Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-20, 03:52
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BennyBandana
Folk i Sverige är beroende av bekräftelse då vi lär oss sen tidig ålder att vi ska leva ensamma. Så blir ju att en del vill bli rumpnissar för att känna sig levande.

Jo framförallt kvinnor lär sig att de ska leva ensamma

Kärleksnivån mellan män och kvinnor sjunkit beroende på att media och andra institutioner vill ha det så. Vilket innebär att män och kvinnor stöter bort varandra mer nu. Därav lever vi ensamma.
Citera
2017-09-20, 03:59
  #50
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Det är inne att vara speciell den som inte kan klassas som rasifierad kommer gärna ut som homo eller bi se Magnus Betnér. Sa inte han att han är bi? Det ska ses som edgy Den vita mannen är ondskan personifierad då vill rassen gärna väga upp med att hen är bi jag må vara vit men jag är också bi. Låtsas vara muslim går också för avarterna.
__________________
Senast redigerad av gonesexuallywrong 2017-09-20 kl. 04:02.
Citera
2017-09-20, 04:03
  #51
Medlem
För att få inflytande i svenska samhället idag så krävs det att man tillhör ett särintresse och kan definiera det som ett prefix eller bokstavskombination. Därför är det så populärt. Även småglin har fattat vinken och definierar sig som trans, bi, och cis redan som nioåringar, för att kunna göra karriär i bostadsköer och stadsdelsnämnder framöver.
Citera
2017-09-20, 07:56
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BennyBandana
Folk i Sverige är beroende av bekräftelse då vi lär oss sen tidig ålder att vi ska leva ensamma. Så blir ju att en del vill bli rumpnissar för att känna sig levande.

Va?

Vem har sagt åt dig att du ska leva ensam?
Citera
2017-09-20, 07:57
  #53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikibu
Och för att älska din familj kräver det att du håller dig borta från promiskuitet och perversion. Det är väl konstaterat att sexuella utsvävningar skadar äktenskapet.

På vilket sätt skulle min familj skadas om min bror var bög?

Nej, det är inte konstaterat att sexuella utsvävningar skadar äktenskapet.
Citera
2017-09-20, 09:14
  #54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
På vilket sätt skulle min familj skadas om min bror var bög?

Nej, det är inte konstaterat att sexuella utsvävningar skadar äktenskapet.

Det där med äktenskap är känsligt eftersom den kräver att det ska finnas kärlek. Finns det inte kärlek så kommer äktenskapet troligtvis avslutas.

Saker som skadar äktenskapet är otrohet fast även andra beteenden kan göra det som att inte lyssna och veta vad ens partner tycker och tänker och att ha helt olika åsikter.

Det som stärker äktenskapet är tillit och att man är säker på att partnern är på samma sida.

Det som händer i västvärlden är att äktenskapet är på tillbakagång och vi får fler ensamma människor.
Förr så var allt enklare då fick folket mindre information och det var mycket lättare hålla uppe kärleken fast nu kommer så mycket ideer och en ide är att man ska kunna ha sex med egna könet , vilket om man gör det förändrar en mentalt. På vilket sätt får vi se men det påverkar en del.

http://www.friatider.se/ny-studie-st...och-bisexuella
__________________
Senast redigerad av Prepper 2017-09-20 kl. 09:17.
Citera
2017-09-20, 12:26
  #55
Medlem
oshin.cantwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Jag tycker antalet HBTQIAXYZ-folk fullkomligt har exploderat. På Facebook kommer vänner ut som gay, bisexuell, trans o sånt. Är det någon slags inne-grej? Eller beror det på att fler vågar komma ut?

På 80 o 90-talet trodde man ju knappt att bögar inte fanns...

Den manliga homosexualiteten ökar exponentiellt pga att lössläppta kvinnor har skaffat fler barn än Jungfru Maria-typerna. Förhöjd karlapitit=större sannolikhet att föda en homosexuell son.
Citera
2017-09-20, 14:28
  #56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oshin.cantwell
Den manliga homosexualiteten ökar exponentiellt pga att lössläppta kvinnor har skaffat fler barn än Jungfru Maria-typerna. Förhöjd karlapitit=större sannolikhet att föda en homosexuell son.

Fast enligt statistik från USA är det främst kvinnor som sysslar med homosex enligt vissa mätningar omkring 20 % och männen 6%. Samt att den grupp som ökar snabbast är kvinnliga HBTQ.

Det har snarare att göra med den typ av kunskap som lärs ut på Universitet typ genus-pedagogik som syftar till att man själv väljer genus och kan ha sex med alla kön.

Sen så verkar det som om de utesluter vita män som sexpartner allt mer. Har de inte sex med kvinnor så väljer de ha sex med svarta. Det kan vara anledningen till att så många kvinnor febrilt kämpar för att så många män från Afrika ska komma hit.

Fast situationen är ändå bättre i USA eftersom deras färgade män i stort sätt delar deras kultur.
Citera
2017-09-20, 16:23
  #57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Det där med äktenskap är känsligt eftersom den kräver att det ska finnas kärlek. Finns det inte kärlek så kommer äktenskapet troligtvis avslutas.

Saker som skadar äktenskapet är otrohet fast även andra beteenden kan göra det som att inte lyssna och veta vad ens partner tycker och tänker och att ha helt olika åsikter.

Det som stärker äktenskapet är tillit och att man är säker på att partnern är på samma sida.

Det som händer i västvärlden är att äktenskapet är på tillbakagång och vi får fler ensamma människor.
Förr så var allt enklare då fick folket mindre information och det var mycket lättare hålla uppe kärleken fast nu kommer så mycket ideer och en ide är att man ska kunna ha sex med egna könet , vilket om man gör det förändrar en mentalt. På vilket sätt får vi se men det påverkar en del.

http://www.friatider.se/ny-studie-st...och-bisexuella

Jag har ingen aning om varför du citerade mig för att skriva det där, eller ens vad ditt inlägg har med trådens ämne att göra.
Citera
2017-09-20, 17:09
  #58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Jag har ingen aning om varför du citerade mig för att skriva det där, eller ens vad ditt inlägg har med trådens ämne att göra.

Jag bara reagera på påståendet att sexuella utsvävningar inte är skadliga.

Hur har ditt inlägg med trådens ämne att göra?
Citera
2017-09-20, 17:11
  #59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Jag bara reagera på påståendet att sexuella utsvävningar inte är skadliga.

Hur har ditt inlägg med trådens ämne att göra?

Utsvävning och otrohet är inte samma sak, det vet du va?
Citera
2017-09-20, 17:22
  #60
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Utsvävning och otrohet är inte samma sak, det vet du va?

Vad är det för skillnad ?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback