Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-27, 21:58
  #1237
Medlem
cossinuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappasNyaKille
Dags att flytta tråden om inget brott begåtts (enligt åklagaren)?
Jag tycker att svinet förtjänar all negativ uppmärksamhet han får, arbetslöshet och misär resten av livet tack.

och vad tänkte du han ska göra som arbetslös resten av livet? börja med narkotika och bli stamkund hos kriminalvård och göra real business med kvinnliga offer? vi får en spiral som leder till döden, och med lite otur är det andra som dras med.
__________________
Senast redigerad av cossinus 2017-09-27 kl. 22:30.
Citera
2017-09-28, 02:52
  #1238
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filmfreak
Inlägg 929

Inlägg 929 är följande:
"och vem skulle vara målsägande?"

Vilket inlägg skrivs det vem personen är? För det är inte nr 929
Citera
2017-09-28, 04:35
  #1239
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Inlägg 929 är följande:
"och vem skulle vara målsägande?"

Vilket inlägg skrivs det vem personen är? För det är inte nr 929

#835 kanske funkar då..
Citera
2017-10-08, 13:16
  #1240
Medlem
Nu har jag inte hängt med i tråden men om det inte redan är gjort så kan jag bekräfta att det är OE som är gm.
Citera
2018-03-07, 09:12
  #1241
Medlem
OE (Mannen på denna bild: https://minfil.org/J2v349c0b1 ) försökte köpa sex av mig när jag var just fyllda 16 år gammal, vi träffades flera gånger utan sexuellt umgänge för att han ville vara säker på att jag inte försökte "sätta dit honom". Jag mår så jävla illa nu. Det här är så läskigt. Vet någon om han blivit dömd, eller om han fått något typ av straff?
Citera
2018-03-07, 14:54
  #1242
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bioparatus
OE (Mannen på denna bild: https://minfil.org/J2v349c0b1 ) försökte köpa sex av mig när jag var just fyllda 16 år gammal, vi träffades flera gånger utan sexuellt umgänge för att han ville vara säker på att jag inte försökte "sätta dit honom". Jag mår så jävla illa nu. Det här är så läskigt. Vet någon om han blivit dömd, eller om han fått något typ av straff?
Hur är det läskigt om han innan ni träffades var tydlig med vad han ville? Och varför träffade du ens honom?
Citera
2018-03-07, 14:57
  #1243
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bioparatus
OE (Mannen på denna bild: https://minfil.org/J2v349c0b1 ) försökte köpa sex av mig när jag var just fyllda 16 år gammal, vi träffades flera gånger utan sexuellt umgänge för att han ville vara säker på att jag inte försökte "sätta dit honom". Jag mår så jävla illa nu. Det här är så läskigt. Vet någon om han blivit dömd, eller om han fått något typ av straff?

Citat:
Ursprungligen postat av with3r
Hur är det läskigt om han innan ni träffades var tydlig med vad han ville? Och varför träffade du ens honom?

Därför att vederbörande är en dum hora? Vem fan träffar någon som vill köpa sex av en utan att vilja sälja det? Som att ringa till någon på blocket för att köpa en mikrovågsugn, bestämma träff utan att vilja ha någon jävla mikro. Liksom, jag vet att IQ sjunker i västerlandet, men det här väl ändå bra djävla hjärndött?
Citera
2018-03-07, 15:12
  #1244
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bioparatus
OE (Mannen på denna bild: https://minfil.org/J2v349c0b1 ) försökte köpa sex av mig när jag var just fyllda 16 år gammal, vi träffades flera gånger utan sexuellt umgänge för att han ville vara säker på att jag inte försökte "sätta dit honom". Jag mår så jävla illa nu. Det här är så läskigt. Vet någon om han blivit dömd, eller om han fått något typ av straff?

Citat:
Ursprungligen postat av with3r
Hur är det läskigt om han innan ni träffades var tydlig med vad han ville? Och varför träffade du ens honom?
Yeah.. Det här vill jag höra mer om. Än så länge så låter det som en dum fjortis som så här efteråt ångrar sig. Nog för att tonåringar är rätt korkade men man förstår ju ändå vad en situation handlar om.
Citera
2018-03-09, 08:44
  #1245
Medlem
cossinuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymFegis2
Därför att vederbörande är en dum hora? Vem fan träffar någon som vill köpa sex av en utan att vilja sälja det? Som att ringa till någon på blocket för att köpa en mikrovågsugn, bestämma träff utan att vilja ha någon jävla mikro. Liksom, jag vet att IQ sjunker i västerlandet, men det här väl ändå bra djävla hjärndött?

Det är så här det går till när gudrun schyman och feminism tar över sverige.

"Jag vet inte vad jag vill och när jag åtar mig något är det inte alls säkert att det är vad jag vill och därför är det alltid annans fel och jag är offer"

Ett klassiskt exempel som resultat av detta tänkande är sexköpslagen där det är lagligt att sälja men inte köpa.

Med ett sånt tankesätt är man fastkörd i träsket och stagnation eftersom om det alltid är någon annans fel finns det inget att lära sig av det.

För att ta sig ur :

Man börjar sätta ord på sina tankar, strukturera, göra klara och raka tankegångar, tar fram vad man egentligen vill och börjar göra upp en plan hur man går tillväga genom att stycka ner det i mindre bitar där varje del är realistiskt nära och uppnåeligt. Och det är inte alls fel man tar hjälp av psykolog.
__________________
Senast redigerad av cossinus 2018-03-09 kl. 08:53.
Citera
2020-05-19, 13:11
  #1246
Medlem
housemannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bioparatus
OE (Mannen på denna bild: https://minfil.org/J2v349c0b1 ) försökte köpa sex av mig när jag var just fyllda 16 år gammal, vi träffades flera gånger utan sexuellt umgänge för att han ville vara säker på att jag inte försökte "sätta dit honom". Jag mår så jävla illa nu. Det här är så läskigt. Vet någon om han blivit dömd, eller om han fått något typ av straff?

Vem är OE? Skriv gärna ut namnet men med *
Citera
2020-05-19, 22:04
  #1247
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymFegis2
Därför att vederbörande är en dum hora? Vem fan träffar någon som vill köpa sex av en utan att vilja sälja det? Som att ringa till någon på blocket för att köpa en mikrovågsugn, bestämma träff utan att vilja ha någon jävla mikro. Liksom, jag vet att IQ sjunker i västerlandet, men det här väl ändå bra djävla hjärndött?


Många medelålders män vill väl bara vara kompisar med 16-åriga tjejer. Man kan gå och fika, prata om smink o sånt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback