Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-16, 00:08
  #1
Medlem
tjena, är just nu i ayia napa och hade såklart tänk köpa hem lite sprit. problemet är att jag inte har fyllt 17 än (fyller i november), dessutom har man inte det äldsta utseendet, skulle inte förvåna mig om någon misstar mig för att vara 14-15. vet att det är väldigt lätt att köpa alkohol som underårig här men skulle det vara möjligt för en som ser ut att vara 14 att ändå köpa en flaska absolut eller nåt dylikt?
Citera
2017-09-16, 00:17
  #2
Medlem
4yoonlys avatar
Du kan troligen köpa alkohol i Cypern...
Men du kan inte ha detta kontot som underårig... då det är 18 årsgräns. Och du har berättat att du inte är det. Så bye bye konto...
Citera
2017-09-16, 00:21
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aplud
tjena, är just nu i ayia napa och hade såklart tänk köpa hem lite sprit. problemet är att jag inte har fyllt 17 än (fyller i november), dessutom har man inte det äldsta utseendet, skulle inte förvåna mig om någon misstar mig för att vara 14-15. vet att det är väldigt lätt att köpa alkohol som underårig här men skulle det vara möjligt för en som ser ut att vara 14 att ändå köpa en flaska absolut eller nåt dylikt?

Tror inte att de är så hårda med att ta leg på personer i Ayia Napa.
Vad har du att förlora på att prova?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback