Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-09-18, 01:13
  #13
Medlem
nej det där ska du inte tro på,

Nr 1 hon gick dit för sex,

nr 2 hon fick sex,


hon berättar bara en halvsanning, medans sanningen egentligen var typ

vi hadde sex två tre ggr påå kvällen.,, sen la jag mig på soffan och på morgonen ville han igen men då sa jag nej två tre ggr innan han fick sätta på mig igen,


hur gammal är denna tjejjen typ 20 år eller.

jag kan sätta min vänsta pungkula på att hon fick kuk av den gammmla KK
Citera
2017-09-18, 01:44
  #14
Medlem
Anar troll.
Citera
2017-09-19, 21:30
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
Det kanske finns en rimlig förklaring till varför hon sov över hos ett gammalt KK, vad vet jag. Dom kanske fortfarande är vanliga kompisar. Typ han har flickvän, hon har ju pojkvän. Alla är nöjda och glada. Sista nattbussen har gått och hon slaggar på soffan. Sånt måste man inte göra en big deal av bara för sakens skull. Man kan ge situationer en benefit of a doubt.

Men, varför i helvete ber hon inte grabbjäveln att ge fan i att krypa ner i soffan med henne?! Istället låter hon honom ligga sked med henne. Till råga på allt känner hon hans stånd i ryggen och säger inte ett knyst, utan skedar vidare som inget har hänt. Sen tycker hon på något vis att hon ska få poäng för att hon svarat nej på erbjudandet om sex.

Du känner att du kan lita på att dom inte knullade, så det är väl säkert sant. Men i det här läget tycker jag nästan det är ointressant om kuken var inne eller ute. Varför har hon skedat med en snubbe i soffan? Att hon gjort det tidigare med snubben och "det kändes naturligt" eller vad hon nu har för kass ursäkt har ingen betydelse.

Tycker hon det låter vettigt om ditt ex skulle smyga in hemma hos dig när du är borta och lånar köket, eller kollar på film i ditt vardagsrum? Hon gjorde ju det när ni var tillsammans så det känns naturligt för dig att ditt ex klampar omkring i din lägenhet. Eller? Jävla dumheter.

Knulla eller inte är som sagt rätt ointressant. Har man partner kan man inte ligga och gnida trosorna mot någons stånd hur jävla bra kompisar man än är. Det är ditt privelegium och ingen annans. Man måste inte hålla på och göra slut så fort det blir ett gupp i en relation. Men hon får nog fan ta och förklara hur hon tänkte. Tycker hon på fullaste allvar att det var helt okej att skeda med en annan man? Var hon rädd för att han skulle bli sur om hon sa ifrån? Prioriterar hon i så fall hans humör framför er relation? Hur ser hon på att ge fan i att umgås med sitt kk efter den här incidenten?

Bra sammanfattning. Jag blir fan tårögd.

Mvh
Slemmot
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback