Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2023-10-30, 22:05
  #97
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mcconney
Svårt att säga. Men alla de som samplar minst 800 och inte använder sig av nätenkäter och robot dialers utan istället kvalitativa fokus grupper eller intervjuer är bra.
Jag går efter five thirty eights betyg För det mesta.

Men jag vill inte påverka din syn på pollsters. Ifall du gillar Mclaughlin group så är de ok. Bara du jämför trenden med flera andra polls.

Vi har en galen individ här på forumet som bara gillar polls när de ger honom konfirmations bias. Så fort de går emot hans övertygelse så är de riggade eller "Democrat funded"
jag hoppas att du inte är en sån bara 😊

OK, tack för svar. Givetvis måste man också se till helheten, en enstaka undersökning som säger något som går starkt mot trenden i övrigt ska man ta med en nypa salt.

Anar vilken användare du menar. Och jag är definitivt inte sådan. Tvärtom, så skrev jag ju att Trump kan vinna, och det är inte vad jag hoppas, vilket framgår av de andra av mina inlägg här på forument.
Citera
2023-10-30, 23:34
  #98
Medlem
Mcconneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenlov
OK, tack för svar. Givetvis måste man också se till helheten, en enstaka undersökning som säger något som går starkt mot trenden i övrigt ska man ta med en nypa salt.

Anar vilken användare du menar. Och jag är definitivt inte sådan. Tvärtom, så skrev jag ju att Trump kan vinna, och det är inte vad jag hoppas, vilket framgår av de andra av mina inlägg här på forument.
Det har du helt rätt i. Tack för rättelsen
Citera
2024-03-16, 11:18
  #99
Medlem
Enydrions avatar
Pence ska inte stödja Trump: vad skönt att inte en förrädare ska stödja Trump! Trode Pence att någon skulle stödja honom
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback