Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2017-09-17, 21:36
  #61
Medlem
Domaren är ju genomrutten, först blundar han för hur Mayoral vinner bollen vid 2-1-målet genom att hoppa in i Sociedad-spelaren, sen strax efter Ilarramendi får gult kort för fasthållning så är det inte ens frispark när han minuten senare blir ordentligt fasthållen, och nu den solklara fällningen som inte ens ger frispark, men när Sociedad-spelarna själv spelar likadant sekunderna senare så blir det frispark.
Citera
2017-09-17, 21:39
  #62
Medlem
gulaLejonets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pmatt
Domaren är ju genomrutten, först blundar han för hur Mayoral vinner bollen vid 2-1-målet genom att hoppa in i Sociedad-spelaren, sen strax efter Ilarramendi får gult kort för fasthållning så är det inte ens frispark när han minuten senare blir ordentligt fasthållen, och nu den solklara fällningen som inte ens ger frispark, men när Sociedad-spelarna själv spelar likadant sekunderna senare så blir det frispark.

vid 2-1 är det ju ingen frispark? man ser ju tydligt att det knappt är ngn kontakt, backen inser att det vankas friläge och slänger sig rutinerat och spelar över men genomskådas av domaren.

förstår att hemmapubliken är förbannade men som tv tittare men tillgång till repriser tycker jag domaren dömt helt korrekt ( undantaget illaramendis situation du beskriver ovan)
Citera
2017-09-17, 21:47
  #63
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gulaLejonet
vid 2-1 är det ju ingen frispark? man ser ju tydligt att det knappt är ngn kontakt, backen inser att det vankas friläge och slänger sig rutinerat och spelar över men genomskådas av domaren.

förstår att hemmapubliken är förbannade men som tv tittare men tillgång till repriser tycker jag domaren dömt helt korrekt ( undantaget illaramendis situation du beskriver ovan)

Först tyckte jag det var frispark åt sociedad, vid första reprisen tyckte jag att det var det till madrid, och på andra reprisen ser man att Mayoral mer eller mindre gör ett längdhopp in i Sociedad-spelaren som försöker gå upp på boll och därav är det en klar frispark, eller skulle varit.
Citera
2017-09-17, 21:58
  #64
Medlem
foool13s avatar
Mayoral är otroligt mycket bättre än han var under försäsongen iallafall.. har kanske utvecklats bra på ett par månader..
Citera
2017-09-17, 22:06
  #65
Medlem
foool13s avatar
Å fy fan.. hyfsad löpning. 1-3
Citera
2017-09-17, 22:06
  #66
Medlem
Nayelis avatar
Där har vi lite vintage Bale. Sinnesjukt snabb på längre löpningar.
Citera
2017-09-17, 22:07
  #67
Medlem
TKD_1337s avatar
Bale! Fin löpning och avslut.
Citera
2017-09-17, 22:33
  #68
Medlem
foool13s avatar
Nu ligger alla ner... inget avsiktligt dock.

Edit: Varane är så jävla snabb..
__________________
Senast redigerad av foool13 2017-09-17 kl. 22:37.
Citera
2017-09-17, 22:38
  #69
Medlem
TKD_1337s avatar
Trots alla skador är Varane snabb som en tiger. Avväpnar spelare gång på gång.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback