Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-15, 19:58
  #1
Medlem
Jag går i tankarna att införskaffa en ny telefon. Jag har för tillfället en samsung s6, som är inköpt via tre och bunden vid ett abbonemang till november. Då jag tänker säga upp det och skaffa något billigare tänker jag också på att skaffa en ny telefon.
Där blev det genast svårare, då jag inte har en aning om vilken. Jag tänker mig vandra iväg från samsung, och runt en 3000, högst. Någon som har några ideer? Vad skulle kunna vara en vettig telefon?
Någon som funkar bra att ringa med, smsa med, surfa väldigt mycket.
Tips?
Citera
2017-09-15, 20:15
  #2
Medlem
fishANDchipss avatar
Jag hade exakt samma tankar som dig i somras och det slutade med att jag köpte en Huwaei Honor-8. Jag är helnöjd med den och har ingenting negativt att säga om den.

Du säger att din nya telefon får kosta max 3000 men lägger du till 500 kr så har du en Honor-8.

https://www.webhallen.com/se-sv/mobi...l-sim-32gb-bla
Citera
2017-09-15, 20:24
  #3
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reglementet
Jag går i tankarna att införskaffa en ny telefon. Jag har för tillfället en Samsung s6, som är inköpt via tre och bunden vid ett abonnemang till november. Då jag tänker säga upp det och skaffa något billigare tänker jag också på att skaffa en ny telefon.
Där blev det genast svårare, då jag inte har en aning om vilken. Jag tänker mig vandra iväg från Samsung, och runt en 3000, högst. Någon som har några idéer? Vad skulle kunna vara en vettig telefon?
Någon som funkar bra att ringa med, smsa med, surfa väldigt mycket.
Tips?

Den Huawei för en lax på Telia verkar funka, två sim-kort. Good luck.
Citera
2017-09-15, 23:04
  #4
Medlem
Kolla vad du får betala per månad. Bra att välja typ Fello som har billig månadsavgift och sen somsagt köpta en telefon kontant. Men det går väl att få en S6 för 3000? Jag köpte min S7 Begagnad för Strax över det..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback