Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-13, 19:14
  #1
Medlem
meduzan2013s avatar
Kanske är en skum fråga, men har fått ett jobb där ja står upp många timmar per dag. Jag har inte vana av detta så det gör väldigt ont i fötterna så att säga. Just nu har ja ett par vanliga knegardojjor men undrar om tips för sköna skor eller något slags inlägg? De finns inget krav på arbetsskor så kan vara vilka skor som helst, Men vill helst att priset ska vara okej. Eller som sakt om de finns några inlägg man kan använda. Ja är helt lost på sånt här så tips önskas
Citera
2017-09-13, 19:25
  #2
Medlem
Couplets avatar
Jag har gjutit inlägg hos ortoped, men då har jag problem med fötterna och det var akut. 1600 kostade det. En del sportaffärer kan göra det för runt tusingen, har jag sett. Klart värt varenda krona!
Citera
2017-09-13, 19:29
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Couplet
Jag har gjutit inlägg hos ortoped, men då har jag problem med fötterna och det var akut. 1600 kostade det. En del sportaffärer kan göra det för runt tusingen, har jag sett. Klart värt varenda krona!

Instämmer!
Jag har gjort inlägg hos ortoped jag med och kommer aldrig gå i ett par skor utan inlägg igen.
Värt varje krona, utan tvekan =)
Citera
2017-10-04, 03:57
  #4
Medlem
RZLAs avatar
Om du ska stå mycket och redan nu får ont - köp bra skor och inlägg. Det behöver du, om du ska ta hand om dig själv på det bästa sättet.
Citera
2017-10-04, 04:08
  #5
Medlem
Opportunitiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meduzan2013
Kanske är en skum fråga, men har fått ett jobb där ja står upp många timmar per dag. Jag har inte vana av detta så det gör väldigt ont i fötterna så att säga. Just nu har ja ett par vanliga knegardojjor men undrar om tips för sköna skor eller något slags inlägg? De finns inget krav på arbetsskor så kan vara vilka skor som helst, Men vill helst att priset ska vara okej. Eller som sakt om de finns några inlägg man kan använda. Ja är helt lost på sånt här så tips önskas

Ett par löparskor från 700 och uppåt då får du fina grejer, känner du att du behöver ytterligare stöd så införskaffa iläggssulor, 400 spänn för dessa cirkus.

Men till att börja med, nya skor, det räcker om du har tur.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback