Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-15, 15:03
  #1
Medlem
Kanske har satt tråden på fel ämne men är ny här

Men jag är 16 år och folk tror jag är runt 12 år, har stora bröst, stor röv (om de gör nån skyllnad på hur gammal man ser ut att vara) sminkar mig mycket och klär mig med vuxenkläder, men jag kanske sminkar mig fel, så typ tips på hur jag kan sminka mig för att se äldre ut (och då vill jag inte ha lösögonfransar eller eyeliner) eller hur jag ska klä mig, har svart hår (har färgat det) det är kort inte till axlarna då men till bh bandet lite kortare Och uppklippt till axlarna och bruna ögon, är kort typ 160cm och vill inte använda klackskor då jag inte tycker de är nått jag passar i hade de förut, men min kropp är formad som en vuxen tror de bara är ansiktet som ser ut som 12 år så bomba me tips på hur jag ska se äldre ut!!
Citera
2017-09-15, 15:15
  #2
Medlem
Oldberrys avatar
Rök en massa cigg så åldras ansiktet snabbare
Citera
2017-09-15, 15:17
  #3
Medlem
G0yXs avatar
Allt kommer ordna sig, snart nog är du här och undrar hur du ska se yngre ut.
Citera
2017-09-15, 15:28
  #4
Medlem
Disko-Bosses avatar
Njut så länge det varar. Om några år och en bra bit in i vuxenlivet så kommer du istället göra allt för för att se yngre och fräschare ut.

Babyfacet brukar försvinna runt 25 där.
Citera
2017-09-15, 16:12
  #5
Medlem
Ja men mina kompisar skäms över att vara med mig pga att jag ser ut som 12
Citera
2017-09-15, 16:14
  #6
Medlem
rostigamazons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johannablomqvist0
Ja men mina kompisar skäms över att vara med mig pga att jag ser ut som 12

Nej, dom är egentligen avundsjuka, men dom vågar inte säga det. Var dig själv bara, så kommer allt gå bra.
Citera
2017-09-15, 16:16
  #7
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Johannablomqvist0
Kanske har satt tråden på fel ämne men är ny här

Men jag är 16 år och folk tror jag är runt 12 år, har stora bröst, stor röv (om de gör nån skyllnad på hur gammal man ser ut att vara) sminkar mig mycket och klär mig med vuxenkläder, men jag kanske sminkar mig fel, så typ tips på hur jag kan sminka mig för att se äldre ut (och då vill jag inte ha lösögonfransar eller eyeliner) eller hur jag ska klä mig, har svart hår (har färgat det) det är kort inte till axlarna då men till bh bandet lite kortare Och uppklippt till axlarna och bruna ögon, är kort typ 160cm och vill inte använda klackskor då jag inte tycker de är nått jag passar i hade de förut, men min kropp är formad som en vuxen tror de bara är ansiktet som ser ut som 12 år så bomba me tips på hur jag ska se äldre ut!!

Det är 18-års gräns på FB, ditt konto lär ryka snart.
Du är 16 år - ett barn, njut av barndomen så länge du kan.
Citera
2017-09-15, 17:24
  #8
Medlem
Kvasiintellektuells avatar
Dejta en sugardaddy så blir du vuxen.
Citera
2017-09-15, 18:13
  #9
Medlem
Ogdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johannablomqvist0
Ja men mina kompisar skäms över att vara med mig pga att jag ser ut som 12
Säg åt dina kompisar att dra åt helvete.
Citera
2017-09-15, 20:11
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johannablomqvist0
Kanske har satt tråden på fel ämne men är ny här

Men jag är 16 år och folk tror jag är runt 12 år, har stora bröst, stor röv (om de gör nån skyllnad på hur gammal man ser ut att vara) sminkar mig mycket och klär mig med vuxenkläder, men jag kanske sminkar mig fel, så typ tips på hur jag kan sminka mig för att se äldre ut (och då vill jag inte ha lösögonfransar eller eyeliner) eller hur jag ska klä mig, har svart hår (har färgat det) det är kort inte till axlarna då men till bh bandet lite kortare Och uppklippt till axlarna och bruna ögon, är kort typ 160cm och vill inte använda klackskor då jag inte tycker de är nått jag passar i hade de förut, men min kropp är formad som en vuxen tror de bara är ansiktet som ser ut som 12 år så bomba me tips på hur jag ska se äldre ut!!
Om man är ser väldigt ung ut och sminkar sig mycket, färgar håret och klär dig i kläder för vuxna så blir intrycket att det är ett barn som klätt ut sig. Klä dig som den sextonåring du är, dra ner på sminket, speciellt ögonsminket, återgå till din naturliga hårfärg. Om du har några extrakilon som gör att du får ett runt ansikte så kan det också göra att du uppfattas som yngre.
Det genetiska lotteriet faller olika, fråga dina föräldrar om inte de också uppfattades som mycket yngre i sina tidiga tonår.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback