Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-09-20, 10:00
  #25
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyckligagatan
Jag skulles säga att processen du har framför dig med fördel är en bladning mellan att du accepterar din kropp för vad den är och att du jobbar på att förbättra!
Sex blir skönare för alla parter när det finns ordentligt friktion, du har en tillräckligt lång penis för att inte behöva oroa dig (hennes ben på dina axlar så kommer du nog åt där det känns bra ) men 8 cm omkrets kanske inte ger den där "uttöjande" känslan som många associerar med sex!
Du är född såhär och du får helt enkelt acceptera att det inte kommer gå att lösa över natten, dock finns det bevisade metoder för att öka omkretsen, och som tur är för dig är det enklare (mycket enklare) än att öka i längd!).
Sätt igång med jelqsen direkt, regisrera dig på ett forum för penisförstoring (inte ett sånt som försöker sälja på dig pumpar och piller, ett som handlar om MANUELL PE) och leta upp ett bra schema, det är dock att föredra att börja med att bara jelqa och lära känna din kuk.
För att promota omkretstillväxt i början (du växer som mest när din kuk för första gången utsätts för en ny typ av träning) så gäller det att tänka på 3 saker:
1. Var konsistent, du behöver inte träna varje dag, kör varannan men missa inte ett enda pass, omkretsförstoring kan ta 2-3 månader av kontinuitet och om du missar massa pass så tar det ännu längre tid...
2. Ta mått! Behöver jag ens förklara varför?
3. Stay safe! Det viktigaste när man tränar upp sin tjockhet är att penis är varm under och efter träningen, detta kan du göra med hjälp av en vetekudde som mjukar upp ligamenten. Känn inte att du slösar tid om du värmer upp "länge".
Personligen brukar jag köra lite penispump efter mina jelqpass (kör på girthblaster från skitstor.se!) och det är inte för att pumpen SJÄLV kommer att öka din storlek utan för att den håller penis i maximal storlek resten av dagen när du redan jelqat, vilket dels känns bra för man ser manlig ut med en enorm slak kuk och dels för att det främjar tillväxt då kuken är i expanderat läge en större del av dygnet!
Jag tycker dock att du ska sätta igång med jelqingen innan du köper en pump och lägg förfan inte en förmögenhet på en för det ska ändå inte vara mer än ett komplement till din jelqning, därför köpte jag den billigaste pumpen jag hittade och den funkade ändå skitbra.
Köp glidmedel och en vetekudde, hitta ett bra Jelqschema (förslagsvis JP90, googla det) och sätt igång, medan du samtidigt sätter igång en stor self-help resa mot att acceptera dig själv för vem du är, hur galet det än låter!
Hoppas detta hjälpte, bara att fråga om du undrar något, ha en bra dag och lycka till vännen!
Herregud, hur orkar du hålla på så här? Verkar ha blivit en livsstil som tar upp en stor del av din tillvaro.
Citera
2017-09-20, 10:08
  #26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Herregud, hur orkar du hålla på så här? Verkar ha blivit en livsstil som tar upp en stor del av din tillvaro.

Jag förstår att det låter så. Men det tar upp 25-30 minuter av min tid varannan dag och det har även bidragit till mycket starkare välmående och allmänt bättre självförtroende i sängen.
Förstår inte problemet faktiskt, när killar och tjejer lägger 1 timme om dagen på gymmet som vilken normal människa som helst så är det inte weird, men bara för att det har med ballen att göra så blir träningen konstig helt plötsligt?
Håller du inte med mig om du tänker efter?
Citera
2017-09-20, 10:10
  #27
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyckligagatan
Jag förstår att det låter så. Men det tar upp 25-30 minuter av min tid varannan dag och det har även bidragit till mycket starkare välmående och allmänt bättre självförtroende i sängen.
Förstår inte problemet faktiskt, när killar och tjejer lägger 1 timme om dagen på gymmet som vilken normal människa som helst så är det inte weird, men bara för att det har med ballen att göra så blir träningen konstig helt plötsligt?
Håller du inte med mig om du tänker efter?
Jo, men det är väl olika vad man prioriterar helt enkelt.
Citera
2017-09-20, 10:13
  #28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Jo, men det är väl olika vad man prioriterar helt enkelt.

Det håller jag med dig om helt och hållet!
Är man 100% nöjd med sin utrustning och inte vill uppleva större (tjockare) så är det inte ens värt att lägga 5 minuter om dagen.
För oss som föddes med lite smalare snoppar så är det världens självklaraste grej, 30 minuter om dagen varannan för en ökad omkrets som leder till bättre sex, varför inte liksom?
Citera
2017-09-20, 20:50
  #29
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirunaman
Fan vad sorglig du är

Hade penistransplantationer funnits hade jag föreslagit en sådan. Kukstorlek ÄR viktigt. Fånigt att påstå nåt annat.
När det gäller just jelking och såna övningar så gör det penisen marginellt större, om nu kuken bara är 8cm i omkrets(låter väldigt lite, jag tycker jag har en smal kuk och den är 11 cm på smalaste stället) så gör nån centimeter till föga skillnad. Då är penisöverdrag det bästa alternativet - tills det blir möjligt att plocka bort och operera dit kuken från en välutrustad, avliden man

Citat:
Ursprungligen postat av Lyzza
Köp ett penisöverdrag så blir hon nöjd.


"Ett penisöverdrag är utformat för att lägga till extra längd och omkrets till din penis och låta dig bli kung i sängen när du är med din partner. Din penislängd och omkrets kommer du nu känna dig mycket mer välutrustad med detta sexhjälpmedel. Det finns Penisöverdrag med olika utformning, en den har extra längd på toppen och ger dig extra cm, en del är gjorda för att öka mer på omkretsen så att du får en väldigt tjock penis och vissa har båda effekterna. Vissa penisöverdrag har knottror för att öka stimulansen medans viss är realistiska och liknar en riktig penis."


https://www.sexleksakeroutlet.se/col...xoCgKwQAvD_BwE

Bästa och mest realistiska svaret.
Citera
2017-09-22, 00:08
  #30
Medlem
Sad-Eyes avatar
Om din kuk är som två av dina fingrar så tror jag den är grövre än 8cm... Jag har SMALA fingrar och mitt pek + långfinger är tsm 9cm (mätte precis) så om du inte har smala fingrar precis som jag så lär du nog ha en ganska genomsnittlig grovlek afterall (dvs 10-12cm). Har också ganska smal kuk (10-11cm i omkrets) så har samma problem och det SUGER.. Vem fan vill behöva använda dildos/penisöverdrag för att knulla och göra tjejen nöjd? Tycker det känns väldigt förnedrande:/
Citera
2017-09-26, 17:09
  #31
Medlem
imperatrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g33kf4c3
Det är kanske mindre viktigt för dig och henne, men det är viktigt för mig och för att jag ska kunna ha en fortsatt relation med en människa jag älskar.
Fast om det nu inte är ett problem för henne - hur kommer det sig att det är så viktigt för dig? Du verkar göra ett antagande om att sex och penetrationssex är synonymer, eller att det förstnämnda förutsätter det sistnämnda, vilket det inte behöver göra. Hon verkar ju gilla andra saker ni gör tillsammans, så se till att fokusera på det - både för hennes skull och för din egen.

Problemet i ditt fall, som jag uppfattar det, ligger inte i penetrationens vara eller icke-vara - utan i att du lägger fokus på din "självbild" på bekostnad av hennes njutning. Sex är ju något som förutsätter ömsesidighet, något som sker i samverkan. Det handlar inte om vad du "åstadkommer", utan om vad ni tillsammans skapar. Var mer lyhörd, försök ta det hon säger på ett konstruktivt sätt och fråga henne vad för sexuella aktiviteter hon gillar. Alla gillar inte penetration, så gör andra saker istället för att försöka "lära" henne gilla något hon uttryckt att hon inte tycker är så skönt, allt annat är förkastligt.

Sedan blir jag lite fundersam när du skriver att penetrerande sex är en förutsättning för att ni ska fortsätta ha en relation (från din sida). Hur kommer sig detta? Om det nu är din "livs kärlek", som du beskrivit det, hur kan du låta relationen stå och falla på detta - särskilt med tanke på att hon inte verkar vara missnöjd?
__________________
Senast redigerad av imperatrix 2017-09-26 kl. 17:12.
Citera
2017-10-07, 15:59
  #32
Medlem
1. Hon sade väl att hon ville ha mer än in-och-ut? Varför tolkar du det som att hon tyckte att den är för smal?

2. Varför säger du att "ni" har en könssjukdom? Är det du, eller båda två som har den?
Citera
2017-10-07, 17:14
  #33
Medlem
Låna ut henne till andra män med grövre kuk. Det är inte så ovanligt och ni kan hålla det romantiska och mysiga för er själva men då och då låta en grövre kuk knulla skiten ur henne. Du verkar ju vara en bra och snäll kille och kanske inte passar in i just den rollen med rått hårt sex. Lämnar du över den biten till någon annan kan du fokusera på det du är bra på istället



Annars är det bara lathet från din flickväns sida eftersom hon kan träna upp musen om hon verkligen vill.



Lycka till
Citera
2017-10-08, 18:10
  #34
Medlem
Tejpa kuken med 2 rullar silvertejp innan det är dax! Funkar garanterat!
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback