minns fan inte vad det heter. Känner bara igen det om jag ser det). Hur som helst tänkte jag köra 20/50 med Anavar men är rädd att det inte får tillräckligt effekt. Har tidigare kört 70/50 och kände då att jag fick lite biverkningar i form av att soldaten kunde vara segstartad och en enorm trötthet. Kan det komma om jag kör tex 30/50 istället? Mottager gärna tips.
Det jag tänkt mig är Anavar oralt i tablettform. Kanske jag behöver något komplement för att inte sexlusten ska bli rent åt helvete och tröttheten ta över helt?
Mottager gärna tips som sagt.

För övrigt:
Ålder: 27
Längd: 185
Vikt: 83
BF: Ingen aning.
__________________
Senast redigerad av DoungA 2017-09-18 kl. 17:29.
Citera
2017-09-18, 20:21
  #2
Medlem
DoungAs avatar
Hm okej. Nu diskuterade jag med en polare som kört två kurer senaste året(Dock inte Anavar) som menade att det går bra att kombinera Anavar och testo oralt om man inte tar någon större mängd testo. Han kör injektion och hade inte något bra förslag. Men har svårt att se att det skulle vara särskilt hälsosamt att kombinera?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback