Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-09-27, 22:32
  #25
Medlem
Drinkycrows avatar
TS kan du inte anstränga dig lite när du startar en tråd? Det var det virrigaste jag läst. Men jag har läst det förut.

"Varför är det alltid massa svarta män som knullar vita kvinnor i porr?"

För att du väljer att kolla på den porren.

Varför tror du det alltid är massa throatfuck och smisk och förnedring i porren du tittar på?

För att du väljer att titta på den porren.

Till er som snackar om hur spännande det skulle vara att se "riktiga människor" ha sex.... Har ni aldrig sett amatörporr eller? Det finns hur mycket som helst. Mycket av det är ju skit just för att det är amatörer men det finns en hel del bra med, man får anstränga sig lite mer.

Svårt att diskutera porrens trender då vi alla kollar på olika grejer. Men att mainstreamporr(typ brazzer) är tråkigt och oinspirerande har nog de flesta märkt nu.
Citera
2017-09-28, 08:20
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TajtKnullaren
Betacuckfaggot så att det bara skriker om det. Gå runt och se på brudar på gymmet och tänka att de vill ha kuk En real alfa fixar brudarna och knullar på parkeringen.



Menar du att en Alfacuckfaggot skulle fixa alla brudarna?

OnT, så instämmer jag med (den totalt osammanhängande trådstarten) att prestandaporr är astråkigt att kolla på. Bögigt gympumpade snubbar som ser arga ut, och brudar som vrålar OOOH YEAH så fort poolkillen parkerar bilen... Men så kollar jag heller inte på det. Just saying...
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback