Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-18, 08:36
  #1
Medlem
rostigamazons avatar
Under dom senaste tolv åren, har vi sett hur brottsligheten i Sverige har skenat iväg, det har gått så långt, så utländska brottslingar söker sig till Sverige för att begå brott, när straffen för olika brott är så milda.

Alliansen och den rödgröna regeringen har prioriterat massinvandring, men man har inte gjort något åt den brottslighet som har ökat, istället har man gett signaler om att utländska brottslingar blir sällan utvisade från Sverige, man har infört rabatter på olika straff.

Så alla ni som har röstat på alliansen och den rödgröna regeringen, ni har givit ert medgivande och stött den ökade brottsligheten, ni har inte tänkt på alla dessa oskyldiga människor som blir brottsoffer, som kan få sina liv förstörda, ni känner ingen empati för dessa tusentals kvinnor, som har blivit utsatta för våldtäkt, och fått sina liv förstörda.

Vi har hört alliansen och dom rödgröna klaga på att det är så dyrt att ha brottslingar inlåsta, vi vill inte skrämma iväg invandrarna från att invandra till Sverige.

Hur har ni tänkt, har ni tänkt att så länge ni själva inte blir utsatta för brott, så struntar ni i det ? Hur kan man vara så kall, och ha så lite empati för andra människor ? På grund av era åsikter och röster, har en massa människor fått sina liv förstörda. Ni borde skämmas.

Varje gång som jag hör om en svensk som blir utsatt för brott och våldtäkter, blir jag arg ledsen och förtvivlad, när alliansens och dom rödgrönas väljare, enbart tycks tänka på sig själva.
__________________
Senast redigerad av rostigamazon 2017-09-18 kl. 08:41. Anledning: vart fel, ska vara dom och inte den, sorry
Citera
2017-09-18, 11:52
  #2
Medlem
rostigamazons avatar
Att sossarna inte vågar svara kan jag förstå, men alla ni andra ?
Citera
2017-09-18, 12:41
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tardsowhat
du menar om jag då väljer att rösta på ett gäng brottslingar av diverse slag så kommer den ökande brottsligheten i Sverige att avta?
Svaret är: ja
Citera
2017-09-18, 15:06
  #4
Avstängd
YP4XQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diktalben
Svaret är: ja


Ja men faktiskt. Hen-män, hbtq, armband och så vidare kommer inte att rädda det här landet. Det är hårda tag, jävlar anamma, rakryggade och de som vågar stå för riktiga värderingar och Sveriges egentliga sunda värderingar som kan rädda landet.
Citera
2017-09-18, 15:07
  #5
Medlem
flipflaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tardsowhat
Av alla partier har SDs representanter mörkast brottsregister, du menar om jag då väljer att rösta på ett gäng brottslingar av diverse slag så kommer den ökande brottsligheten i Sverige att avta?
Eh eh näe, du har fel.

http://cyberliv.bloggplatsen.se/2014...mda-politiker/

Trolla inte
Citera
2017-09-18, 15:11
  #6
Medlem
Ahh klassikern av TS, allt är erat fel som inte röstat på SD!
Citera
2017-09-18, 16:53
  #7
Medlem
rostigamazons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tardsowhat
Av alla partier har SDs representanter mörkast brottsregister, du menar om jag då väljer att rösta på ett gäng brottslingar av diverse slag så kommer den ökande brottsligheten i Sverige att avta?


Har du källa på det du påstår ? En av dom största socialdemokraterna genom tiderna Mona Sahlin, är det en politiker du ser upp till ? Vänstern som kastar sten på polis och brandkår, är det något som du ser upp till ?
Citera
2017-09-18, 17:34
  #8
Medlem
rostigamazons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bichers
Ahh klassikern av TS, allt är erat fel som inte röstat på SD!

Vad ska ni sossar skylla på, EU ?
Citera
2017-09-18, 17:47
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rostigamazon
Vad ska ni sossar skylla på, EU ?

Är inte sosse, dock skulle en sådan bortförklaring inte förvåna mig haha.
Citera
2017-09-23, 09:59
  #10
Medlem
rostigamazons avatar
Man väljer okända människor, före sina landsmän och kvinnor, hur tänker dessa människor ?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback