Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-09-12, 23:33
  #1
Medlem
I helgen fick jag med mig en kille hem. Va tveksam som fan för e så trött på dåligt sex. Och mesiga män som man typ får lära upp.. 😑
Samt är jag sämst på att bjuda på mig själv och ge allt vid ons, e väll för jag e lite mer lagd åt sub än dom, men ett par gånger in så 😉

Hur som haver, killen jag fick med mig kunde faktiskt knulla! Och han verkade gilla sånt jag gillar, lite hårdare, hålla fast, stryptag etc. Det va såklart väldigt simpelt, va för fan ett ons. Men jag visade att jag med gillade sånt såklart! Men kan ändå ha gett intryck av å va tråkigt, va full, trött å ja som sagt e lite dålig på första gången sex, sen e jag en gud. 😉😇 men vi körde både morgon å kväll å han kom båda så så jävla dåligt kan det inte vart.

Men jag vet inte om de bara e sällsynta eller om det e min radar som e off men jag träffar nästan bara mesiga män, missionären, å som får typ panik av att prova grejer, eller främst med klenast höftrörelser och dålig tunga😉

Så nu när jag hittat nån som verkar faktiskt kunna sin sak vill jag ju ses igen, för sex främst, men han va den som fick numret.. men kvinna som man är så visste jag ju allt om han efter en kvart😂Nä inte så illa, fb va rätt enkelt.
Men e det inte super weird att kontakta honom på fb, när han har fått mitt nr, även om jag mest bjuder in till sex, med antydan på mer än vanilla? Känns som mega stalker, även att det typ mer är vanligt än ovanligt idag att folk letar upp en på nätet, alldeles för enkelt. Vad hade ni tyckt?

Ska såklart ge han minst till helgen på sig å ta initiativet, han borde väll göra det, om han fattade att jag vill knulla... Men e rädd att han mer tror att vi ska dejta sen vi pratade i flera timmar innan han kom med hem. Men det skiter jag i om han vill eller inte. Vill främst bara ha riktigt bra sex ett tag för det e så ovanligt med män som faktiskt fattar vad de gör! 😂

PS jag e definitivt inte ful häller! Har inga problem att få killar men det e tråkigt när man inte vet vilken kvalité man får med sig hem. Pallar fan inte testa alla.

Annas får jag väll försöka hitta han ute igen å köra movesen en gång till 🤣
Citera
2017-09-12, 23:46
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tiokronor
I helgen fick jag med mig en kille hem. Va tveksam som fan för e så trött på dåligt sex. Och mesiga män som man typ får lära upp.. 😑
Samt är jag sämst på att bjuda på mig själv och ge allt vid ons, e väll för jag e lite mer lagd åt sub än dom, men ett par gånger in så 😉

Hur som haver, killen jag fick med mig kunde faktiskt knulla! Och han verkade gilla sånt jag gillar, lite hårdare, hålla fast, stryptag etc. Det va såklart väldigt simpelt, va för fan ett ons. Men jag visade att jag med gillade sånt såklart! Men kan ändå ha gett intryck av å va tråkigt, va full, trött å ja som sagt e lite dålig på första gången sex, sen e jag en gud. 😉😇 men vi körde både morgon å kväll å han kom båda så så jävla dåligt kan det inte vart.

Men jag vet inte om de bara e sällsynta eller om det e min radar som e off men jag träffar nästan bara mesiga män, missionären, å som får typ panik av att prova grejer, eller främst med klenast höftrörelser och dålig tunga😉

Så nu när jag hittat nån som verkar faktiskt kunna sin sak vill jag ju ses igen, för sex främst, men han va den som fick numret.. men kvinna som man är så visste jag ju allt om han efter en kvart😂Nä inte så illa, fb va rätt enkelt.
Men e det inte super weird att kontakta honom på fb, när han har fått mitt nr, även om jag mest bjuder in till sex, med antydan på mer än vanilla? Känns som mega stalker, även att det typ mer är vanligt än ovanligt idag att folk letar upp en på nätet, alldeles för enkelt. Vad hade ni tyckt?

Ska såklart ge han minst till helgen på sig å ta initiativet, han borde väll göra det, om han fattade att jag vill knulla... Men e rädd att han mer tror att vi ska dejta sen vi pratade i flera timmar innan han kom med hem. Men det skiter jag i om han vill eller inte. Vill främst bara ha riktigt bra sex ett tag för det e så ovanligt med män som faktiskt fattar vad de gör! 😂

PS jag e definitivt inte ful häller! Har inga problem att få killar men det e tråkigt när man inte vet vilken kvalité man får med sig hem. Pallar fan inte testa alla.

Annas får jag väll försöka hitta han ute igen å köra movesen en gång till 🤣

Jag är rädd för att bli vän på facebook med en tjej som jag träffade genom gemensamma vänner på en tillställning för några veckor sedan. Hon hade en personlighet som jag inte trodde fanns där ute, hon fick mitt intresse direkt. En riktig ljusglimt utan dess like. Har väntat nu i flera veckor på om jag ska våga trycka på knappen. Var nära för nån dag sedan, men kom annat emellan i sista sekund. Är rädd för att hon inte ska gilla mina bilder (många är lite tråkiga och formella). Sen oroar jag mig att samtalen inte går sa bra som dem gjorde den där kvällen eller att hon inte fick samma känslor av mig. Det får jag dock reda på om jag trycker på knappen. Men jag är så rädd för att hon tycker jag är konstig. Aja vet att hon ska på en tillställning som jag är bjuden på om några månader, så kan förbereda mig för det. Hon är verkligen flickvänsmatriealet jag alltid letat efter. Allt det som mina ex inte hade har hon. Jag hoppas hon kommer dit och inte blir sjuk.

Sån här är jag. Om du är modig tycker jag du ska kontakta honom. Jag önskar att jag kunde vara mer framåt och ta vara på mina chanser jag får. Det tycker jag du ska i alla fall ska göra, annars låter du som mig och jag förstår att det inte lockar. Lycka till och må väl.
Citera
2017-09-12, 23:49
  #3
Medlem
jagboffades avatar
Hur svårt är det för dig att skapa ett konto på upplysning.se
Ta hans fb namn och söka upp, ta det bundna tfln nr och ringa han?
Ärligt.

Du hitta en kille som knulla dig hårdare vid sex än dina 10 andra slamp ligg, grattis, nu är området knullat och du är känd som slampa.
Hur svårt är det ?? Vem ber sig ligga med alla på krogen? Du nämner sjölv att du är en riktigt vaniljknullare första gången du knullar, sen tror du själv att du är nån jävla Asa akira??

Du är vanilj.
Din snubbe är dom.
Be han knulla dig via sms
????
Garanterat ligg
Citera
2017-09-12, 23:49
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tiokronor
I helgen fick jag med mig en kille hem. Va tveksam som fan för e så trött på dåligt sex. Och mesiga män som man typ får lära upp.. 😑
Samt är jag sämst på att bjuda på mig själv och ge allt vid ons, e väll för jag e lite mer lagd åt sub än dom, men ett par gånger in så 😉

Hur som haver, killen jag fick med mig kunde faktiskt knulla! Och han verkade gilla sånt jag gillar, lite hårdare, hålla fast, stryptag etc. Det va såklart väldigt simpelt, va för fan ett ons. Men jag visade att jag med gillade sånt såklart! Men kan ändå ha gett intryck av å va tråkigt, va full, trött å ja som sagt e lite dålig på första gången sex, sen e jag en gud. 😉😇 men vi körde både morgon å kväll å han kom båda så så jävla dåligt kan det inte vart.

Men jag vet inte om de bara e sällsynta eller om det e min radar som e off men jag träffar nästan bara mesiga män, missionären, å som får typ panik av att prova grejer, eller främst med klenast höftrörelser och dålig tunga😉

Så nu när jag hittat nån som verkar faktiskt kunna sin sak vill jag ju ses igen, för sex främst, men han va den som fick numret.. men kvinna som man är så visste jag ju allt om han efter en kvart😂Nä inte så illa, fb va rätt enkelt.
Men e det inte super weird att kontakta honom på fb, när han har fått mitt nr, även om jag mest bjuder in till sex, med antydan på mer än vanilla? Känns som mega stalker, även att det typ mer är vanligt än ovanligt idag att folk letar upp en på nätet, alldeles för enkelt. Vad hade ni tyckt?

Ska såklart ge han minst till helgen på sig å ta initiativet, han borde väll göra det, om han fattade att jag vill knulla... Men e rädd att han mer tror att vi ska dejta sen vi pratade i flera timmar innan han kom med hem. Men det skiter jag i om han vill eller inte. Vill främst bara ha riktigt bra sex ett tag för det e så ovanligt med män som faktiskt fattar vad de gör! 😂

PS jag e definitivt inte ful häller! Har inga problem att få killar men det e tråkigt när man inte vet vilken kvalité man får med sig hem. Pallar fan inte testa alla.

Annas får jag väll försöka hitta han ute igen å köra movesen en gång till 🤣


Kör ba. Det värsta som kan hända är ju att han inte vill, och då är det ju bara ett ons så lätt att släppa ju. Bättre att veta än att gå runt och undra.
Citera
2017-09-12, 23:51
  #5
Medlem
Anledningen till att du så ofta får "Mesar som inte kan knulla" på kroken beror på att du själv inte är speciellt attraktiv.

Dessa herrar tror att du är lätt för att du ser lätt ut, och därför så hamar dem tillsammans med dig.

Det är ju inte alla killar förunnat att ha ett bra sexliv och få changs att fatiskt lära sig att bli bra på samlag. Det gäller speciellt lönfeta blyga nördar. Typ sådana som du dejtar.
Citera
2017-09-13, 01:01
  #6
Medlem
TheRickiestRicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolle55vakt
Du fångade trollet på bar och gärning, bra catch! här svarar man seriöst och slösar tid på en person som vill oss alla illa.

Eeh hon menar väl ändå att det är patienternas nakenhet som hon tycker kan vara jobbigt?

On topic: Klart du kan höra av dig. Nån måste ju göra det om det ska bli något och det finns många andra anledningar till att han inte har hört av sig än att det skulle handla om ointresse

Vad menas med vanilj?
Citera
2017-09-13, 07:32
  #7
Avstängd
När ska kvinnor förstå att "fick han att komma varenda gång" inte betyder att sexet då automatiskt blev bra. Är hon en död och tråkig fisk tar man tag i henne och dunkar henne fort som fan tills man kommer..
Så man kan dra hem fort som fan och lira xbox.
Citera
2017-09-13, 12:59
  #8
Medlem
Dricksglas55s avatar
Skicka PM så kan du få mitt nummer. Jag är en jävel på att ligga 😊
__________________
Senast redigerad av Dricksglas55 2017-09-13 kl. 13:20.
Citera
2017-09-13, 20:09
  #9
Medlem
Jag tycker du bara ska höra av dig och säga det var kul sist och du vill ta ett glas vin. Keep it simple stupid!
Citera
2017-09-23, 05:48
  #10
Medlem
miss-fires avatar
Om du vill träffa killen igen, så är det ju bara att höra av sig. Vad kan hända? Jo du får antingen ett ja eller nej. Du verkar vara rätt ung. När du blir äldre så kommer du inte fundera så mycket, utan tar tag i det.

Många av oss har nog varit på samma vis när vi var unga, men när man blir lite äldre så tar man chansen. Om man inte gör det så mister man oftast raggen, då någon annan hinner före. Man går och väntar på rätt tillfälle att man möts på samma bar igen, eller en polares fest, middag etc. När man då ses igen 2 månader senare, så dyker han/hon upp med sin nya partner och man blir sjukt besviken på sig själv som inte tog chansen.

Mitt råd är att du hör av dig direkt.
Citera
2017-09-23, 06:25
  #11
Medlem
MicNak67s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tiokronor
I helgen fick jag med mig en kille hem. Va tveksam som fan för e så trött på dåligt sex. Och mesiga män som man typ får lära upp.. 😑
Samt är jag sämst på att bjuda på mig själv och ge allt vid ons, e väll för jag e lite mer lagd åt sub än dom, men ett par gånger in så 😉

Hur som haver, killen jag fick med mig kunde faktiskt knulla! Och han verkade gilla sånt jag gillar, lite hårdare, hålla fast, stryptag etc. Det va såklart väldigt simpelt, va för fan ett ons. Men jag visade att jag med gillade sånt såklart! Men kan ändå ha gett intryck av å va tråkigt, va full, trött å ja som sagt e lite dålig på första gången sex, sen e jag en gud. 😉😇 men vi körde både morgon å kväll å han kom båda så så jävla dåligt kan det inte vart.

Men jag vet inte om de bara e sällsynta eller om det e min radar som e off men jag träffar nästan bara mesiga män, missionären, å som får typ panik av att prova grejer, eller främst med klenast höftrörelser och dålig tunga😉

Så nu när jag hittat nån som verkar faktiskt kunna sin sak vill jag ju ses igen, för sex främst, men han va den som fick numret.. men kvinna som man är så visste jag ju allt om han efter en kvart😂Nä inte så illa, fb va rätt enkelt.
Men e det inte super weird att kontakta honom på fb, när han har fått mitt nr, även om jag mest bjuder in till sex, med antydan på mer än vanilla? Känns som mega stalker, även att det typ mer är vanligt än ovanligt idag att folk letar upp en på nätet, alldeles för enkelt. Vad hade ni tyckt?

Ska såklart ge han minst till helgen på sig å ta initiativet, han borde väll göra det, om han fattade att jag vill knulla... Men e rädd att han mer tror att vi ska dejta sen vi pratade i flera timmar innan han kom med hem. Men det skiter jag i om han vill eller inte. Vill främst bara ha riktigt bra sex ett tag för det e så ovanligt med män som faktiskt fattar vad de gör! 😂

PS jag e definitivt inte ful häller! Har inga problem att få killar men det e tråkigt när man inte vet vilken kvalité man får med sig hem. Pallar fan inte testa alla.

Annas får jag väll försöka hitta han ute igen å köra movesen en gång till 🤣


Du verkar ju vara dum i huvudet.
Citera
2017-09-23, 07:24
  #12
Medlem
Shadowcrafts avatar
Fan vad folk alltid är avundsjuka på sådana här trådar 😂
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback