Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-18, 19:30
  #133
Medlem
Gregor-Samsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Begntt
Fredrik från försvarsmakten har rätt, lägg strumpbyxorna bredvid falukorven eller gurkorna istället.
Inte helt lätt att vara ICA-handlare när genus-Fredda dyker in utrustad med sin normkritiska blick i skarpladdat läge, darrande av rättfärdighetens indignation. Säkert finns tamponger på tok för nära tvålen antydande att menstruerande kvinn... förlåt snippbärare har dålig hygien. Måhända sveper hans falkögon vidare över kondomernas kränkande placering jämte Magnecylen. Har inte lesbiska kvinnor samma rätt att fejka huvudvärk för att slippa sex som de penisinvaderade?
Citera
2017-09-18, 19:32
  #134
Medlem
BennyBandanas avatar
Vilken lattebög! Stjärtisen tror han ska få doppa den.
Citera
2017-09-18, 20:34
  #135
Medlem
D-Vitamins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det har jag nog aldrig stött på.
Bindor, tamponger och trosskydd brukar finnas vid hygienartiklar och choklad vid godiset närmare kassan...

Jag har vid flertalet tillfällen observerat choklad inträngt specifikt bland lingonpryttlarna. Inte precis alla har det på det viset - naturligtvis - men så här kan det se ut när det väl förekommer:

http://annorlundaunderbara.com/wp-co...56468447_n.jpg
Citera
2017-09-18, 20:40
  #136
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D-Vitamin
Jag har vid flertalet tillfällen observerat choklad inträngt specifikt bland lingonpryttlarna. Inte precis alla har det på det viset - naturligtvis - men så här kan det se ut när det väl förekommer:

http://annorlundaunderbara.com/wp-co...56468447_n.jpg
Jäklar vad osmakligt.
Köper jag choklad/godis/ätbart så inte tusan väljer produkter som ligger inkrämat bland sådant som associerats med något jag absolut inte vill smaska på -- och dessutom luktar illa ....

Dålig affärsidé.
Citera
2017-09-18, 20:47
  #137
Medlem
Får verkligen hoppas att inte Ryssen kommer, vill inte ens tänka på när Fredrik och hans arbetskamrater ska ut i strid.
Eller ännu värre hur ser andra länder på vårt feministiska försvarsmakt?

Fredrik, Feministernas Gudrun och några miljömuppar det är Sveriges ansikte mot yttervärlden, Stefan stadsminister också, hum...
Citera
2017-09-18, 20:58
  #138
Medlem
D-Vitamins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jäklar vad osmakligt.
Köper jag choklad/godis/ätbart så inte tusan väljer produkter som ligger inkrämat bland sådant som associerats med något jag absolut inte vill smaska på -- och dessutom luktar illa ....

Dålig affärsidé.

Ur kalorisynpunkt är det ena nyttigare än det andra. Men för att återanknyta till ämnet så vill jag minnas att det där tilltaget med chokladens placering bidrog med tidningsrubriker i begynnelsen men att intresset numera svalnat, bortsett från ett par enstaka handlare här och där som klamrat sig fast vid festligheterna.
Citera
2017-09-18, 21:54
  #139
Medlem
Helt rätt av moralpolisen. Dessa ska aldrig placeras bredvid städsakerna utan längst ifrån. Kvinnorna får för lite motion. Placeras de längre ifrån så får de ju röra sig mera o bränna lite extrafett. En win-win situation.😀
Citera
2017-09-18, 21:55
  #140
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AABBCC112233
Får verkligen hoppas att inte Ryssen kommer, vill inte ens tänka på när Fredrik och hans arbetskamrater ska ut i strid.
Eller ännu värre hur ser andra länder på vårt feministiska försvarsmakt?

Fredrik, Feministernas Gudrun och några miljömuppar det är Sveriges ansikte mot yttervärlden, Stefan stadsminister också, hum...
Lär dig stava. Statsminister
Citera
2017-09-18, 22:38
  #141
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acton
Lär dig stava. Statsminister

Hoppsan😳 Det finns mer att rätta...
Citera
2017-09-20, 14:13
  #142
Medlem
Ratozs avatar
Om det oftast är Fredrik som köper rengöringsprodukter i hans hem och han la märke till att strumpbyxorna försvan från en annan städhylla för ett år sedan men inte upptäckte att de flyttats till tvättmedlet förens nu då undrar jag:

1. Tvättas det sinnessjukt sällan hemma hos Fredrik?

2. Släpade Fredrik hem en lastpall med tvättmedel på en gång.

Han har ju uppenbarligen inte handlat tvättmedel på ett år fast han är den som gör det oftast. Märkligt detta.
Citera
2017-09-20, 21:08
  #143
Medlem
Är det någon här som känner Fredrik och vet hur han tar detta?
Tänker att här kontaktar han tidningen och tänker bli känd som förtryckta kvinnors hjälte och så blir det tvärtom.
Han kanske kan hjälpa en åldring eller handikappad över gatan, öppna sitt hem för några ensamkommande, starta soppkök, ideellt arbete på kvinnojour eller insamling till fattiga pensionärer och barnfamiljer och göra ett nytt försök att bli känd för en god insatts.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback